2020-05-26, 09:35
Medlem
rotesaus avatar
Hoppas han ilske-exploderar i rättssalen.
Han verkar ha stora problem med att man talar om honom, när han är närvarande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ni som följer rättegången, vart följer ni den?
https://www.bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/rättegång-i-fallet-wilma-andersson-1.28411765

Liverapportering finns även på Aftonbladet
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ni som följer rättegången, vart följer ni den?
Aftonbladet har direktrapportering, likaså Bohusläningen och flera till.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/GGkKpV/larmen-om-ex-pojkvannen--kvallen-da-wilma-mordades
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Vilket gäng var det?

Såg ut att stå typ ”Orange bikers” eller liknande på västarna. Är väl troligtvis dom som organiserar Orange Day MC Charityride för visa sitt ställningstagande mot våld mot kvinnor.
Citera
2020-05-26, 09:36
Bannlyst
Ex-pojkvännen är den person som sist såg Wilma i livet, säger åklagaren som också berättar att senare hör grannar kvinnoskrik.

- De äger rum runt 18-riden, det är ett ihållande, hjärtskärande skrik, säger åklagaren

Flera grannar öppnar sina dörrar för att gå ut för att se vad det är för ett skrik - men då slutar det plötsligt. Enligt åklagaren är det då som Wilma dör.

J.Rapp
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/GGkKpV/larmen-om-ex-pojkvannen--kvallen-da-wilma-mordades
Citera
2020-05-26, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sufferwithpride
Såg ut att stå typ ”Orange bikers” eller liknande på västarna. Är väl troligtvis dom som organiserar Orange Day MC Charityride för visa sitt ställningstagande mot våld mot kvinnor.
Det kan stämma ja! Såg de som sagt på långt håll, men visst va det orange och svart på västarna
Citera
2020-05-26, 09:38
Medlem
fearreapers avatar
Gissar på livstidsstraff/20 år i fängelse. Ute efter 5.
Citera
2020-05-26, 09:42
Medlem
Så misstänkt har inga anhöriga på plats i rättegången? Vilka jävla ynkryggar.
Citera
2020-05-26, 09:43
Medlem
Citat från Aftonbladet
”” Fastnålat inlägg
i dag kl 09:06av Johanna Rapp

Nu kommer den misstänkte in. Han är klädd i en blå skjorta och mörka jeans. Han tittar sig omkring i salen, dock inte på Wilmas anhöriga. ””

Fatta hans känsla när han inte ser sin far... utlämnad och helt ensam mot sitt öde... kan inte fanskapet bryta ihop och berätta!!
Citera
2020-05-26, 09:47
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Gissar på livstidsstraff/20 år i fängelse. Ute efter 5.

Gissar på dråp o griftefrid med stora psykundersökningen och livstid på rättspsyk. Tills han dör.
Citera
2020-05-26, 09:50
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hade min son suttit i Ts sits, hade jag inte heller bevistat rättegången. Även om man är oskyldig till motsatsen bevisats. I detta fall är han mördaren, det skall bara bevisas rättsligt.

Hade det varit min son så hade jag stöttat honom att erkänna och berätta allt. Jag hade inte övergivit min son i hans livs svåraste tid.
Kanske är det därför min son inte är en mördare?
Citera
2020-05-26, 09:51
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Aftonbladet har direktrapportering, likaså Bohusläningen och flera till.

Jag har följt aftonbladet sen rättegången startade, bara nyfiken på vad för kanaler ni följer.
Jag gråter av att följa detta, skulle vilja veta vad som pågår i hans huvud nu...

Jag hsr missat i fupen att en tömning av sopor redan gjorts innan den 18e. Fy fan vad makabert om han kastat kroppen/kroppsdelarna där... :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in