Det var knappast vad hans kändisskap gick ut på, på senare år. 9 Millimeter var nog hans sista period i livet då han lekte gangstershit, och den släpptes på 90-talet. Därefter har han profilerat sig inom kampsport, boxning, träning, matlagning osv. På senare år har jag inte hört Paolo Roberto snacka om hur fel det är med kriminalitet. Oavsett vilket så är det inte kriminellt att betala horor, spelar ingen roll att det är olagligt.
Ja, det är det enda du postar
Det var som någon tidigare i tråden påpekade för dig, inte olagligt med sexköp när Frank Andersson gjorde det, dessutom fanns den militanta feminismen inte i samhället då i lika hög utsträckning. Idag är det liksom SJW feminism, MeToo osv för hela slanten som gäller. Nuförtiden kan vita män inte ens titta på en kvinna utan att riskera en våldtäktsanmälan, vilket också handlar om equalitydogma, för att få det att se ut som att vita män våldtar lika mycket som muslimer och negrer.
Ja självklart har Paolo Roberto betalat horor i många år, än sen? Han började säkert med detta när det var lagligt.
Så nu snobbar du dig kring kvinnosyn, vad ska man förvänta sig av en betahanne feminist som saknar argument. Men i alla fall, du är inte pro-kvinna, eftersom du är emot att kvinnor får bestämma över deras egna kroppar. Du har därmed en förfärlig kvinnosyn. Dessutom är det som sagt du som håller med afghaner och saudiaraber att prostitution ska vara olagligt.
Jaja, bara för att sexköp är olagligt så betyder det inte att det är fel eller "kriminellt".
Ingen har sagt att Paolo Roberto är ett geni.
Vid närmare eftertanke så var det faktiskt på NK, inte Åhléns. Jag brukade skämta att jag har runkat av Bill Clinton
Jag köper veganska fryspizzor annars så sett, så jag kommer inte själv att köpa Paolos matprodukter.
Fryspizza är visserligen inte lika gott som blattepizza på något kebabhak, men man får näringsvärdet per 100 g via fryspizzor, vilket är viktigt, plus att man kan köpa veganska fryspizzor, utan ost, och det är ännu viktigare.