2020-05-25, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Oj 😮, satt han på Gröne? Näääääää,, då har det gått snabbt utför.

Skulle det vara nåt fel med Gröne menar du?
Citera
2020-05-25, 07:12
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Skulle det vara nåt fel med Gröne menar du?

Tvärt om, de säljer mest öl av alla i hela Stockholm, och till riktiga män, nämligen Hammarbyare.
Citera
2020-05-25, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Tvärt om, de säljer mest öl av alla i hela Stockholm, och till riktiga män, nämligen Hammarbyare.

Är Paolo Roberto ”hammarbyare”?

Borde inte han få en och annan gliring om han sitter på ett sådant ställe?

Eller är riktiga ”hammarbyarmän” mer horkarlar så att han smälter in bättre på ett sådant hak?
Citera
2020-05-25, 08:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Är Paolo Roberto ”hammarbyare”?

Borde inte han få en och annan gliring om han sitter på ett sådant ställe?

Eller är riktiga ”hammarbyarmän” mer horkarlar så att han smälter in bättre på ett sådant hak?

Om frågorna var ställda till mig? Svaret Vet ej
Citera
2020-05-25, 08:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vet inte vad jag ska erkänna? Har aldrig varit intresserad av hans "miljoner". Mest undrat hur svenskarna tål karln. Men det är väl som någon sa: svenskarna älskar att lyfta upp invandrare som sticker upp. Det är charmigt. En svensk dito skulle ha fått på nosen för länge sedan.

Svenskarna behöver någon som säger det de själva önskar säga - men törs inte. "Kom igen nu - fetto!"

Jag tror att skiten brakade ihop när han förlorade sin övervakare. Sin ledsagare. Sin godman. Sitt ex.

Det var ju hon som var VD:n - Paolo stod för idéerna, träningen, matlagningen.

Hon var hjärnan som styrde skutan.

Den här 25åringen klarade inte riktigt av att kliva i hennes skor. Paolo behöver helt enkelt en som tänker åt honom. Själv kan han stå på huvudet - men inte använda det.

Erkänn eller kanske att håll med om att upplägget fungerade ? Jag var inte heller ett dugg imponerad av honom och visste sedan innan att han inte ägde något utan att käften bara gick på honom. Pengar imponerar inte på mig utan jag bedömer en person utifrån vad denne gör och har för värderingar. Där imponerade han inte med sin obefintliga självkontroll trots ett helt liv med kampsport. Han lögner och skryt imponerade inte heller
Citera
2020-05-25, 09:30
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttis73
Undrar också, Roberto låter inte som ett tunisiskt efternamn. Skulle det vara hitte-på så borde de väl valt ett mer utpräglat Italienskklingande namn?
Jag skulle gissa på Paolos släkt immigrerade ganska många generationer tillbaks till Italien. Vare sig det rör sig om Tunisien, Albanien el, Rumänien Romafolket finns det många utav och de har alltid varit hatade i Italien. Många har naturligtvis döljt sitt förflutna och tagit sig italenskklingande namn. Krypto-romer.

Jämför dessa bilder.
Romsk pantburksentreprenör..:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRrLzJAESpppXt_kfBf2RR9VQK6_SF jKFA9d0bHhHT_Wwe3NmV8&usqp=CAU

Paolo Roberto:
https://z.cdn-expressen.se/images/84/7e/847e217d28a44316ab7d618a06b7041a/567@85.jpg
Citera
2020-05-25, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BRÖD
Det är skillnad på prostitution och prostitution. Lägenhetsbordeller med importerade slavar står inte speciellt högt i kurs någonstans i världen.
Ingenting jag någonsin menat eller sagt. Alla handlingar mot någons vilja är fel.
Citera
2020-05-25, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnugenAfKnungsan
Jag skulle gissa på Paolos släkt immigrerade ganska många generationer tillbaks till Italien. Vare sig det rör sig om Tunisien, Albanien el, Rumänien Romafolket finns det många utav och de har alltid varit hatade i Italien. Många har naturligtvis döljt sitt förflutna och tagit sig italenskklingande namn. Krypto-romer.

Jämför dessa bilder.
Romsk pantburksentreprenör..:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRrLzJAESpppXt_kfBf2RR9VQK6_SF jKFA9d0bHhHT_Wwe3NmV8&usqp=CAU

Paolo Roberto:
https://z.cdn-expressen.se/images/84/7e/847e217d28a44316ab7d618a06b7041a/567@85.jpg

Fast det som talar mot denna teori är att Paolo Robertos far flyttade till Sverige (förmodligen på 60-talet?) för att söka arbete. Det brukade bara fattiga men hederliga äkta italienare göra.
Citera
2020-05-25, 10:13
Medlem
Sqeptisks avatar
Karln skall ju för sjutton föreställa en FIGHTER
Varför tar han då inte fighten mot skenmoraliska vänsterfjantar/tokfeminister å deras inskränkta syn på sex. Han har en publik, han har den verbala förmågan, han har humor och han är INTE dum i huvudet
Skulle nog inte vara så svårt för honom att täppa till truten på feministtokorna och kanske till och med kunna få till en stark opinion MOT sveriges minst sagt kontraproduktiva och trångsynta syn på prostitution.
Citera
2020-05-25, 10:23
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Karln skall ju för sjutton föreställa en FIGHTER
Varför tar han då inte fighten mot skenmoraliska vänsterfjantar/tokfeminister å deras inskränkta syn på sex. Han har en publik, han har den verbala förmågan, han har humor och han är INTE dum i huvudet
Skulle nog inte vara så svårt för honom att täppa till truten på feministtokorna och kanske till och med kunna få till en stark opinion MOT sveriges minst sagt kontraproduktiva och trångsynta syn på prostitution.

Nu är det för sent - han har redan valt PK-spåret. Förmodligen hoppades han på att det skulle lindra skadan. Ta lärdom: Blotta aldrig strupen för Satan.

Han skulle ha bett om ursäkt till sin flickvän och nöjt sig med det.
Citera
2020-05-25, 10:27
Medlem
DreamTwisters avatar
Nu ska han utredas om människohandel...
Citat:
Idag har ärendet, som utreds som oaktsam våldtäkt, lämnats över till Riksenheten mot internationell och organiserad brottslighet, meddelar Åklagarmyndigheten.

Överlämningen av ärendet sker då det under fredagen framkommit “vissa kopplingar” till ett ärende om misstänkt människohandel kring den lokal på Östermalm där polisen tidigare har gjort ett tillslag.

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/5ecb80b686c56b0011b44039
Senast redigerad av DreamTwister 2020-05-25 kl. 10:29.
Citera
2020-05-25, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Nu ska han utredas om människohandel...

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/5ecb80b686c56b0011b44039

Det verkar gå från bad to worse för PR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto