2020-05-18, 22:52
Medlem
likebananass avatar
Även om precis allt pekade på att Big Sam skulle ta detta enkelt så kan jag erkänna att jag var lite nervös. Inte för att Sami skulle ha det största stödet eller lägst odds utan om TV4 hade balls att erkänna sig till slut besegrade av ett jordskred! Så tack för det fyran, jag ger er cred!

Vi kommer säkert att diskutera detta vidare under en kort framtid och gotta oss samt även kunna skratta i njugg över Pink Ladies som är så tokbesvikna så det måsta göra ont i dom.

Fyfan vad gött detta är! Göteborg festar ikväll! Flashbackare ni är är alla fantastiska, vi gjorde det igen!
2020-05-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Har betalat av mina skulder med mitt egna svett! inte legat o visslat med skithålet i tv.
Svara inte på skit.
2020-05-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vem var artisten i huset?
Björn Skifs heter han.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Absolut. När de visade lite av paktandet så såg man hur jobbigt Lennie tyckte det var att lyssna på.
Paktandet var inte problemet det var mer skitanacket
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Björn Skifs heter han.
Ha ha!
2020-05-18, 22:54
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Tänk att du avslutar den här tråden med att visa hur totalt slut i skallen du är. Få människor som lyckas få sig själva att framstå så urbota korkade som du, det är ändå något jag måste ge dig. En bedrigt.
Det bjuder jag på.
Spola lite kalt vatten i ansiktet och titta om på Lennie i BB2020 repris. hört att det kan hjälpa.
Men titta inte om på sista avsnittet.

Sami Kung Jakobsson.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahah VARIFRÅN kommer detta?!?! Alla som nu "varit med lika länge som jag" vet om att jag hela tiden haft Sami som nummer ett. Att jag velat "knulla" med Lennie har ju för det första varit en grov jävla trollning från min sida (som ni uppenbarligen gått på) och har ingenting med att göra vem eller inte jag hejat på.

Du kanske ska tagga ned lite på syran? Påverkar uppenbarligen din hjärna.
Jag har alltid tolkat ditt vilja ligga som ett (högst obehagligt) skämt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Även om precis allt pekade på att Big Sam skulle ta detta enkelt så kan jag erkänna att jag var lite nervös. Inte för att Sami skulle ha det största stödet eller lägst odds utan om TV4 hade balls att erkänna sig till slut besegrade av ett jordskred! Så tack för det fyran, jag ger er cred!

Vi kommer säkert att diskutera detta vidare under en kort framtid och gotta oss samt även kunna skratta i njugg över Pink Ladies som är så tokbesvikna så det måsta göra ont i dom.

Fyfan vad gött detta är! Göteborg festar ikväll! Flashbackare ni är är alla fantastiska, vi gjorde det igen!
Satan i gatan! Med kärlek! All kärlek tillbaka.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Medlem
MuppSmurfs avatar
Nu kör mergim live
2020-05-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Vem var artisten i huset? Var bra låt den sjöng vill veta om den finns på spotify

Eminem!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Har betalat av mina skulder med mitt egna svett! inte legat o visslat med skithålet i tv.

Suggan sade att hon väntar på dig så ni kan suga balle på urinluktande hålor. Du låter mycket bitter min vän så gör henne sällskap.
Medlem
till snubben på insta som skriker RIGGAT fuck you bittra människa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in