Citat:
Precis, tror inte att det vid självmord skulle spruta på fönstervägg, fåtölj, på tv och på tv vägg mellan tv och vitrinskåp sistnämnda med eventuell vävnad.
Ingen idé att ens läsa Vemsas inlägg, kommer på mig själv när jag läser några rader, sen inser hur jävla sjukt dumt det låter för att sen se vem som skrivit inlägget.
Det står ju även i FUP att det med största sannolikhet handlar om minst 3 sving med föremål eller kroppsdel mot fönstervägg, minst ett slag eller stöt mot kroppsdel eller föremål med W's blod framför fåtölj i låg till golvnära position, minst ett slag eller stöt mot kroppsdel eller föremål med W's blod på höjd som inte översteg TVns överkant, placering av 2 större blodbesudlingar på vitrinskåp ger starkt stöd att kroppsdel utsatts för sån kraft att det separerat vävnadsbitar som slungats iväg.
s. 311 FUP - Analys och slutsats - Vardagsrum.
Skulle aldrig i min vildaste fantasi kunna påstå självmord genom att bara läsa det.
Ingen idé att ens läsa Vemsas inlägg, kommer på mig själv när jag läser några rader, sen inser hur jävla sjukt dumt det låter för att sen se vem som skrivit inlägget.
Det står ju även i FUP att det med största sannolikhet handlar om minst 3 sving med föremål eller kroppsdel mot fönstervägg, minst ett slag eller stöt mot kroppsdel eller föremål med W's blod framför fåtölj i låg till golvnära position, minst ett slag eller stöt mot kroppsdel eller föremål med W's blod på höjd som inte översteg TVns överkant, placering av 2 större blodbesudlingar på vitrinskåp ger starkt stöd att kroppsdel utsatts för sån kraft att det separerat vävnadsbitar som slungats iväg.
s. 311 FUP - Analys och slutsats - Vardagsrum.
Skulle aldrig i min vildaste fantasi kunna påstå självmord genom att bara läsa det.
Ang. sida 311 i FUP.
Kan du eller någon annan i tråden förklara för mig, hur vävnadsbitar kan separeras och slungas iväg, utan att man använder något vasst föremål?
Och vad är det för vävnadsbitar som har slungats iväg?
Muskelvävnad bla står det på sida 310 i FUP.
Läs också på sida 312 i FUP:
"Den sammantagna bedömningen är att Wilma Andersson blivit utsatt för upprepat,
trubbigt våld då hon, i låg/golvnära position, befunnit sig i vardagsrummet mellan
fåtöljen och Tv:n. Vid denna plats har hon även utsatts för ett våld som inte närmare kan
preciseras, men har varit av en sådan karaktär, att det separerat vävnadbitar från Wilma
Anderssons kropp."
Varför skulle inte dessa saker kunna ske vid tex knivskärning i handlederna?
Alltså hon skär sig i handlederna ner till musklerna, så att blod med vävnadsbitar i skvätter mot TV-väggen. Hon svimmar sen pga blodförluster, faller och slår sig i ansiktet. Blod från handen/händerna skvätter mot fönsterväggen och mot bla fåtöljens fotstöd, pga att händerna slår i golvet.
Det borde väl kunna ge en sådan blodbild som beskrivs på sida 311 i FUP?
Senast redigerad av vemsa 2020-06-02 kl. 15:07.
Senast redigerad av vemsa 2020-06-02 kl. 15:07.