vad pinsamt. Om nåt år så kommer han att behöva blöjor då han inte kommer att kunna hålla inne skiten när den väl trycker på röven. Gillade reaktionen ifrån han som intervjuar honom. En liten lätt höjning på ögonbrynen. Men jag ska inte vara för taskig här då det kan hända och har hänt oss alla. Men roligt att den fångades på film där han försöker att vara seriös.
Haha notera hur hans axlar sänker sig efteråt, typ som att han varit fylld med gas men att det lättat. Fast det där lät i och för sig som en äcklig mök som han borde ha haft papper till!
Nu ger Biden programledaren skulden för att han sa "Then you ain't black", och säger att han syftade specifikt på Charlamagne Tha God och att han "lurade" Biden till att säga så. Alltså....
Biden kommer sannolikt inte kunna välja Amy Klobuchar till sin "running mate". Hon kritiserade polisvåldet, men detta klingar väldigt falskt eftersom hon som åklagare hade chansen att väcka åtal mot polismannen Derek Chauvin redan år 2006 i ett annat ärende, men underlät att göra detta:
Jag tror faktiskt att Trump kommer att vinna igen, och denna gången även the popular vote. Jag tror att fler och fler har börjat att tröttna på massmedias bias. Candace Owens har fått många svarta att förstå att de blir manipulerade varenda val.
Hade Demokraterna haft en ordentlig kandidat, som till exempel Obama, hade de kunnat vinna. Men Joe Biden är inte mycket att hänga i julgranen. Han har sagt en hel del knasiga saker som är humor på hög nivå. "Iam going to do Everything i can to stop Biden", och "Truth over facts". Hahaha.
Personligen tror jag bara att Biden är en puppet åt de globala oligarkerna i USA.
Jo, men får vanligt folk reda på detta då? MSM utom Fox News tiger väl som muren om detta? Alla fattar ju att dette inte är något som gör Average Joe glad. Nu gillar ju inte demokraterna Average Joe, men dom måste ha även vanligt folks röster för att ha någon chans.
Joe! är tydligen ute och pratar med de som nu protesterar mot det brutala polisvåldet i USA mot framförallt svarta och dessutom så satte han sig på ett knä för att visa sitt stöd samma, ni vet väl att denna "extrema" typ av protest som fick Mike "den Vite" Pence att lämna en fotbolls match för då det var "för mycket".
Joe! har även lovat att inom de första 100 dagarna som president så ska denna fascism i USA:s poliskår utrotas!
Donald sitter fortfarande i vita husets bunker och twittrar att han hatar anti fascister men, så gjorde även Hitler sina sista dagar! #bunkerbabytrump