2020-06-04, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
rätta mig om jag har fel men polisen har väl redan tillstyrkt demonstrationer både i Malmö och Göteborg?
Ingen aning faktiskt
Citera
2020-06-04, 00:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Tror ni att polisen kommer låta demonstrationen i Malmö senare idag bli av och verka lika passivt som under denna i Stockholm?
Ja självklart, vår landsfader Löfven har bestämt att dräggen har frikort. Snuten kan man pissa på efter det här - om man är svart nog.
Citera
2020-06-04, 00:27
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
Den här nya grejen med att gå ner på knä - är det något som bara gäller polisen eller gäller den för alla svenskar som blir tillsagda?

Vill bara vara rätt uppdaterad om någon beordrar mig imorgon.

Det är en inblick i framtiden i USA och Sverige. Vita kommer få gå ned på knä och be för sina liv för att inte bli våldsförda på av mörka människor. Vi har ju redan sett fenomenet bland förnedringsrånen där offren går ned på knä för att försöka de-eskalera våldsverkarna, så de kanske bara blir rispade med kniven och slipper bli huggna. Nu sprider sig det underdåniga beteendet från rånoffer till polisen, en total och fulllständig kapitulation inför de kriminella.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag undrar hur detta kommer utvecklas.

Bara en tidsfråga innan det blir illa på riktigt.

För nu handlar det mest om att vita måste ta avstånd från sig själva i princip, snarare än en manifestation för jämlikhet. Inte ett ord om andra grupper som förtryckt svarta utan det är en fientlig inställning mot specifikt vita allt grundas på.

Arvsynd. Kollektiv bestraffning. Hämnd.

På grund av vad helt andra främmande människor gör i helt andra länder, och även vad människor gjort för flera hundra år sedan. Det är ju helt sjukt egentligen för detta är aldrig något som accepteras i andra sammanhang.

Sedan är det ju ingen som bryr sig om slavhandeln som fortfarande pågår i arabvärlden, år 2020.

Hatet mot vita kommer alltid väga tyngst.

Amerikanerna har betydligt fler rasrelaterade problem att ta itu med men det berör inte Sverige på något sätt. Minoriteter här är inte utsatta och någon polisbrutalitet är det inte fråga om, särskilt inte mot mörkhyade.

Så vad är detta, är det en manifestation för Floyd eller är det en demonstration mot vita?

Man passar på att demonstrera mot vita. Personligen tycker jag det är trams så länge jag inte är nära demonstrationen för då skulle jag inte känna mig säker.

Beträffande en sak du skriver. Det spelar ingen roll. Myten i Sverige sprids och enligt den är invandrarna utsatta för vår rasism. Därför går det åt helvete för dem här. Det är detta som extremvänstern i Sverige står för. Detta är för dem sanning. De menar också att svenska polisen trakasserar dem.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FASD
Vilka är det som är överrepresenterade när det gäller att suga åt sig "välfärd" här i Sverige?
Seså var inte blyg

Vill ej gå offtopic mer. Jag säger ju att denna protest var mer av solidaritet. Sen när den började jiddra med snuten, bura in dem direkt. Men, man måste ju också vara pragmatisk. Polisen gör rätt i att vra återhållsam, det skulle bli skandal om man gick in med hundar, tårgas och pepparspray... de skötte det mkt fint. Låt de avreagera sig lite i ett par dagar, sen back to work..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
du förstår itne. jag säger att du gynnas av en välfärd och välstånd som skapats på plundring. ni vill inte medge det, det får svarta att koka ännu mer. Ni håller på med olika advokatknep och menar nästan att kolonialsubjekten ska vara tacksamma? ÄR det korrekt? att man ska vara tacksamma för att man har 5g och mobiltelefoner men svält?

Vad fan snackar du om? Det finns hundratals historieböcker om det du pratar om som beskriver exakt vad "vita" gjorde förr i tiden. Du kanske skulle ta upp en sån och läsa istället för att sitta här och skriva dynga.

Ingen i Sverige svälter, om du gör det så är det ditt egna fel för då har du totalt misslyckats med ditt liv.

Alla pengar vi skickat till fattigare länder MER än betalar för det som du säger vi stulit för att leva det goda livet idag.

Håll käft och utbilda dig ditt stolpskott.
Citera
2020-06-04, 00:28
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Det är en inblick i framtiden i USA och Sverige. Vita kommer få gå ned på knä och be för sina liv för att inte bli våldsförda på av mörka människor. Vi har ju redan sett fenomenet bland förnedringsrånen där offren går ned på knä för att försöka de-eskalera våldsverkarna, så de kanske bara blir rispade med kniven och slipper bli huggna. Nu sprider sig det underdåniga beteendet från rånoffer till polisen, en total och fulllständig kapitulation inför de kriminella.

Aldrig i livet. 2/3 av dem klarar inte av 9:an ens en gång. Inte undra på att Afrika ser ut som det gör, de klarar inte ens av ett liv i Sverige.
Citera
Medlem
Stigmata01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Hur skulle det vara politiskt ställningstagande?
Däremot presenterade han inget vetenskapligt stöd för sitt påstående... men det behöver han å andra sidan inte göra.

Att visa upp en politisk banderoll som tjänstgörande polis är tjänstefel.

När polisen är i tjänst och bär uniform är den personen representant för staten och samhället och skall agera därefter. Polisen bör ställa sig neutral i alla situationer och endast agera efter lagen och inte ta ställning. Att sätta sig på knä och göra en black power hälsning för att lugna ner en mobb är extremt oproffsigt, hur skulle rubrikerna varit om en polis ställde sig i givakt och gjorde ehite power hälsning för att lugna ner en Nmr-mobb?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GaretheGOLFERbale
Kan hon bli årets svensk?
Hamnar säkert på Times förstasida som en skampelare för poliskåren.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Nej, varken du eller Vintergrisen har rätt. Jag har redan länkat till en avhandling som går igenom rättsläget. Läs den. Återkom sedan.

Nej, tack. Ämnet var demonstrationsfriheten, mötesfriheten, proportionalitetsprincipen och polisens befogenhet att upplösa demonstrationer. Har du inget att tillägga i ämnet har jag ingen lust att fortsätta diskussionen.

Men kära någon. Kan du vara vänlig och upplysa oss andra om vad i den uppsats du länkat till som gör gällande att polisen inte får upplösa en demonstration med hänvisning till SFS 2020:162 ?
Citera
2020-06-04, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Detta är ett internationellt problem i samhällen som har människor med olika bakgrunder. Om du, trots internationella demonstrationer, inte ser detta så är det kanske du som lever i en fantasi värld.
Ja vi har orange man bad gänget som du tillhör, som inte kan någon form av simpel historia, vilken person som helst skulle kunna förstå att vi inte har något med detta att göra och till något du skrev om att Svenska efternamn får mer jobb... se du har inte ens jobbat eller sökt jobb. Annars skulle du veta att när dom läser CV:en så tar en person bort namn från CV:en så det blir blind urval så alla med kunskap går först....

Men låt oss ha kategorier som dom hade i nazi tyskland, kanske markera vita personer som är så jävla roligt. sedan så kan du gå tala för dig själv istället för en grupp av människor som du själv säger med olika backgrund mupp!
Citera
2020-06-04, 00:29
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Hur skulle det vara politiskt ställningstagande?
Däremot presenterade han inget vetenskapligt stöd för sitt påstående... men det behöver han å andra sidan inte göra.

Att visa upp en politisk banderoll som tjänstgörande polis är tjänstefel.
Och att slänga upp en kommunistnäve är fel oavsett vilket yrke man har. Svenskar är bedrövligt dåligt utbildade i kommunismens blodiga historia.

Jag rekommenderar den här dokumentären för den som vill få en icke PK-filtrerad bild av kommunismen och kulturmarxismen:

EUROPA: THE LAST BATTLE
https://www.bitchute.com/video/s1nPYDj7KBEQ/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in