2020-05-29, 14:01
Medlem
Caticorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Och nu LJUGER dom fördömda poliserna också, stackars denne missförstådde yngling

”Den misstänkte ska ha sagt att han varit i bråk i Uddevalla, när de frågade varför han var lerig. Åklagaren nämner att den misstänkte hade skador på händerna när han omhändertogs kvällen den 14 november efter promenaden på E6, men den misstänkte nekar till att han hade skador.

Eller hur, finns ju dokumenterat 😂
Citera
2020-05-29, 14:01
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Vad har HAN för anledning att sitta och vara irriterad och blåsa upp sig själv? I normala fall och om man är oskyldig så skulle han ju vara helt nere i skorna, visat upp ett helt annat känsloregister. Hans beteende i rätten, alltså jag har lust att slå honom på käften! Han lär ju åka in så det ryker om det, jag är övertygad om det.

Ja man hade uppträtt ganska jävla uppgivet och ödmjukt om man skulle suttit där oskyldigt anklagad. Inte vara uppkäftig mot anhöriga och åklagaren. Men alla är vi ju olika, I guess. Han har ju totalt virrat bort sig idag också. Med motsägande saker mot vad han sagt tidigare.
Citera
2020-05-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Vad har HAN för anledning att sitta och vara irriterad och blåsa upp sig själv? I normala fall och om man är oskyldig så skulle han ju vara helt nere i skorna, visat upp ett helt annat känsloregister. Hans beteende i rätten, alltså jag har lust att slå honom på käften! Han lär ju åka in så det ryker om det, jag är övertygad om det.

Man ska vara försiktig med att bedöma skuld utifrån beteende i rätten. Folk reagerar väldigt olika i likartade situationer och det finns inget ”korrekt” beteende.
Citera
2020-05-29, 14:02
Medlem
Om Wilmas nycklar låg kvar i lägenheten och Tishko åkte iväg kan väl ingen annan ha brutit sig in där och mördat Wilma vid 21, som han verkar påstå.

Snart blir det saftigt
Citera
2020-05-29, 14:03
Medlem
Browndawgs avatar
Varför skulle hon lämnat bankkortet på köksbordet?

- Hon kanske gjorde det i flygande fart.

- Hon var väl arg, upprörd.

Lägenhetsnyckeln då?

- Det tog jag ifrån henne.

Men du säger ni grälade, du satte på dig hörlurar sen lämnade hon, när tog du nycklarna?

Nu säger exet att han gjorde det under grälet.

Men det var ju inte bestämt att hon skulle lämna lägenheten, säger åklagaren.

Haha. Jävla härdsmälta till förklaringar av honom
Citera
2020-05-29, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superduke1
Den som blir förhörd här, var inte längre vän med Wilma. Det kan lika gärna vara en skitsnacks session. Vem vet.
Kan vara så ...
Citera
2020-05-29, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caticorn
Aftonbladet live

” Hon hade alltid sitt pass i handväskan, säger han.”

Det passet som hittades i den lilla resväska med huvudet menar du?

Så fucking körd.

Hahaha jaaa!! Tänkte också på det
Citera
2020-05-29, 14:04
Medlem
Frågan är ju hur han tänker sig när hann säger att hon inte tog med bankkortet och han vill lämna det, och förutsätter att han måste åka efter med tåg(?) som han betalar med hennes kort. Men vad tänkte han då att hon pröjsa med?
Har jag missat att han uppgivit att hon brukar ha cash på sig,eller vad, ngn som vet?
Sällan kids har kontanter..
Citera
2020-05-29, 14:07
Medlem
Tog hon med sig mobilen?

- Ja, det klart.

Har du letat efter den?

- Nej, jag har inte haft tillfälle eller möjlighet.

Mobilen var ju kvar på hemmamasten tills någon stängde av den manuellt dagen därpå...
Citera
Medlem
Enligt expojkvännen hade Wilma jättemycket smink hemma och jättemycket jackor och det är därför man hittat smink och jackor.
Tre sekunder senare:
- Hon går inte med packning hon går som vanligt.

- Allt smink var borta, säger han.

Enligt honom har hon tagit en väska.
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Han säger att hon tog med sig mobilen nu.

Varför ringde han inte henne? Istället för att åka tåg efter henne mot Göteborg. Eller skrev sms att hon glömt bankkortet.

Vad tänkte han att hon betalat med? Sin biljett mot Göteborg? Märkligt.
Citera
Medlem
Han är så jävla körd. Kort stubin minst sagt! VIDRIGA AS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här