2020-06-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moodyfied
Helt rätt ordval. Ja. Vi följer amerikansk media och inspireras av deras våld. Många svenska/utlandsfödda ungdomar inspireras utav våldet och finner njutning av att skapa kaos.

Är det endast mina tankar som förs till scenen med upplopp & kaos i senaste Joker-filmen?
Citera
2020-06-03, 23:01
Avslutad
Förhoppningsvis dör lite mer vänsterpatrask nu. Synd bara om alla oskyldiga de här svinen kommer hinna smitta innan dess.
Citera
2020-06-03, 23:02
Medlem
Ja det ultimata beviset på att kvinnor inte skall vara ordningspoliser. Herrejävla gud vad pinsamt.
Citera
Medlem
Vireks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Live från slottet.

https://instagram.com/randyisking

snälla jag orkar inte
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Ja det ultimata beviset på att kvinnor inte skall vara ordningspoliser. Herrejävla gud vad pinsamt.

Snacka om att vara lättpåverkad.
Citera
2020-06-03, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det hela kokar ju ned till om i fall förintelsen går att jämföra med lika rättigheter oavsett hudfärg. Jag tycker inte det, och menar att ett hyllande av förintelsen är förkastligt, och går mot polisens värdegrund.

Jämför med exempelvis Pride. Där brukar det gå uniformerade poliser. Men det skulle sannolikt anses strida mot polisens värdegrund att uniformerade demonstrera mot hbtq.

Men nej, poliser bör generellt sett inte hålla i plakat etc.. Men i den här konkreta situationen så tror jag att hon gjorde en korrekt bedömning.
Nej, det kokar det inte alls ner till..
Exakt samma situation, nmrare bankar på en polisbuss samt pekar finger polisen är ensam.
Hur ska polisen då agera annorlunda mot denna situation om inte hålla upp en nmr banderoll för att lugna ner situationen?
Kan du vara konsekvent

Uppmuntra till lagförakt var korrekt bedömt alltså
Senast redigerad av LupesVulpus 2020-06-03 kl. 23:35.
Citera
2020-06-03, 23:03
Medlem
Autobahn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Känner du en oemotståndlig vilja till att vara öppet kränkt å kriminella porrnegrers vägnar?

Jag jobbar som fotograf och vill dokumentera spektaklet.
Citera
2020-06-03, 23:04
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies

Isåfall, agera för den där muppen de tömde sina magasin mot i mörkret utan att veta vad fan de hade att göra med. En efterbliven kille med en plastleksak.

Snyggt! Dödsskjutningen beror på förutfattad mening och uppmuntras i vissa fall. Kan vi alls ha en objektiv polis. Det är ingen fråga.

Media kommer att älska bilden några dar. Tills åter frågor om rån och skjutningar tar fart.
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sovandehalsar
En demonstration kommer äga rum i Malmö kl 18.00. Över två tusen har kryssat i att de kommer närvara.

https://www.facebook.com/events/852690828559743/

Jaha då blir det kaoz i morgon då i Sveriges Kaozhuvudstad..
Citera
Medlem
moodyfieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Är det endast mina tankar som förs till scenen med upplopp & kaos i senaste Joker-filmen?
https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gtxthd/2020_when_life_imitates_art/
Citera
Medlem
Denna rörelse kommer tappa ånga snart och alla brothas and sistas återgår till plantage fälten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moodyfied
Helt rätt ordval. Ja. Vi följer amerikansk media och inspireras av deras våld. Många svenska/utlandsfödda ungdomar inspireras utav våldet och finner njutning av att skapa kaos.

Det är väl lite så. Det här är verkligen inte våran strid. USA har helt andra problem än vad vi har. Vi är extremt långt ifrån varandra som länder.

Om något så borde det demonstreras mot den ökade kriminaliteten istället. Svenska poliser har en lång utbildning relativt den amerikanska. Under sådana här demonstrationer kan ju absolut kriminella element frodas och förstöra.

Förstår inte riktigt varför fredliga demonstranter hänger med på det här. Det skapar ju bara kaos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in