Citat:
Ja. Det er spennende. Selv om saken på alle måter også er veldig tragisk.
Vi venter også på avgjørelse fra Eidsivating lagmannsrett om politiet får fortsette ransakelsene i Sloraveien eller ikke. (Jeg tror politiet får fortsette ransakningene, og at noe annet vil være uventet.)
Og enten må alibiet være falskt, eller drapet må ha blitt begått etter siste telefonsamtale var avsluttet 09:16. Da må TH enten ha hatt medhjelpere, eller han har satt opp en eller annen form for dødelig felle i huset. Gift, strøm, eller lignende.
Nei det vet jeg ikke. Han hadde tolv søsken, nå skal det være ni eller ti igjen som lever. Om noen av søsknene, eller kanskje nevøer eller nieser, har hatt nær kontakt med gullsmeder, vet jeg ikke. Noen lokalkjente kan kanskje svare på det. Om det finnes forbindelser til gullsmeder i familien.
Er det tråd på FB om dette drapet.
Spøker du. Er det noe du har lest noe sted. At noen skal ha trillet trillebår med AEH i, midt på blanke formiddagen. Det er en syk idé.
Vi venter også på avgjørelse fra Eidsivating lagmannsrett om politiet får fortsette ransakelsene i Sloraveien eller ikke. (Jeg tror politiet får fortsette ransakningene, og at noe annet vil være uventet.)
Og enten må alibiet være falskt, eller drapet må ha blitt begått etter siste telefonsamtale var avsluttet 09:16. Da må TH enten ha hatt medhjelpere, eller han har satt opp en eller annen form for dødelig felle i huset. Gift, strøm, eller lignende.
Nei det vet jeg ikke. Han hadde tolv søsken, nå skal det være ni eller ti igjen som lever. Om noen av søsknene, eller kanskje nevøer eller nieser, har hatt nær kontakt med gullsmeder, vet jeg ikke. Noen lokalkjente kan kanskje svare på det. Om det finnes forbindelser til gullsmeder i familien.
Er det tråd på FB om dette drapet.
Spøker du. Er det noe du har lest noe sted. At noen skal ha trillet trillebår med AEH i, midt på blanke formiddagen. Det er en syk idé.
Dette har jeg ikke tenkt på, men trillebår er jo den mest geniale ideen å frakte henne ut på UTEN å vekke mistanke. Man kan ta henne ut på den siden av huset vendt mot den naboen som ikke var hjemme denne dagen, og la oss si man har kvelt henne først, eller bedøvd henne, da tar man en svart søppelsekk eller flere og putter henne inni den, og legger henne i trillebåren. Da trenger man heller ikke bil. Så kan man trille trillebåren til en bil i nærheten eller gå gjennom skogen eller eventuelt gravlegge henne en plass. Kanskje nettopp en trillebår er brukt i denne saken?
Ærlig talt. Hva er det for en idiotisk teori? Det er livsfarlig å gjøre noe slikt. Tenk om et barnebarn hadde kommet på besøk og skulle sove hos mormor som ikke skulle på hytta allikevel. Dere fantaserer og er godt voksne mennesker. Prøv å vær saklig.
og deretter følte seg veldig elendig