2020-05-18, 23:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
jävlars 5 svar direkt ni har verkligen inget liv alls efter det här haha tragiskt men man kanske kan forska på era små böghjärnor och lösa aidsgåtan eller nått i framtiden// Mvh ha en trevlig tattarkväll och fira tattarkungen hårt för om ett halvår har det lilla hängbukssvinet 2 miljoner i skulder igen.

Allt är en sionistisk konspiration. Vi har blivit hjärntvättade av den internationella judendomen. Förlåt oss store ledare.
Jag skall frivilligt inhalera 20 liter Zyklon-B om dagen tills jag kommer på rätt köl igen.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag är grodan moder. Har hållit din rygg i alla väder men du svängde friskt mellan varven.
Man kallar inte grodan för stalker, trodde vi kom över detta för ett bra tag sedan.

HAHAHAHAHA det här är fööör bra.

"Det är jag som är grodan, bäjby!"
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
jävlars 5 svar direkt ni har verkligen inget liv alls efter det här haha tragiskt men man kanske kan forska på era små böghjärnor och lösa aidsgåtan eller nått i framtiden// Mvh ha en trevlig tattarkväll och fira tattarkungen hårt för om ett halvår har det lilla hängbukssvinet 2 miljoner i skulder igen.
Happas Sami bränner millen på 1dag och visar finger åt Lennie.

Sami KUNG
2020-05-18, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu skiter jag i om jag blir avstäng i en månad. Var lite jobbigt att vara avstängd i en vecka när det hände som mest.
Nu kan de få KASTA ut mig med huvudet före! Njuter av att få gå lite bananas i den här tråden faktiskt. Sjukt att de kränktas näste fanns att finna på Flashback, trodde jag faktiskt inte.

Borde man hålla koll på deltagarnas Instagram förresten, händer det något spännande där? Orkar fan inte börja följa alla.......... Sami är den enda jag faktiskt slängt iväg en follow på. Amilia är blockad.
Medlem
__Alez__s avatar
Surt för Sami och resten med att alla event och arrangemang är inställda i sommar.

Mycket som Sami sett fram emot och Lennie går miste om en del potentiella jobberbjudande på event.

Tråkigt också att allt inte blir så storslaget med en stor publik och världens röj på efterfest med mycket folk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så vem blir först med att kritisera vinnaren av bb? aftonbladet? exp? nyheter 24?

BREAKING NEWS: Nazisten Sami Jakobsson vinnare av BB 2020!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Idiot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Lennie ex som dumpade honom för att han hellre ville kolla på superhjältar och äta chips & cola zero istället för att knulla 😶
Oh my Lord, du kan verkligen få till det du! 😂
Tack för alla garv.🤘
2020-05-18, 23:13
Avslutad
Skriv om ni hittar fler Insta live
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så vem blir först med att kritisera vinnaren av bb? aftonbladet? exp? nyheter 24?
AMILIA!!!!!
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vänner!! Nu ska vi inte bråka, vår Sami har vunnit Big Brother 2020, det enda den kloka majoriteten här inne har velat sedan start. Vi ska vara glada!!

Underbart! Och dom flesta av oss är ju ändå glada.
Finns en och annan mupp som trollat sig fast i tråden och är bittra men skit i dom!

Grattis Sami!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Grodanjävlen: "Jag har packat mina väskor NI SKA UT"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto