2020-06-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Så det er rimelig at han skal betale masse til sin kones mordere?? Betale for en død kropp,for å kunne gi henne en grav?
Nådeløst og hjerterått
Det er ikke rimelig. Jeg er enig at det er hjerterått av morderen. Men jeg mener at det er dumt å betale uten å først få AE hjem eller å få vite hvor levningene er (hvis hun er død) og jeg synes at det er viktig politiet finner levningene før beløpet betales.

Jeg tenker at utloving av en dusør hadde kunnet gitt mer resultater, enn å kontakte motparten for å betale.
Citera
2020-06-02, 22:13
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlaDunk
Enig. Brukeren agvvv er farlig og kommer med masse udokumenterte påstander basert på egen tro. Det er farlig å ta hens utspill inn i konspirasjonsteorier som her.

Temmelig drøyt å tildele noen person karakteristikker som Farlig! Personangrep er så usaklig og umodent! Debattnivået blir på et såå lavt nivå. Slutt.
Citera
2020-06-02, 22:17
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Octopus8b
Det er ikke rimelig. Jeg er enig at det er hjerterått av morderen. Men jeg mener at det er dumt å betale uten å først få AE hjem eller å få vite hvor levningene er (hvis hun er død) og jeg synes at det er viktig politiet finner levningene før beløpet betales.

Jeg tenker at utloving av en dusør hadde kunnet gitt mer resultater, enn å kontakte motparten for å betale.

Enig! Dusør ble tydelig farlig av en grunn?
Citera
2020-06-02, 22:21
Medlem
Citat:
Enig! Dusør ble tydelig farlig av en grunn?
Jeg vet ikke hvorfor TH ikke har lovt ut dusør.

Ved dusør, så kan jo den som gir opplysninger som fører til at AEs levninger blir funnet (hvis hun er død) velge å være anonym og feks kreve pengene betalt inn på en monerokonto.
Senast redigerad av Octopus8b 2020-06-02 kl. 22:27.
Citera
2020-06-02, 22:28
Medlem
Citat:

Ved dusør, så kan jo den som gir opplysninger som fører til at AEs levninger blir funnet (hvis hun er død) velge å være anonym og feks kreve pengene betalt inn på en monerokonto.

Fordi det koster penger, å betale til seg selv koster ingenting.
Citera
2020-06-02, 22:29
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:

Ja,det er jo bare ufattelig idiotisk å betale mange millioner uten å få verken Livsbevis eller en 100% garanti,på å få tilbake kroppen hennes.Enig!
Skjer det ikke på denne måten,så har han egentlig innrømmet skyld sånn jeg ser det.
Innrømmet at det KUN var for å opprettholde påstand om kidnapping,og spill for å slippe konfronterende avhør i morra.
At barna deres synes det er smart å utbetale til en sånn ekstrem konto,isteden for å utlove dusør ? Sier da også en del om at barna er også redde for den egentlige sannheten.Redd for avhør av seg selv og faren.
Citera
2020-06-02, 22:32
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:

Komplottet kan rakne om det kommer sannheter! Selv om dusør er normalt mye mindre sum enn Løsepenger.Om han er skyldig,så er det fikset så beløpet går til han selv på et vis.
Dette kan i tilfelle bli avslørt om noen år.Han vil aldri få fred.
Citera
2020-06-02, 22:34
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akeleye
Det å kontakte " kidnappere " døgnet før TH skal i avhør vedrørende et tidligere avhøre er for meg slett ikke " Mastermind ". Dersom Holden har støttet dette så vet jeg nesten ikke hva jeg skal si.
Å imøtegå kidnappernes krav snart to år etter AEH forsvant er merkelig. Nesten slik at man kan undres på om han skal betale til seg selv.
TH kunne ha gått ut med f.eks. følgende på et langt tidligere tidspunkt : " Den eller de som kan gi oppklaring om hva som skjedde med min kone og hvor hun måtte befinne seg, vil bli gitt en stor dusør. Dusøren vil bli utbetalt via min advokat etter vi har mottatt 100% bekreftelse på hva som har skjedd ".
P.t. vet ingen av oss fakta, men vi har kun antagelser ut fra den informasjon som er publisert.
Det er like viktig å finne AEH som man leter etter GM.
Politiet har nok noen trumfess. Og det hersker vel liten tvil i dag om at AEH ble drept i S*loraveien 4.
At noen i nær relasjon til AEH vet langt mer enn de noensinne har sagt tror jeg kan stemme.
Om man vill bygga upp ett förtroende med kidnappare så är en dusör en dålig idé. Då bränner man alla broar. Det har man inte råd med.

Blir mycket trafik på monero när överföringen sker. Han kanske får hjälp med att sniffa den. Får vi hoppas. Eller jag och några till då. Ni andra här vill ju att han ska vara skyldig. Har sällan sett så mycket hat mot en familj som i den här tråden.
Citera
2020-06-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Det var på fredag den 29 mai at TH skal ha tatt kontakt. Ellers veldig enig med deg.

Fredag 29. mai at TH sendte kodemeldingsbeløpet til DenFalskeMotpartens bitcoin-konto, mener du.

Det er ikke å forvente at det skal komme noen mail via tor med falske løsepengekrav etter kun å ha overført bitcoins til FalskMotpart.

Holden måtte fortelle det offentlig i dag, og aviser og nyhetsredaksjoner må melde at TH har tatt ny kontakt med DenFalskeMotparten.

Så kanskje, vil noen spekulanter og netthaier produsere nye mailer via tor. Gjerne med falske påstander om at AEH er i live. TH ser for seg at det skal dupere politiet fullstendig.

Vent og se.
Citera
2020-06-02, 22:37
Medlem
Citat:
AEH
: KL 08:56 avslutter tlf samtale med lønnskjører på Futurum
: KL 09:06 TH kjører til jobb ca. tid siden han var reg.på kamera 9:15 på Futurum
: KL 09:10 sender en sms (kanskje rydder vekk frokost?)
: KL 09:14 ringer AE til et familiemedlem (sønnen?) samtale 2 min

Ser ut som det ville ha vært en meget rask lufting av hunden?
Virker mer naturlig at hun går i dusjen rett etter siste tlf. samtale,eller hun var ferdig med dusj før frokost? Men hun var sikkert trøtt etter lang kveld ute,dagen før/innan
Dette er kunnskap hennes kontakter på morningen sikkert visste noe om,noe som er normal sjargong i en morgen samtale for hennes generasjon. f.eks. "nå må jeg lufte hunden her!"

TH kan ju ha rastat hunden raskt, innan han åkte till arbetet ...
Citera
2020-06-02, 22:38
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
TH må desperat gjenopprette tillit i befolkningen og rettssystemet, og endelig vise «godvilje» overfor sin kjære hustru. Hva er vel bedre enn å betale nye millioner til seg selv, kanskje en god investering til og med, er ikke moneroen billig nå? Han lyktes jo med det sist sommer.

Tankevekkende.
Citera
2020-06-02, 22:42
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
TH kan ju ha rastat hunden raskt, innan han åkte till arbetet ...

JEPP!! Åpen for det meste i denne krimgåten her.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in