2020-05-18, 22:17
Medlem
Simsons avatar
Well, Lennie blir ju tvåa och det känns helt ok. Bäst om han vann förstås, men Sami är ok också. Tänk om Amilia eller gud-förbjude GLASMAN vunnit...!!! Då hade jag dränkt mig i spillolja eller whisky. Men nu slapp vi det, som tur var. Kul med Lennie som tvåa. Och otroligt bra att han kom före Jas. 😃
Medlem
xrlpyts avatar
Ändå rätt schyst med fördröjningen på DC på liven, när det blir reklampaus på Sjuan så hinner man kolla ikapp liven.
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Och insidan är ännu fulare

Där satt den
Medlem
mscatzys avatar
Folk i huset.
2020-05-18, 22:18
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan sitter med här med fyra Budweiser I kistan. Femte på väg. Bubbel i kylen. Big Sam tar det nu och bubblet sprutar som Suggan när hon har sin okända petterniklas i gapet.

Din gamle gröne, sköne IFK:are trots att jag är grönvit hammarbyare skickar jag dig en fet j-a jättekram!

Tack för den här tiden. Vi ses i nästa BB-tråd, förhoppningsvis på ett forum med bättre yttrandefrihet.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Bbbloopers avatar
Sami Grattis!
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag meeeed. Mest för hur jag kommer reagera OM Sami inte tar hem det

Vill inte ha ett antiklimax i kväll!!!!!!!!
Fyfan jag vill inte leva i en värld där Lennie vinner Big Brother. Jag kommer nog få radera min insta app också, den kommer vara outhärdlig närmsta tiden och min explorer sida kommer endast bestå av en lycklig jävla Amilia 😭

Nej. Sami måste vinna!!
Medlem
Alltså kommer sula luren i tvn om inte sami vinner!!!
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa WW är nice som fan. Har lite ont i ryggen så det hjälper en del.
Just nu stinker det Citron i lyan. Aldrig beställt, känner folk som kör hemma.

Sami Kung Jakobsson.
ta hem skiten förfan. Slå ut fjanten och Napp tjuven Lennie nu.

Sitter och puffar godfather. Bra att ha i ryggen när Sami går ut som vinnare 👌
Bannlyst
Hört att det är riggad och att en "högerextrem" inte kommer vinna.

Lennie vinner.
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Heller en snubbe med skulder som vinnare än en tönt som inte visar sitt rätta jag.

Nej för det sänder ut fel signaler till ungdomar o.s.v.! är du efterbliven?
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag vill att Sami vinner pengarna och tyckt det varit rätt hela tiden, men vinnare i mitt hjärta är Jullan pga hur unik hon var och fortsatte vara det trots motgångar. Fast Sami och Glasman har platser där med. Särskilt Sami.

Precis, Julia är en vinnare oavsett för hon gjorde inget kall på sig jälv. Hon tassade inte på tå för att bli populär , vågade sig in i konflikter och hon visade oss vem hon är.

Livet i BB huset ska inte vara nån dans på rosor som Lennie har verkat tycka och så för honom har det ju då inte varit någon utmaning alls då eftersom han bara mått så bra hela tiden. Meningen är man ska uthärda tiden i huset med alla prövningar som det innebär.

Sami har då inte gått igenom de här 100 dagarna smärtfritt, han har kämpat skiten ur sig för att hantera sina känslor och haft dippar men han har tagit sig ur det för att han är en sån jävla fighting spirit. Därför ska han vinna detta och han förtjänar det sååå sååå mycket

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in