2020-05-29, 16:17
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Vad har hans halvkassa sömn och mående i häktet för relevans i fallet?

Helt ointressant, håller med dig
Citera
2020-05-29, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Handlar det om sms som inte finns i fup?
Finns i Fup men sekretessmärkt som jag uppfattat.
Citera
2020-05-29, 16:18
Medlem
Citat:
Handlar det om sms som inte finns i fup?

Det handlar om de sms som är sekretessbelagda. De finns även här på s.1.
Gissningsvis handlar det om de sms där han antyder att han vill dela Wilma på 4 och knulla varje del. Två om dagen.
Citera
Medlem
T34Panzers avatar
Han har ingen skam i kroppen. Han ljuger helt obehindrat, i vrenda stavelse!

” "Hon var väldigt fin du vet, men man vill inte att alla ska kolla på sin tjej", svarar den misstänkte när advokaten fortsätter ställa frågor om uppgifterna gällande att den misstänkte hade åsikter om vad Wilma var klädd i.
Advokaten ställer även frågor om den misstänkte tvingat Wilma att bära mycket smink.
"En gång i månaden sa jag till henne, du får vara utan hemma, där ska man vara bekväm. När hon väl inte hade smink sa hon 'gud vad skönt', jag sa 'det är inte bra för huden'. Det dem (Wilmas anhöriga, reds.anm.) säger om sminket är precis tvärtom. Hon ville sminka sig men jag ville att hon skulle vara naturlig. Jag vill inte spekulera så mycket, men om jag skulle gissa så var hon osäker på grund av sin bakgrund". ”
Citera
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Lika ologiskt som han nekar till att hans blod har de hittat i lägenheten - han nekade till att han ens har blött på mycket lång tid. Han säger att det är omöjligt.

Hur kan det vara omöjligt när de bevisligen funnit mycket blod från W och ÄVEN blod ifrån honom.

Fanns det blod på moppen man hittade? Jag minns inte
Citera
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Nej, inte från Uddevalla, det ter sig osannolikt, men väl från Gunnarsby/Skredsvik. inte så långt med bil, runt milen
Tror mer det är den försvunna killen som Försvann samma månad från munkedal/Saltkällan
Citera
2020-05-29, 16:19
Medlem
Citat:
Nu frågar advokaten hur den misstänkte upplevde de anhörigas besök i lägenheten under söndagen, den dagen Wilma anmäldes försvunnen. "De gick runt och kollade, hennes mamma såg jag var upprörd, det förstod jag. Jag vet att hon öppnade en garderob", säger den misstänkte.

Försöker han skylla detta på Wilmas mor? Är väl det enda han kan säga nu när han nämnt att han varit hemma hela tiden.
Citera
2020-05-29, 16:19
Medlem
Treskors avatar
Försvaret ber honom berätta om varför han blev så arg på den kvinnliga kriminalvårdaren (enligt honom är det henne han kallat "hora" medan en annan vakt menar att det handlade om Wilma som han sa det).

Han berättar nu hur han ringt på när han vaknat vid 04 på morgonen och bett om varmvatten för att kunna göra kaffe. Sedan ska han inte ha fått vattnet, trots att han väntat i en timme. Han ska då ha slängt termosen och därför blivit placerad i obs-cellen (observationscell).

JOHANNA RAPP

Men ok, han blir arg på personalen och säger "Hon fick som hon förtjänade, den lilla horan". Men varför säga att hon får som hon förtjänar? Vad hände som gjorde att vakten fick som förtjänt i så fall? Saknar ju helt logik.
Senast redigerad av Treskor 2020-05-29 kl. 16:22.
Citera
2020-05-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golden-goose
"Varje man mår bra av att sitta" - eller hur var det?

Kan tänka mig att han var störd nog att kunna romantisera mordet, thug life. Tills de grep honom och T, 3 år gammal mentalt, insåg att det inte var någe rooooooligt att sitta inne.

Så kan det gå! Han fick som han förtjänade, den lille ungen
Citera
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Fanns det blod på moppen man hittade? Jag minns inte

Någonstans i FUP nämns det att de har funnit blod från T. Och i förhör som vi sett så säger de att de har funnit blod dels från W OCH från T.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golden-goose
"Varje man mår bra av att sitta" - eller hur var det?
Mmm,men han är ingen man,han är enbart en liten äcklig mördare som gillar kränka och terra småflickor
Och han var enl honom Wilmas närmaste anhörig,skam hon inte hann undan...
Senast redigerad av Gulabilen 2020-05-29 kl. 16:23.
Citera
2020-05-29, 16:22
Medlem
Browndawgs avatar
Visst skrev han ett sms till henne den 14 nov, bland de senaste sms:en, att hon ska förbereda massa vatten eller nåt?

Det har fastnat för mig. Fattar inte vad han menar med det. Typ jag kommer nu, förbered massa vatten, eller likande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in