2020-06-03, 18:46
Medlem
Vindpinads avatar
Vilka har arrangerat detta? Allt jag ser i folkhavet är blonda kvinnor och afrikanska + MENA-män. Vänstern har verkligen lyckats vinna de svenska kvinnornas hjärtan. Landet är totalsplittrat.
Citera
2020-06-03, 18:46
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Helvete vilket uppdämt skrik-behov som släpps lös: alla skriker allt snabbt som fan. Helt sinnes...

Dra ner din nästas virus i lungorna med djupa andetag. Var inte rädd, håll hand med främlingar. Frukta inte död o lidande. Visa solidaritet med en multikriminell missbrukare i USA.
Citera
2020-06-03, 18:47
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Jag tror faktiskt demonstrationen blir kontraproduktivt.

Ras är tydligen väldigt viktigt för vissa. Nästan som att det är deras enda kriterie när de stämplar andra.

När det passar så är rasen väldigt viktig i debatten. Det vill säga när svarta ska stå i rampljuset.

Jag kom att tänka på konversationen mellan en svart och en vit pojke;

-"Jag är stolt över att vara svart."
-"Så härligt. Jag är stolt över att vara vit."
-"Rasist."
Citera
Medlem
InnerstInnes avatar
Det är som om coronapandemin inte har existerat. Hur kan man så flagrant skita i rekommendationerna (de är trams, men bättre än ingenting) bara för att visa vilken duktig godhetsknarkare man är? Vi kommer få se tusentals fler coronafall och hundratals döda för något så banalt som dessa människors behov av att skitnödigt godhetsknarka i offentligheten.

Var går marginalnyttan vid demonstranter? Hade tio ytterligare med sin närvaro påverkat något? Det är miljontals världen över som protesterar, vad ska just en persons ynka deltagande bidra med?

Det stod en neger och försökte hetsa den primärt vita publiken att skrika "Fuck the police" på Aftonbladets livestream. Han tystnade efter två skanderingar
Senast redigerad av InnerstInne 2020-06-03 kl. 18:49.
Citera
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Så, finns det några planerade kravaller och skadegörelse ikväll månne ?

Det undrar jag med och det lär hända med största säkerhet. Suck.. För flera år sen hände det ju nåt liknande där dom härjade i flera svenska städer och brände ner bilar.
Citera
Medlem
Erik Östs avatar
Ja med tanke på dagens svärje var det här bara väntat.

Håll koll på er egendom och bilar nu!
Citera
2020-06-03, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Kommer detta att få följder för arrangörerna med fängelse eller grova böter?

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/polisen-upploser-manifestation-pa-sergels-torg
Det bör det inte göra i och med att arrangörerna ställde in innan demonstrationens början.

Edit: Verkar vara felaktigt av mig. De vita kvinnorna som startade demonstrationen igår ställde in pga att svarta har utsatt de för mycket hat i och med att vita ej får hålla i demonstration om svarta problem. Så nu har svarta kvinnor fixat en ny demonstration dock utan tillstånd. Bör ju bli någon form av böter iallafall.
Senast redigerad av jimmie7997 2020-06-03 kl. 18:51.
Citera
Medlem
Gick genom förbi för ett tag sedan. Helt sjukt mycket folk. Någon 50-pers regel verkar inte gälla längre. Mer åt 5000 pers regel nu mer, minst. Halva Stockholms förorter verkar ha samlats sig i city idag.
Citera
Medlem
Yashas avatar
Det kommer urarta när polisen går in aktivt och försöker få bort demonstranterna.

Så började det i Santa Monica i LA för någon dag sedan
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Undrar vad som skulle hända om Jimmie Åkesson gick upp och höll tal och sa att det finns ingen rasism i Sverige?
Demonstranterna verkar redo för upplopp snart 😷✊🏿😷✊🏿😷✊🏿✊🏿✊🏿✊🏿

Med tanke på hur stor andel av demonstranterna som tycks vara flickor i tonårsåldern är risken för upplopp kanske inte så speciellt överhängande.
Citera
2020-06-03, 18:49
Medlem
YeeNaaldloshii-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Det beror självfallet på vilka grupper man har att göra med. Ponera att detta exempelvis skulle handla om fotbollssupportrar och hur polisen då skulle hantera situationen. En del grupper är tydligen mer privilegierade än andra...

Förvisso sant. T.ex. när det gäller svenska dissidenter så finns det oändligt med resurser för polisen att tillgå. Jag må vara jävligt paranoid men jag är mer eller mindre övertygad om att majoriteten av SÄPOs resurser gällande övervakning läggs utan tvekan på tankebrottslingar som dig och mig snarare än IS-terrorister eller kriminella invandrare. Så har det förmodligen dessutom varit i ganska många år nu men det är först i år som det blivit "officiellt" och jag tror inte en sekund på att man ens behöver misstänkas för "brott som kan ge upp till två års fängelse" för att grisarna ska bugga precis allt man äger, det räcker att man är svensk och ställer sig emot vad som händer med vårat före detta hemland.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nästan bara unga vita kvinnor som skriker: "inga rasister på våra gator!". Jag skäms så, över mitt fd folk...

Många klagar på defeatismen på FB men jag kan helt enkelt inte hjälpa det. Kan inte någon som vill kämpa för Sverige och de sinnessjuka svenskarna förklara för oss vad som finns kvar att rädda?
Citera
2020-06-03, 18:49
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komevig
Kampen om att bli ett mini-USA fortsätter. BLM-rassarna vill få såklart få fäste i Sverige och utnyttja sitt "offerskap" och dra fördelar av det, ivrigt påhejade av de så kallade "antirasisterna" på vänsterkanten.

Det sammanfattade du bra! Finns väl inget "bättre" land än Sverige att plantera denna idioti i...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in