2020-05-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Lyssnade du inte på senaste vita pillret?
Nej inget jag haft tid för. Framkommer det några svar på varifrån påståendet kommer? Kanske ett förtydligande om varför en kille som inte befann sig på festen är att anse som någon som kan "bekräfta uppgifterna"?

Citat:
Ursprungligen postat av antik0mmunism
Jag har absolut ingen aning vad som hände, förutom att en äcklig återfallssexförbrytande neger knivhögg en ung svensk kille till döds. Men det skiter du fullständigt i.
Nej varför skulle jag skita fullständigt i det? Men vi kan väl hålla oss till att mordet är hemskt utan att hitta på lögner om Tommie och hans handlingar.
Citera
2020-05-24, 17:02
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Var det därför NMR fick 2000 röster i riksdagsvalet 2018?

Hade det varit bättre tycker du att anpassa sig till det kulturmarxistiska etablissemangets ”värdegrund”? Dessutom har väl SD redan paxat den rollen.
Citera
2020-05-25, 10:45
Medlem
BenedictusXVIs avatar
Fråga till motståndsrörelsen: Vad hände egentligen med Robin Palmblad? Finns det någon chans att han återkommer till rörelsen? Minns att han själv skrev att han hade sådana förhoppningar. Radion är inte detsamma utan honom.
Citera
2020-05-25, 11:11
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenedictusXVI
Fråga till motståndsrörelsen: Vad hände egentligen med Robin Palmblad? Finns det någon chans att han återkommer till rörelsen? Minns att han själv skrev att han hade sådana förhoppningar. Radion är inte detsamma utan honom.

Kan bara hålla med. Robin är saknad i radion!
Citera
2020-05-25, 11:38
Medlem
malva123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenedictusXVI

Robin Palmblad slutade ta sin medicin för sin psykiska ohälsa på uppmaning av foliehatten Pär Öberg detta ledde till att han fick villfarelser kring att Emil Hagbergs fru skulle vara intresserad av att ligga med honom. Detta ledde till att han bröt med sin familj och la in sin stöt vilket skapade stor oreda i motståndsrörelsen och var en av anledningarna till att Nordisk Styrka lämnade. Hans psykiska hälsa vart inte bättre av den här händelsen och det lär dröja innan han dyker upp i radion igen.

Om någon detalj i det här händelseförloppet inte stämmer så får gärna någon från motståndsrörelsen rätta mig. Till exempel användare "JuliusSpengler" men han har ju slutat skriva på flashback tyvärr.
Citera
2020-05-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123
Robin Palmblad slutade ta sin medicin för sin psykiska ohälsa på uppmaning av foliehatten Pär Öberg detta ledde till att han fick villfarelser kring att Emil Hagbergs fru skulle vara intresserad av att ligga med honom. Detta ledde till att han bröt med sin familj och la in sin stöt vilket skapade stor oreda i motståndsrörelsen och var en av anledningarna till att Nordisk Styrka lämnade. Hans psykiska hälsa vart inte bättre av den här händelsen och det lär dröja innan han dyker upp i radion igen.

Om någon detalj i det här händelseförloppet inte stämmer så får gärna någon från motståndsrörelsen rätta mig. Till exempel användare "JuliusSpengler" men han har ju slutat skriva på flashback tyvärr.
Man måste ju vara rätt bra pantad i skallen om man rekommenderar en person med psykisk ohälsa att plötsligt avbryta sin medicinering. Sådant kan faktiskt sluta ganska illa.
Citera
2020-05-25, 18:52
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Dulny och Saxlind går igenom dådet i senaste VP https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-126-10-smaa-nebers

Detta är nog så nära vi kan komma sanningen i skrivande stund.

Citat:
Lyssnade du inte på senaste vita pillret?
Ja!

För "Vita pillret" har sedan urminnes tider alltid varit en trovärdig källa... Detta är nog så nära vi kan komma sanningen...

Jag väntar tills FUP blir offentlig, så får vi väl se...
Citera
2020-05-25, 19:00
Medlem
talgtrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagkapten
Man måste ju vara rätt bra pantad i skallen om man rekommenderar en person med psykisk ohälsa att plötsligt avbryta sin medicinering. Sådant kan faktiskt sluta ganska illa.
Man måste vara bra pantad ifall man sväljer allt som folk skriver på flashback.
Sånt kan faktiskt sluta riktigt illa.
Citera
2020-05-26, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malva123

Får man ens vara aktivist i dagens NMR och gå på psykofarmaka ? Jag är inte helt insatt i NMR då jag aldrig varit medlem i organisationen men jag har för mig att du inte kunde bli aktivist om du tex var beroende av psykofarmaka samt vissa andra mediciner. Har detta förändrats på senare år ?
Citera
2020-05-26, 07:24
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TillTalandeTalmud
Ja!

För "Vita pillret" har sedan urminnes tider alltid varit en trovärdig källa... Detta är nog så nära vi kan komma sanningen...

Jag väntar tills FUP blir offentlig, så får vi väl se...

Så vad är det du kritiserar egentligen?
Citera
2020-05-26, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talgtroll
Man måste vara bra pantad ifall man sväljer allt som folk skriver på flashback.
Sånt kan faktiskt sluta riktigt illa.
Jovisst, men mig veteligen så har nmr ett förbud mot så kallade "lyckopiller". Varför ens? Om en person lider utav psykisk ohälsa så är det väl jättebra att det finns mediciner mot det som kan lindra symptomen? Ifall det skulle vara sant så är det bara riktigt sjukt.
Citera
2020-05-26, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Får man ens vara aktivist i dagens NMR och gå på psykofarmaka ? Jag är inte helt insatt i NMR då jag aldrig varit medlem i organisationen men jag har för mig att du inte kunde bli aktivist om du tex var beroende av psykofarmaka samt vissa andra mediciner. Har detta förändrats på senare år ?

Du kan alltid utgå från att malva alltid sprider fake news när det gäller den nationella rörelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in