2020-06-03, 19:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vad ska dom göra vid Odenplan? USA:s ambassad ligger inte där, då måste dom ner mot Radiohuset och mot Djurgården...
Citera
Medlem
Säger som GBG:s starke man Göran Johansson en gång sa .. Bygg en mur runt Stockholm o ge dom en egen flagga .. så jävla hjärndöda människor o för att inte tala om den idioten som gav OK till tillståndet att demonstrera ... Hoppas fjällräven ludren får sig duktigt med Corona !!
Citera
Medlem
Aftonbladet:
"Enligt uppgifter har några försökt storma Gallerian."
Citera
2020-06-03, 19:49
Medlem
Kan förstå att afroamerikanerna demonstrerar. Polisvåldet på svarta har varit ett problem länge där.

Men här i Sverige där det daltas något oerhört med nysvenskarna? Hur har de ens mage att komma till vårt land och klaga efter allt vi gett dom. Bortskämda jävla snorungar är vad det är.
Citera
2020-06-03, 19:49
Medlem
Jag tror jag har börjat sammanfatta detta bra. Detta är en solklar globalisering. globalister skapar en fullt omfattande landspandemi som sträcker sig över land och rike och överdriver viruset till fullo. Vi alla blir påverkade samt att när detta händer i usa med den svarta mannen så är USA:s sak vår sak helt plötsligt, all denna tid i en så kallad isolering har gjort oss primitiva. Jag kanske börjar hoppa in allt för mycket till konspirationsforumet. Men hur ser läget ut nu?
Citera
2020-06-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det är eller var tusentals personer vid Sergels Torg. Jag var där i samband med besök på Systembolaget. Fullt med maskerade dårar som skrek "fuck the police" utanför t-banespärrarna. Uppe på gatunivå hörde jag inget "fuck the police" men det var ett jävla skränande.

Undrar om apskaften skrek likadant när poliserna försökte styra upp på Drottninggatan i samband med Akilovs "festligheter"..

Snutar som mördar folk har inget i poliskåren att göra men vad har svenska poliser med det här att göra? Var är de här högljudda protestanterna när svenskar mördas?

En del protestanter har en ärlig, seriös agenda men där finns också en massa slödder som bara vill ha en ursäkt för att få slåss, vandalisera, stjäla och spy ut sitt hat gentemot ordningsmakten.

Jag var också inne runt drottninggatan idag och blev också sjukt förbannad. Att slå och gasta på stockholmspolisen för något som hänt i Minnesota på andra sidan atlanten är så bakvänt.

Det sjukaste med den här soppan är att det verkar bli tvång att man måste tycka det är härligt med jättedemonstrationer mitt i en pandemi som dödar tusentals människor. För annars än man för polisbrutalitet och mord på minoriteter.. härliga tider!
Citera
Medlem
Märkligt vi har extremt många andra orättvisor, som t.ex.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rx6qKd/tvabarnsmamman-ska-stenas-till-dods

Varför agerar inte vänsteraktivisterna?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Säger som GBG:s starke man Göran Johansson en gång sa .. Bygg en mur runt Stockholm o ge dom en egen flagga .. så jävla hjärndöda människor o för att inte tala om den idioten som gav OK till tillståndet att demonstrera ... Hoppas fjällräven ludren får sig duktigt med Corona !!
När har Göran Johansson sagt något sånt? Sluta hitta på.
Citera
Medlem
InnerstInnes avatar
Nu skriker folk "Fuck SD". Vad har SD att göra med ett polismord i USA?
Citera
Bannlyst
Enligt Aftonbladet är det en demonstration mot rasismen i Sverige ✊🏿😷✊🏿😷✊🏿😷✊🏿
Citera
Medlem
Vad har polisbrutaliteten i USA och och andra ställen i världen med Sverige att göra ? Varför ska folk go bananas på Sergels torg - vilka idioter.
Citera
2020-06-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vad ska dom göra vid Odenplan? USA:s ambassad ligger inte där, då måste dom ner mot Radiohuset och mot Djurgården...

Tror inte att de vet var USA:as ambassad ligger. Tror inte de är på väg nånstans, tror bara att de valde att gå på den största gatan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in