2020-06-03, 22:28
Medlem
Zloths avatar
Oväntat att det blev kaos
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Japp, det är en jävla skillnad mot Somalierna som har varit här i 3 år och fått leva på oss svenska skattebetalare. Finns ingen likhet alls med den diskrimenring som afroamerikanen fått utstå i generation efter generation.

Tycker det är förjävla respektlöst av våra nytilkomna att komma hit och bete sig på det här sättet. Skäms de inte?

Det är just detta ni svenskar inte förstår
Kulturer som är mer extorverta eller hur man skall uttrycka det komme aldrig respektera kulturer som är introvert, naiva och förlåtande. För många mellanöstern folk och Somalier är Svenskar ungefär som den killen som alltid blev mobbad i skolan. Det finns liksom ingen respekt för att ni respekterar inte er själva.

Somalier i USA är relativt framgångsrika jämfört med här i Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Knapptnågra svenskar där. Araber och afrikaner.

och kineser och spanjorer och jugoslaver och chilenare, du vet, människor
Citera
2020-06-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
SVT sände live i 10 minuter från Slottet. De vågar inte sända längre än så för att ett gäng negrer står och pekar fuck you i bilden hela tiden. Intervjuar två förortstjejer som säger att de är civiliserade

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-upploser-manifestation-pa-sergels-torg

En (de kan max ha varit 18 år) av dessa två tjejer sa ju uttryckligen att det är vita mäns fel i sverige på SVTS sändning. Dock gick inte Svt in och sa att det är en grov generalisering.

Hur får dessa tjejer sånt här hat mot vita män? Vem radikaliserar dom?
Citera
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Att flera poliser medvetet mördar en man för att han var svart mitt på ljusa dagen bland människor där ingen kan förhindra det i ett modernt land år 2020 är sjukt. Du måste förstås se att de är svarta poliser som gjorde detta för att han var vit. För då hade du joinat demonstrationen.

Då måste vi sett olika videos, jag ser bara några vidriga poliser som använder onödigt övervåld, sen har jag tyvärr inte din superhjälte-förmåga att veta att hans plan var att just mörda honom och kollegorna var medvetna om det. Allt för att han var en svart, knarkande, kvinnomisshandlande lodis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Det är kommunister det här och kommunism är har alltid varit ren och pur ondska. Särskilt vidrigt är sättet på vilket de vänder sanningen och logiken upp-och-ned. Förvänta dig ingen sans eller rättvisa från dessa.

Sedan har vi ett starkt element av etnisk krigföring från de svarta mot vita inblandad i det här också och inga eftergifter eller ursäkter från vita kommer avhjälpa det, ty rörelsens klagomål är fabricerade och endast verktyg för att driva den etniska agendan.
skitsnack. det är liberaler som skapat den mångkultur vi har. detta är liberalernas verk. att det är liberalism märker man tydligt även på budskapet.
Citera
Avslutad
Orka läsa +1000 inlägg. SVT menar att det var "tusentals" där. Någon som kan bekräfta/dementera det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Då antar jag att du är lika kritisk till Peter Springare och andra poliser som också uttalat sig i politiska frågor under arbetstid? Dessa, precis som alla poliser som gör töntiga handhjärtan och sånt, kanske också borde avskedas?

Jag vet inte vem Peter Springare är så jag kan inte uttala mig om vad han gjort eller sagt.

Att de ska avskedas är kanske hårt. Men poliser i tjänst ska inte ta någon politisk ställning offentligt. Det är oprofessionellt och förtroendet minskar.

Gå och demonstrera och uttryck din politiska ideologi på din lediga tid. Inte i tjänst och definitivt inte i uniform.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag antar att de var på väg bort till riksdagshuset för lite lattjo lajbans. Det tycks hur som helst inte bli så värst mycket mer. Det är nästan så jag hoppas lite på upplopp för att 1) reaktionerna blir intressanta att ta del av och 2) för att polisen ska få möjlighet att bekänna färg. Polisen får en chans till.

Kommer nog smälla till rejält på Fredag. Och så får vi inte glömma att det är sommarlov snart.
Citera
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Det är populärt i USA så då ska det göras här också. Ska dom protestera mot den svenska dialogpolisens "övervåld"?

Har dom någon anledning att protestera i Sverige eller är det bara "hippt" och "inne" just nu?

Det kanske inte behövs några riktiga case med våld mot svarta? Man hittar på några medans man protesterar.
Citera
2020-06-03, 22:30
Medlem
wizzmans avatar
Håller dom på med sån här skit i Danmark och Norge ochså? Eller bara detta upponer landet som vanligt..
Citera
2020-06-03, 22:30
Medlem
-DaRude-s avatar
Det ska bli så kul att se regeringen och FHM imorgon försöka försvara dessa tusentals människors "rätt till demonstration" för ett sådant viktigt ämne som RASISM! samtidigt som de måste förhålla sig till sina egna restriktioner och vädjan om avstånd. De vet ju att detta kommer resultera i många fler dödsoffer men samtidigt måste de uttrycka förståelse av ren princip. Svår situation!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in