2020-06-04, 18:29
Medlem
Glisseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Visst men handskakningen är inte tecknet för denna rörelse. Grunden handlar ju om att vissa stöd för rörelsen.

Att du tolkar det som undergivenhet är subjektivt, jag tolkar det som styrka. Hon har trots allt en pistol i hölstret, svaghet är inte direkt vad man tänker när man ser en person med en pistol.
Om svarta hade uppmanats till att knäböja för polisen, hade du då inte tolkat det som undergivenhet?
Citera
2020-06-04, 18:29
Medlem
Marcens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Lugnade ned situationen? Några minuter senare stod de vid slottet och skrek ilsket "NED PÅ KNÄ" till en grupp andra poliser. Poliskvinnans undfallenhet inspirerade dem bara till att försöka kuva fler vita människor. Det är bara att inse att det inte går att blidka dessa kräk. Alla deras anklagelsepunkter är fabricerade.

Ja nu kommer det bli en grej, en symbol, att få ordningsmakten ner på knä och givetvis vita civila. I sann förnedringsanda.
Citera
2020-06-04, 18:30
Medlem
Citat:
Visst men handskakningen är inte tecknet för denna rörelse. Grunden handlar ju om att vissa stöd för rörelsen.

Att du tolkar det som undergivenhet är subjektivt, jag tolkar det som styrka. Hon har trots allt en pistol i hölstret, svaghet är inte direkt vad man tänker när man ser en person med en pistol.

Stöd för vilken jävla rörelse? Invandrare i detta land har fått allt serverat på ett silverfat. Bortskämda så det skriker om det.
Judar blev både mördade och rånade och de har lyckats ta sig ur det. Kineser som flytt kommunismen utan ett öre har lyckats. Indianer som blev både av med sin mark och mördade har lyckats bättre.
Behöver jag nämna Japan? Två atombomber och hela jävla landet uppbränt.

Hur jäkla länge ska de kunna dra offerkortet för sin lathet och tillkortakommanden?
Citera
Medlem
Det finns ingenting vita kan göra för att nöja dessa vänsterextrema antivita BLM rasister.
Vi kan fortsätta särbehandlas dem. Fortsätta ösa mer pengar över dem och så vidare.
Även om vi stiftar lagar som gör det olagligt för vita att inte stå bakom de svartas krav.
Och de som vägrar, lynchas eller halshuggs.
Inget kan göra dem till freds. Kanske för stunden.
Men nästa gång är det dom vita kvarvarande liberalerna som lynchas.
Dom är inte ute efter pengarna i sig. Dom är ute efter vita folkets pengar för att orsaka dem skada och för att förnedra.
Bara se här på flashback hur dom hånar svenskar för att de lever på dumma svenskars pengar. Dom skäms inte ens, dom har ingen skam i kroppen, endast hat.
Precis av den anledningen som de vill ha en vit tjej. Det är för att skada andra vita och utöva makt.
Bara se på småhattarna porrindustri. Varför diskriminerar dom helt plötsligt mörka kvinnor och koncentrerar sig endast på att förnedra vita. Trots att majoriteten av världens horor är bruna och extremt billiga och villiga. Allt handlar om att orsaka vita skada. Om du inte förstår, läs då boken "GO FREE" av Jason Kohbe.
Dom lyssnar inte på logik och reson. Det kvittar hur mycket statistik du lägger fram som MOTBEVISAR den svarta lögnen om att det är bruna människor som lider av vita våld. När fakta och statistiken visar det motsatta. Det gäller alla ickevita folkgrupper. Se bara på småhattarna som fått allt vad de krävt av oss det räcker inte. Varje vit person som som ser till sin egen grupps intressen. Är en antisemit eller en rasist i deras ögon. Dom är så pass sinnessjuka att de sprider lögner om att det är vit makt grupper som plundra staden. Till och med Joe Rogan ljuger flera miljoner tittare rakt i rutan. Om att han sett hundratals filmer på UTESLUTANDE vita looters som stjäl Nike skor. Samtidigt som han målar upp de svarta som ÄNGLAR, trots att alla videoklipp på plundrade visar bilder AV 99% svarta och latinos som plundrar och bränner ner staden.
Joe Rogan har en svart adoptivdotter förmodligen är den kvinnliga svenska polisen gift med en burning. Eller har ingifta bruningar i familjen. Därför agerar hon som hon gör. Mot sin egen folkgrupp. För lögnerna, för ett öppet folkmord och så vidare. CNN anklagar vita för att bära på ett virus. Dom projicerar sina eget hat på oss vita. Allt dom sprider är Antivit hat lögner som är så grova att det inte finns någon som helst anledning att tro på det Hälften av de otyg Hitlers hantlangare sägs ha utfört. För dom ljuger och har själva samma idéer om vita som sagoversionen av nazister ansåg om judar.
Det är dessa folkmördare den svenska polisen nu kryper för. Och då finns det ingen väg tillbaka.
Senast redigerad av Perlmutter 2020-06-04 kl. 18:36.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Många amerikaner ja. Men dom får gärna hålla på så där borta. Att göra det här skvallrar om farlig globalism där vi riskerar komma till ett inbördeskrig där lagen och ordningen blir knäböjda till följd av människor som ville bara skapa kaos och missnöje. Nää jag säger begränsa sociala medier eller sluta helt enkelt ta in skit från USA.
Jag håller med dig, amerikanska problem är amerikanska problem. Men även om det inte gått så långt som i usa så har polisen problem med fördomar här med. De är trots allt bara människor.
Citera
2020-06-04, 18:31
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
1500 svenska småtjejer i 16 år ålder på plats i alla fall.

Trevligt nu börjar jag poppa!

Min fru som är i svärje som något så exotiskt som riktig politisk flykting har köpt mig några ale dagen till ära ! Oj vad jag älskar henne!

Nu kör vi!
Citera
2020-06-04, 18:32
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Går inte läsa Reddit längre. Det har alltid varit illa där och ett tillhåll för vänsterslödder, men nu är det bortom all kontroll. Vareviga tråd är Fuck Trump, hata polisen, hata polisen mer, vita är roten till all ondska, svarta är oskyldiga lamm som ska skyddas.

De här människorna har bara stängt av hjärncellerna och låter känslorna styra. Fullkomligt, komplett jävla patetiskt.
Läs på 4chan istället. Reddits politikforum är bara tillhåll för vänsterextremister och andra betamän. Dessutom så är reddits ledning vänstervridna och censurerar åsikter från högern/Trumpfans/kritiker mot invandring etc etc.

Polisen som gick ner på knä är patetisk och den stora majoriteten ute i Sverige är nog emot äcklets aktivism. Man kan vara emot rasism och våld utan att gå ner på knä och förnedra sig själv.
Citera
2020-06-04, 18:33
Medlem
Orten19s avatar
Rätt lugn demonstration till skillnad mot USA. Får väl se om det spårar ut. Folk vill väl ta chansen att plundra och samla på sig gratis cigg så förmodligen kommer det eskalera.

Kan inte kolla på filmer från demonstrationen då det är så fruktansvärt pinsamt då alla som är där är så oerhört ointelligenta. Tror de flesta inte ens vet varför de är där egentligen
Citera
2020-06-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Om svarta hade uppmanats till att knäböja för polisen, hade du då inte tolkat det som undergivenhet?
Polisen jobbar för samhället. Det är en yrkeskategori.

Det är samma yrkeskategori som håller på kritiseras just nu, när en polis väljer att möta kritiken och säga ”ja ni har rätt, vi behöver förbättra oss” då är det inte undergivet. Hon knäböjde inte för människorna, hon gjorde det för rörelsen och blev såldes en del utav den.
Citera
2020-06-04, 18:34
Medlem
konstits avatar
Inga poliser på våra gator ?

Vad i själva h-e är det som pågår ?

Finns där verkligen ett folkligt stöd för att låta denna pöbel bestämma vad som skall föregå, och hur, på "våra" gator ? Tja, tydligen...

Jag har en tid önskat stänga ned bron tills sverige har reetablerat samhället till något funktionsdugligt, men jag tror faktiskt det är försent. Riv den ! Nu !
Citera
2020-06-04, 18:34
Medlem
Citat:
Jag håller med dig, amerikanska problem är amerikanska problem. Men även om det inte gått så långt som i usa så har polisen problem med fördomar här med. De är trots allt bara människor.
I rättvisans namn kommer det ske fel saker, med ordningsmakt och dyliknade. Det är likadant i hälsovården. Det går inte att få till en perfekt balans i allt. Tycker du bör läsa lite om dualism. Men det vi kan är att vi kan göra det bättre men som sagt, då ska det ske till följt av förbättringar som inte har med utrikesproblem. Vi lever i ett komplicerat samhälle där offerkoftan missbrukas för ofta. Önskade att vi människor kunde bli lite tuffare.
Citera
2020-06-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Stöd för vilken jävla rörelse? Invandrare i detta land har fått allt serverat på ett silverfat. Bortskämda så det skriker om det.
Judar blev både mördade och rånade och de har lyckats ta sig ur det. Kineser som flytt kommunismen utan ett öre har lyckats. Indianer som blev både av med sin mark och mördade har lyckats bättre.
Behöver jag nämna Japan? Två atombomber och hela jävla landet uppbränt.

Hur jäkla länge ska de kunna dra offerkortet för sin lathet och tillkortakommanden?
Svenskar är ute och demonstrerar också. Målet är ett jämställt samhälle där alla har lika lätt/svårt att ta sig upp.

När alla kämpar med samma villkor så slutar hudfärg spela roll, det är målet. Just nu är vi inte där, därav protester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in