2020-05-27, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Det här är typiskt för små Luffarna från Sundsvall att ta alla chanser och kasta skit på andra för att försöka ställa sig själva i bättre dager, de förstår inte ens hur enkelt det är att räkna ut exakt vilka dom är som sprider mest dynga och bara försöker kasta skit på föräldrarna som har det svårt nog ändå.
De som absolut inte har något vettigt att tillföra är de som skriver mest, det är också så de avslöjar sig...

Tack. ( har känt mig rätt ensam om att ifrågasätta)
Citera
2020-05-27, 14:41
Medlem
Vem är E.Ö?
Hur säker är du på källan till detta?
När ägde den bilfärden rum?

Citat:
Ursprungligen postat av MsMEsO
Polisen har enligt uppgift grävt på hans gård, utan framgång, han har väl hållit sig lite lowkey, men ska tydligen vara ute och snurra igen nu..
Hoppas dom har span på honom och hans tjej....
Han ska enligt uppgift till och med mer eller mindre ha pekat ut var Hannes är....vid en bilfärd med E.Ö ska han ha sagt "kör inte ner här, här har jag grävt ner honom"...
Men sen vet man ju inte hur mycket som är skitsnack och påhitt och vad det faktiskt ligger nån FAKTA i, folk surrar så jävla mycket, och vad som kan ha varit en spekulation blir till slut en sanning, tar en jävla massa tid av polisen som inte ens är nödvändig, sjung ut nu, alla som sitter med den riktiga faktan här....
Citera
2020-05-27, 14:45
Medlem
Citat:
Polisen har enligt uppgift grävt på hans gård, utan framgång, han har väl hållit sig lite lowkey, men ska tydligen vara ute och snurra igen nu..
Han ska enligt uppgift till och med mer eller mindre ha pekat ut var Hannes är....vid en bilfärd med E.Ö ska han ha sagt "kör inte ner här, här har jag grävt ner honom"...
Men sen vet man ju inte hur mycket som är skitsnack och påhitt och vad det faktiskt ligger nån FAKTA i, folk surrar så jävla mycket, och vad som kan ha varit en spekulation blir till slut en sanning, tar en jävla massa tid av polisen som inte ens är nödvändig, sjung ut nu, alla som sitter med den riktiga faktan här....

Förstår inte varför man söker i Sidsjö om allt tyder på att hammarn tagit ihjäl honom?? Verkar ju som att det är vad som hänt eftersom flera verkar ha hört det från hammarn själv, låter ju inte bara som ett påhittat rykte?
Citera
2020-05-27, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawliquid
Förstår inte varför man söker i Sidsjö om allt tyder på att hammarn tagit ihjäl honom?? Verkar ju som att det är vad som hänt eftersom flera verkar ha hört det från hammarn själv, låter ju inte bara som ett påhittat rykte?

Anledningen är att det finns olika uppgifter och de utreder bägge spåren parallellt.
Citera
2020-05-27, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baranyfiken72
Vem är E.Ö?

Enligt min gissning ska e.ö vara e**a öst*rg (*=m, *=b) för enligt min vän så har hon nämnt detta till henne vid ett samtal. Polisen ska vara informerad angående detta. Och e**a pratar ju hej vilt med olika människor när hon är påverkad av både droger och alkohol.
Citera
2020-05-27, 15:03
Medlem
Oki! Lär vara en bra gissning då. Tack

Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes
Enligt min gissning ska e.ö vara e**a öst*rg (*=m, *=b) för enligt min vän så har hon nämnt detta till henne vid ett samtal. Polisen ska vara informerad angående detta. Och e**a pratar ju hej vilt med olika människor när hon är påverkad av både droger och alkohol.
Citera
2020-05-27, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodheyes

Har hon börjat med droger igen? Vad jag förstått så slutade hon med droger. Hon har väl barn också?
Citera
2020-05-27, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baranyfiken72
Vem är E.Ö?

Väldigt säker, då infon i första hand kommer kommer från E*ma själv, osäker på exakt när dom var ute och åkte, men i anslutning till Hannes försvinnande var det.
E*ma har lämnat bort sonen för tillfället, och är påverkad av allt möjligt
Senast redigerad av MsMEsO 2020-05-27 kl. 16:25.
Citera
2020-05-27, 17:14
Medlem
Citat:
Väldigt säker, då infon i första hand kommer kommer från E*ma själv, osäker på exakt när dom var ute och åkte, men i anslutning till Hannes försvinnande var det.

Sonen har hon inte lämnat i från sig. Då senast igår såg jag dom 2 i granloholm där dom bor. Var hos en vän i porten bredvid henne. Hennes son har fått utstå mycket. Och får fortfarande göra det.
Citera
2020-05-27, 17:24
Medlem
Citat:

Varför skulle man bara hitta på en sån sak om någon, säga han sagt si och så så stämmer det inte alls? Jag vet ju folk funkar så jävla märkligt så samtidigt skulle jag inte alls bli förvånad..
Citera
2020-05-27, 17:32
Medlem
Citat:

Tycker du ska akta din tunga en aning. Tänker mest på att du kan vara med på något nu, som gör så E.Ö kan råka sjukt illa ut! Om hon inte tänker på sig och sin son, kan väl ialla fall du göra det? Jag tror dock inte hon hamnat i skiten igen. Inte alls.
Skulle det stämma det du säger så verkar du snaska dig i sånt här så det är mer värt att du får pläddra här än att tänka steget längre..
Citera
2020-05-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Finns på lexbase men har ingen aning om varför

Säljaren står på Laxbase av andra anledningar. Hen har ingenting med detta och Hann*s att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in