2020-05-26, 21:53
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
PR må var gapig och kanske dryg men man kan ändå uppskatta en sund inställning till mat och hälsa. Det är väl delvis därför han ändå slog igenom som mat och lite träningsguru efter ett 80-tal med knasiga och rent av farliga dieter och lika med träningsbranschen.
Han hade inställning om att man kan äta allt men inte jämt och sedan det där med att träna en kvart om dagen utan dyrt gymkort, eller utrustning. Och jag håller med honom att fullkornspasta inte är gott. Jag har någon gammal bilaga till Aftonbladet med recept från honom och Ell*n Roberto (en faster?) och det är ju enkelt och gott med ingredienser som inte är svårt att hitta ens på vischan. Det är inte svårare att göra gnocchi än pitepalt.
Känns som att matlagningsprogramen börjar komma mot sitt slut. Precis som alla bygg och fixar program. Det ska lagas mat som ingen tar efter, och mästerkockar hit o dit och alla bakar osv. Jag har tröttnat för åratal sedan. Dags för nya segment. Förhoppningsvis får Paolos skandal slå in den sista spiken i kistan.
Citera
2020-05-26, 21:54
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Det var häktningsförhandlingar 15:30 och 16:00 idag gällande hallickarna.
Ok. Få se om det är riktiga hallickar eller är det nån sorts förmedlare av bostäder.
Citera
2020-05-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Har du en utvecklingsstörning? Att köpa prostituerade är inte samma sak som att ha sex.

Det förstår inte du, men är självklart för friska människor.
I din värld så pröjsade Paolo Roberto 1500:- för att spela fia med knuff.

Öhö, jo i min värld så köper "man" prostituerade för att ha sex. Tror du mig inte så fråga Paolo varför han inte tog en tarzan istället för att borra mus?
Senast redigerad av Simpliticas 2020-05-26 kl. 22:23.
Citera
2020-05-26, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Att framstå som korkad hade nog i det här läget varit det minsta dåliga. Hur hade du rekommenderat honom att agera?

Näe det var väl bra att han avslöjade sig, den vidriga stackaren.

Men ska jag vara lite mer cynisk så skulle han ju helt hållit käften - visst ryktet skulle ju gått - men ICA och alla andra företag hade inte agerat efter bullshit i en Flashbacktråd och tidningarna hade inte skrivit ut hans namn och hela ravinen och drevet hade uteblivit. Möjligen hade han känt press på att göra avbön men då hade han kunnat göra det när värsta stormen blåst över och efter moget övervägande som kanske fler köpt.
Citera
2020-05-26, 22:36
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
I din värld så pröjsade Paolo Roberto 1500:- för att spela fia med knuff.

Öhö, jo i min värld så köper "man" prostituerade för att ha sex. Tror du mig inte så fråga Paolo varför han inte tog en tarzan istället för att borra mus?
Det handlar inte om sex, det är en makt-förnedringsgrej att betala en "dittvingad"

Massor med kvinnor går igång på kändisskap - inte skulle Paulo haft några som helst problem att hitta en villig kvinna för ömsesidigt sex.
Citera
2020-05-26, 22:36
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Jag är övertygad över att Paolos lögner hann i kapp honom. Förlagen har naturligtvis inte åkt och kollat om han har en vingård. Han har inte någon vingård. Han har pratat om att han har över fjorton företag, över 200 anställda och en omsättning på över 100 miljoner. Vilket inte är sant.

Han har pratat om att han har en olivlund och att hans släkt har skördat de oliver som skapat olivoljan som det företag som lånar hans namn säljer. Han har inga olivträd som några släktingar har skördat oliver på.

Allt detta ljugande exploderade rakt i ansiktet på dem alla i och med att Paolo satt i teve och sa att han köpt en "dittvingad" kvinna.

Och naturligtvis visste flera om att det handlade om en människohandelsbrott som skulle utredas. Det pratades ju om det på flera håll även om media inte skrev ut det.

Ja, detta är enligt mig värre än att knulla en hora... Att stå o ljuga så som han gjort i över 20 år för att få pengar och kändisskap.

Tack Karma!
Citera
2020-05-26, 23:03
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Känns som att matlagningsprogramen börjar komma mot sitt slut. Precis som alla bygg och fixar program. Det ska lagas mat som ingen tar efter, och mästerkockar hit o dit och alla bakar osv. Jag har tröttnat för åratal sedan. Dags för nya segment. Förhoppningsvis får Paolos skandal slå in den sista spiken i kistan.

Jo, det är sant. För något år sedan var jag soffliggande i feber en lördag eller söndag och orkade inte mycket mer än att glo på tv och det var alltså timmar av matlagning, såväl nya program som repriser från morgonen till typ caféprogrammen började efter kl. 18. Något enstaka avbrott för typ Hem till gården.
Citera
2020-05-26, 23:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Näe det var väl bra att han avslöjade sig, den vidriga stackaren.

Men ska jag vara lite mer cynisk så skulle han ju helt hållit käften - visst ryktet skulle ju gått - men ICA och alla andra företag hade inte agerat efter bullshit i en Flashbacktråd och tidningarna hade inte skrivit ut hans namn och hela ravinen och drevet hade uteblivit. Möjligen hade han känt press på att göra avbön men då hade han kunnat göra det när värsta stormen blåst över och efter moget övervägande som kanske fler köpt.

Nja. Visst, han skötte sin pudel skitdåligt. Men att vägra svara på journalisternas frågor hade varit ohållbart i längden. Hade knappast sett sympatiskt ut, och han kunde ju knappast ljuga och säga "det var inte jag".

Sexköpet var ju redan erkänt vid razzian.

Rävsax för Paolo. Han valde att slita av sig benet illa. Men oklart om alternativen var bättre.
Citera
2020-05-26, 23:17
Medlem
Martin Timell nekade till allt. Fick skadestånd.
Paolo Robert erkänner allt. Får 1:- aktien.
Citera
2020-05-26, 23:21
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Ja, detta är enligt mig värre än att knulla en hora... Att stå o ljuga så som han gjort i över 20 år för att få pengar och kändisskap.

Tack Karma!

Det har gott sjuka i trädet Paolo Roberto.
Det har sågats grenar och kvistar.
Men till slut förstod man att hela trädet måste fällas.

Där är detta slut, över och förbi.

Undantag 1: Skärpning av straffet. Allmänintresse
Undantag 2: Ev info om ny karriär. Allmänintresse

I övrigt föll han tungt.
Bye buy!!!

Citera
2020-05-26, 23:24
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaraborg76
Hur mycket fick Martin i skadestånd?
Citera
2020-05-26, 23:38
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaraborg76

Det är så många som har otur när dom tänker ...

Martin Timell icke dömd för någonting. TV4 valde likväl att bryta flerårigt ekonomiskt lukrativt kontrakt.

Paolo Roberto i alla sammanhang dömd, i första hand för sexköp av hora, från kanske Europas fattigaste land. Därmed upphörde alla avtal med alla de företag Paolo jobbade med eller var anställd av. Finito.
Utreds dessutom för Oaktsam Våldtäkt med stipulerat fängelsestraff upp till fyra år.

Men framför allt i tid strängaste straff.
Det svenska folket vill inte veta av honom på många långa år. Och ev aldrig mer.

För fan @skaraborg76. Tänk. Förstå. Alla dessa idiotinlägg.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in