Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-05-31, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Inte här heller, borta från precis alla butiker, tack och lov. Vem vill förknippas med en torsk eller tom våldtäkt om det skulle bli aktuellt med ett sånt åtal.

Däremot borde man skänka det till flyktingläger i Syrien t.ex.
Finns i alla tre affärer där jag handlar, till ordinarie pris dessutom om du vill köpa.
Citera
2020-05-31, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Mobbad? Har du typ lyssnat på tjejen? PR har begått ett brott liksom som är bland det värsta, att köpa en annan! Tyckt lika om det vore din syster eller dotter? Fy!
jo det ligger ju i topp bland mord, spöa på äldre tanter för att komma över deras väska med en femtiolapp i, sticka kniven i någon för att komma över en sketen lur etc, gruppvåldtäkter där vätska hälls på offret efteråt, där någonstans mitt emellan placerar sig nog PR,s brott kanske tillomed ett snäpp högre än mordet på Wilma.
Citera
2020-05-31, 07:01
Medlem
Nytt inlägg på Paolos instagram!
Citera
2020-05-31, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det var knappast vad hans kändisskap gick ut på, på senare år. 9 Millimeter var nog hans sista period i livet då han lekte gangstershit, och den släpptes på 90-talet. Därefter har han profilerat sig inom kampsport, boxning, träning, matlagning osv. På senare år har jag inte hört Paolo Roberto snacka om hur fel det är med kriminalitet. Oavsett vilket så är det inte kriminellt att betala horor, spelar ingen roll att det är olagligt.

Ja, det är det enda du postar

Det var som någon tidigare i tråden påpekade för dig, inte olagligt med sexköp när Frank Andersson gjorde det, dessutom fanns den militanta feminismen inte i samhället då i lika hög utsträckning. Idag är det liksom SJW feminism, MeToo osv för hela slanten som gäller. Nuförtiden kan vita män inte ens titta på en kvinna utan att riskera en våldtäktsanmälan, vilket också handlar om equalitydogma, för att få det att se ut som att vita män våldtar lika mycket som muslimer och negrer.

Ja självklart har Paolo Roberto betalat horor i många år, än sen? Han började säkert med detta när det var lagligt.

Så nu snobbar du dig kring kvinnosyn, vad ska man förvänta sig av en betahanne feminist som saknar argument. Men i alla fall, du är inte pro-kvinna, eftersom du är emot att kvinnor får bestämma över deras egna kroppar. Du har därmed en förfärlig kvinnosyn. Dessutom är det som sagt du som håller med afghaner och saudiaraber att prostitution ska vara olagligt.

Jaja, bara för att sexköp är olagligt så betyder det inte att det är fel eller "kriminellt".

Ingen har sagt att Paolo Roberto är ett geni.

Vid närmare eftertanke så var det faktiskt på NK, inte Åhléns. Jag brukade skämta att jag har runkat av Bill Clinton

Jag köper veganska fryspizzor annars så sett, så jag kommer inte själv att köpa Paolos matprodukter.

Fryspizza är visserligen inte lika gott som blattepizza på något kebabhak, men man får näringsvärdet per 100 g via fryspizzor, vilket är viktigt, plus att man kan köpa veganska fryspizzor, utan ost, och det är ännu viktigare.

Suck. 9 millimeter var en FILM. Robertos persona har varit centrerad kring hur han är den reformerade brottslingen. Stockholmsnatt 2 var ur Paolos RIKTIGA liv när han åkte runt och föreläste kring hur hemskt det är med brott.

Dessutom har Paolo kandiderat till riksdagen för sossarna för att han "bryr sig så mycket om andra". Mao ännu mer hög svansföring.

Frank blev ändå flitigt anlitad till sin bortgång. Hade det varit en mysfarbror som levt som Frank hade det aldrig accepterats. Zlatan har säkert gjort 100 uttalanden som mer eller mindre vore karriärdödande för en person som lever på sin personlighet snarare än yrkesskicklighet.

Vad jag tycker om prostitution har du ingen aning om. Och det är helt irrelevant. I Sverige är det brottsligt och tabu att köpa horor. Punkt. Att din kvinnosyn är horribel lyser igenom i alla dina inlägg. Dina åsikter hade förkastats av kvinnor i alla västländer. Varför åker du inte till Mena eller något smutsigt Balkanland så du kan känna dig mer hemma?
Citera
2020-05-31, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Nej, Paolo byggde inte hela sitt ”kändisskap” på att föreläsa mot brott och lovade inte att han själv skulle göra något brottsligt. Du får gärna visa något sådant citat. Förmodligen ansåg han inte att hans sexköp var ett särskilt allvarligt brott heller utan en sak mellan honom och skökan. Paolo har inte alls haft en hög ”svansföring”, tvärtom har han gång på gång gett sig på feministerna.

Du kan inte jämföra med Frank Andersson. På den tiden var inte sexköp ett brott och feminism var inte en statsöverideologi som förföljde sina politiska fiender med syfte att totalt krossa syndare och kättare.

Jo. Paolo åkte runt och föreläste på skolor under hela första halvan av 90-talet för att berätta för kidsen hur fel det är att begå brott och hur han lyckats ta sig i från det och reformerats. Dessutom med tydliga socioekonomiska förklaringsmodeller kring hans utsatthet som fattig "svartskalle" (Vilket bara det är märkligt. De växte upp i radhus med en pursvensk mamma och pappa från Italien)

Paolo har dessutom kandiderat till riksdagen för sossarna under tidigt 2000 tal för att han "bryr sig så mycket om andra" "värnar välfärdssamhället" med mera.
Citera
2020-05-31, 08:16
Medlem
Trevligt.kontos avatar
https://www.instagram.com/p/CA1pIq7gvlk/?hl=sv

Citat:
Min känsla är att skammen är svår att leva med och jag vill bara försvinna. Men jag försöker leva vidare eftersom alternativet är att inte göra det.
Jag har begått ett stort misstag som fick konsekvensen att allt jag har haft är borta. I allt innebär också min försörjning. Jag ber därför om förståelse för att jag inte ger upp för det är jag skyldig dem som är nära. Jag har ett ansvar som förälder, försörjare och människa.
Därför måste jag snart börja arbeta och fortsätta leva.
Citera
2020-05-31, 08:44
Medlem
gubbroras avatar
Sakta men säker börjar det gå upp för den lille pojken att hans handlingar får konsekvenser. Han tar på offerkoftan och fortsätter ljuga. Han påstår att det enda han kan är mat och träning. Jag har ingen aning om hur kompetent han är på träningsområdet men jag skulle tro att han är i stora delar självlärd och en posör även på det området.

När det gäller mat är hans kunskap på en medelmåttigt hobbynivå.

Men han underskattar sig själv. Han har körkort så han borde kunna fixa busskort och bli busschaufför eller köra lastbil eller liknade. Spärrvakt i tunnelbanan eller sitta i kassan i butik är väl också nåbart för honom.

Om det är försörjning han är utefter så borde det inte vara några större problem. Men om han vill vara kändis så blir det nog svårare. Men det kanske är dags att växa upp och ta ansvar.
Citera
2020-05-31, 08:47
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Sakta men säker börjar det gå upp för den lille pojken att hans handlingar får konsekvenser. Han tar på offerkoftan och fortsätter ljuga. Han påstår att det enda han kan är mat och träning. Jag har ingen aning om hur kompetent han är på träningsområdet men jag skulle tro att han är i stora delar självlärd och en posör även på det området.

Men han underskattar sig själv. Han har körkort så han borde kunna fixa busskort och bli busschaufför eller köra lastbil eller liknade. Spärrvakt i tunnelbanan eller sitta i kassan i butik är väl också nåbart för honom.

Om det är försörjning han är utefter så borde det inte vara några större problem. Men om han vill vara kändis så blir det nog svårare. Men det kanske är dags att växa upp och ta ansvar.
Haha verkligen! Han känner sig ändå fortfarande berättigad kändisskap
Citera
2020-05-31, 08:48
Medlem
Noll sympati. Han vill leva på instagram. Börja jobba som städare eller torka gamlingar i arslet men det är under hans värdighet. Krossa paolo trött på att se handstående på ica och ikea som inte ens 15åringar gör. Åk hem till italien du är inte svensk spagge jävel.
Citera
2020-05-31, 08:50
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Finns i alla tre affärer där jag handlar, till ordinarie pris dessutom om du vill köpa.

Skriv gärna var det är isåfall, det här måste ses som ett aktivt ställningstagande för människohandel och våldtäkt från butikernas sida (jag antar iofs att PR inte får en spänn från försäljningen). Vi som motsätter oss ovanstående går gärna till butikerna och framför detta. Galet ju!
Senast redigerad av Snuttis73 2020-05-31 kl. 09:00.
Citera
2020-05-31, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Mobbad? Har du typ lyssnat på tjejen? PR har begått ett brott liksom som är bland det värsta, att köpa en annan! Tyckt lika om det vore din syster eller dotter? Fy!

Sluta gagga. Det är inte ens ett allvarligt brott.

Visst är det fel att köpa horor i Sverige då det är olagligt men går inte att jämföra med mord, rån eller ens misshandel. Med tanke på Paolos förflutna är detta sett till hans tidigare liv ett lindrigt brott i jämförelse.
Citera
2020-05-31, 09:04
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora

Jag tror han skulle kunna bli skribent på Nyheter Idag, Samnytt eller nån annan av de där blaskorna som säger sig vara mot PK, och stödjer våldtäkt o människohandel sålänge de inte utförts av "Mena"-personer (väldigt tydligt i den här tråden där alla högerextrema incels stöder PR 100%)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in