2020-05-23, 23:57
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colamange
Nej jag sa inte att en våldtäkt ägt rum. Den enda våldtäkten som han är dömd för stämmer inte överens. Domen är väldigt konstigt formulerad, precis som om de som var där och dömde inte ens var intresserade av fallet. Det står tex att berättelsen inte hade några fel. Det har varit massor med felaktigheter.

Hon namngav ca 45 vittnen. Vissa visste inte ens vad hon pratade om , dvs påstod att det var påhitt.

Ett exempel är att en politiker från S skulle ha åkt tåg med Kåre där han betett sig illa men de hade aldrig åkt tåg ihop enligt S-politikern.

Att se någon gråta innan en våldtäkt ägt rum måste väl ändå vara en viktig detalj? Att fortsätta att lämna sin 11-åriga dotter till en våldtäktsman utan att göra en orosanmälan eller ens diskutera det med dotterns mamma är inte normalt. Detta förfarande påvisar också möjligheten att det aldrig funnits ett våldtäktssamtal med vittnet vid den tidpunkten.

Källa till dina påståenden?
För någon FUP har du ju inte...
Den enda ”källa” du besitter är Kåre’s egna tårdrypande utsagor du hört från honom själv.
Lägg ner nu!
(Du får ju inte ens några sympatisörer på Facebook efter ditt offentliga inlägg där &#128584.
Citera
2020-05-25, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Källa till dina påståenden?
För någon FUP har du ju inte...
Den enda ”källa” du besitter är Kåre’s egna tårdrypande utsagor du hört från honom själv.
Lägg ner nu!
(Du får ju inte ens några sympatisörer på Facebook efter ditt offentliga inlägg där &#128584.

Någon som vet om Kåre tjänstgjort vid Electrolux?
Citera
2020-05-26, 00:09
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomah89
Någon som vet om Kåre tjänstgjort vid Electrolux?

När du skriver ”tjänstgjort” förmodar jag att du undrar om han varit ”anställd” vid E-lux?
Om han har varit det måste det i så fall ha varit för väldigt många år sen 🤷‍♂️!
Varför undrar du det och hur är det ens relevant?
Välkommen tillbaka efter avstängningen (blivit lite tradigt att ”bara” behöva tjafsa med ”en” enhörning/enstöring)......
Citera
2020-05-26, 09:32
Medlem
Citat:
Bra talat!
Han är defakto dömd av både TR och HR och jag är 100 % övertygad om att fallet Kåre inte kommer tas upp i HD!
Kåre är helt ”körd” men han har inte tillräckligt mkt förstånd att inse detta själv.
Personligen är jag mkt väl bekant med flera av hans parti-kollegor i stan och samtliga har tydligt uttryckt att dom tycker att domen i båda instanserna talar sitt tydliga språk!
Kåre griper efter små små halmstrån just nu men innerst inne vet han nog om att han är förbrukad, körd och väldigt (milt uttryckt) ”ogillad” i Motala i denna stund.
Självklart kommer han att överklaga till HD. Han har ju personligen inget att förlora på att köra ända in i kaklet, men t o m hans advokat var väldigt osäker på om det ens är lönt (säger väl en hel del).
Men tror du han var skyldig på riktigt?
Citera
2020-05-26, 14:45
Medlem
Citat:
När du skriver ”tjänstgjort” förmodar jag att du undrar om han varit ”anställd” vid E-lux?
Om han har varit det måste det i så fall ha varit för väldigt många år sen 🤷‍♂️!
Varför undrar du det och hur är det ens relevant?
Välkommen tillbaka efter avstängningen (blivit lite tradigt att ”bara” behöva tjafsa med ”en” enhörning/enstöring)......

Nyfiken typ.
Tack ska du ha men jag föredrar god ton. Inte så att jag vill trolla utan komma med kunskap och sanning.
Citera
2020-05-27, 00:36
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Nyfiken typ.
Tack ska du ha men jag föredrar god ton. Inte så att jag vill trolla utan komma med kunskap och sanning.

Men hur svårt ska det vara att själv göra en enkel sökning på t ex Linkedin???
Där hävdar han att han varit ägare till INPLASTOR sen år 2008 🤣.
Som av en händelse finns han numer inte ens kvar ens i styrelsen hos bolaget (lätt kollat via Alla Bolag).
Sen finns ju hans eget bolag kvar och förvånansvärt är dottern fortfarande kvar i styrelsen där (trots att hon raderat ”farsan” som vän på Facebook 🤷‍♀️😂.....
Senast redigerad av Kexet65 2020-05-27 kl. 00:38. Anledning: Tillägg
Citera
2020-05-27, 00:37
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Men tror du han var skyldig på riktigt?

Utan minsta tvivel på din fråga:
JA!
Citera
2020-05-27, 05:45
Medlem
Citat:
Utan minsta tvivel på din fråga:
JA!
Du har säkert rätt men ska man kunna fällas på den bevisningen...?
Citera
2020-05-27, 18:12
Medlem
Citat:
Men hur svårt ska det vara att själv göra en enkel sökning på t ex Linkedin???
Där hävdar han att han varit ägare till INPLASTOR sen år 2008 🤣.
Som av en händelse finns han numer inte ens kvar ens i styrelsen hos bolaget (lätt kollat via Alla Bolag).
Sen finns ju hans eget bolag kvar och förvånansvärt är dottern fortfarande kvar i styrelsen där (trots att hon raderat ”farsan” som vän på Facebook 🤷‍♀️😂.....

Ja det är väl inget kul för hans barn? Ska de behöva lida som Kåre? Antingen är du sarkastisk eller barnslig när du skriver dessa emojis.
Citera
2020-05-27, 23:16
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ja det är väl inget kul för hans barn? Ska de behöva lida som Kåre? Antingen är du sarkastisk eller barnslig när du skriver dessa emojis.

Självklart är jag sarkastisk!
I min ålder är man liksom inte ”barnslig”.
(Det talar väl sitt tydliga språk när t o m Kåre’s dotter tagit avstånd från sin egen far)!!!!
Ingen rök utan eld.....
Citera
2020-05-27, 23:21
Medlem
Kexet65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Du har säkert rätt men ska man kunna fällas på den bevisningen...?

Du har ju inte heller FUP så du har därmed inte den blekaste aning om på ”vilken bevisning” han blivit dömd (både i TR och HR).
Jag har betydligt större förtroende för både TR och HR än vad jag kan tillskriva dig!
Citera
2020-05-28, 01:19
Medlem
Citat:
Du har ju inte heller FUP så du har därmed inte den blekaste aning om på ”vilken bevisning” han blivit dömd (både i TR och HR).
Jag har betydligt större förtroende för både TR och HR än vad jag kan tillskriva dig!
Om du är så smart och har kunskap kanske du kan dela med dig? Flera här i tråden har utmålat BO som en galning som inte är att lita på. Vad sanningen är vet inte jag. Men kanske du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in