Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Någon (notknapparen?) frågade efter citat från Telegram, och här kommer det. Det kanske redan har kommit men i så fall får det bli favorit i repris
145/124
"BGS0883-l Telegram 2018-05-14 20:13:33
Från: Wesstr6m, lena
Till: Davidsson, Stefan
Sitter nu och loggar ikapp för att vara nollad (förutom Nordsjön) när vi åker,
lite tid med bilder, men de kanske får vara till senare"
(Kan ha missat nåt komma eller mellanslag, det blir märkligt när man kopierar in scannat i en pdf.)
Turen till Nordsjön bekräftade Medinsyn i ett inlägg oktober -18 efter att jag flera gånger hade ifrågasatt om turen verkligen hade skett.
Eftersom LW berättar i Telegram till SD att hon loggat ikapp förutom Nordsjön, tolkar jag det som att hon snällt medverkat till att fortsätta hålla deras umgänge hemligt även efter att HD flyttat (hon började med flyttbestyr i mitten av mars enligt hennes GC-loggningar).
Jag ställde därför några frågor igår till Medinsyn. Det har inte kommit några svar från hen ännu, så kanske någon annan med insyn kan träda in med svar?
"Har du några tankar om för vems skull LW medverkade till att fortsätta hålla deras möten hemliga?"
"Har du fått veta något om när i tid han berättade för HD att det intima förhållandet med LW hade fortsatt?"
"Har du fått veta varför HD:s pappa kom med en lånedator och mobil medan SD satt anhållen på tisdagskvällen? Hur kunde HD och SOA veta att SD:s saker skulle bli beslagtagna när han endast var kallad till ett andra förhör?"
--------
Länk till inlägg med sammanfattning och länkar till FUP m m
www.flashback.org/sp71691040