Citat:
Ursprungligen postat av
Neroe
Du verkar klaga mycket.
Kan du inte berätta lite om din bakgrund samt vad du skulle ha gjort när pandemin startade tillsammans med en kort konsekvensanalys av varje steg du hade tagit. Det vore intressant att läsa.

Du kan väl klicka på mitt nick och läsa vilka trådar gällande Covid-19 jag varit delaktiga.
Som Entreprenör och Chef så anser jag det är är av yttersta vikt att man tar beslut och rätt sådana och leder Sverige genom denna kris/pandemin,
Jag var kritisk till Tegnell agerande från början.
https://tegnellcitat.se/
När jag ser pressträff efter pressträff hur han manipulerar och bara pratar positiva saker så ser jag direkt att vi har att göra med en man som skiter i andra och bara kör sitt race.
Jag flaggade tidigt för krisen inom vården. Jag flaggade även för att vi inte tog äldrevården på allvar. Jag var för en Lockdown mm.
Jag skrev redan ett inlägg i mitten av april att Svenskar inte kommer få åka utomlands för vi kommer inte få bukt med smittan emot andra länder. Blev ett jävla liv och jag blev attackerad från många håll.
Jag stod på mig och idag är vi där.
Är helt säker på att Sverige kommer köras i botten med denna strategi. i Höst/vinter kommer vi ha en avEuropas hösta arbetslöshet och Sverige kommer få svårt att exportera och importera vilket gör att vi kommer få en ekonomi som kommer gå åt helvete på sikt.
Än så länge har det jag sagt stämt. Jag hoppas att jag har fel men då krävs det stora ändringar och då måste Tegnell bort som första steg.
Hoppas du nöjer dig med det svaret