Citat:
Ursprungligen postat av
Milldue
Och när Sverige är det land med flest döda i världen räknat per innevånarantal och dödlighet.
Hur mår regeringstrollen nu ? När det är överbevisat att Sverige har den hödsta dödligheten i världen ?
Nöjda nu med att pengarna lagts på invandring ingen vill ha ? Feminism och annat skit där pengarna borde gått till vården istället.
Fol är faan i mig helt idioter här i landet..Så inihelvete hjärntvättade och Jantestyrda så stänger man in en medelsvensson i en papperspåse så dör han där. Folk borde resa mer och se hur världen fungerar utanför gränserna.
Jag röstade inte på denna regering, och ja Sverige har högst dödlighet i världen den här veckan, dock är det ju logiskt med den strategin vi har tagit, ifall det var rätt eller fel får vi se om 1-2 år, jag tror det kunde ha gjorts mycket bättre. Samtidigt så är vi ju inte det land som gjort det sämst, Storbritanien, Spanien, Frankrike, Irland, belgien, nederländerna och Italien, där har vi dom riktiga förlorarna, men vi bör nog inte jämföra oss med dom.