Citat:
Ursprungligen postat av
InnerstInne
Då är nästan ingen svensk i undre medelklass och ovanför det bland dessa. De är instagramkåta apor. Exakt allt förutom deras äktenskaps- och familjeproblem, toalettbesök samt medfödda tomhet ska ut på Instagram. Nu för tiden är det inte status att ha ett fint jobb där vettiga saker utförs. Nu är det status att få bekräftelse på Instagram för ens tomma livsstil som består av konsumtion, konsumtion och åter konsumtion. Givetvis levereras bekräftelsen av andra lika tomma människor. "Jag köpte 3 veganska glutenfria makroner för 199 kronor på det där hippa caféet på Södermalm eller i London, snälla ge mig bekräftelse!" är deras livsmantra. Bekräftelse på Instagram är dumsvenskens livselixir.
Jag är njuter av tanken att svenska medborgare portas ifrån att turista i princip hela Europa. Vem fan vill åka över sundet till danskjävlarna och skryta om det? Svenskarna kommer att krypa på väggarna denna sommar.
Ju sämre väder i sommar, desto sämre stöd kommer Löfvén ha i opinionsmätningarna.
Enda ventilen under överskådlig tid kommer vara midsommar.
Svensken kommer INTE kunna hålla sig från midsommar.
Givetvis kommer det komma en rejäl peak några veckor efteråt, men det skiter man i för ingen rör spriten. INGEN!
Just watch...