2020-05-18, 03:12
Bannlyst
Även om oddset är lågt på Sami som vinnare så är jag förvånad över att spelet fortfarande är öppet!
För Sami toppar ALLA neutrala mätningar, endast fusk kan hindra Sami från att vinna BB2020.
2020-05-18, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Vem tycker ni är värdig vinnare
TV4s programdirektör när han imorgon, efter ett 5 timmar långt katastrofmöte med sina revisorer och reklamsäljare bestämmer att hans pk-kanal aldrig någonsin ska arrangera en säsong av Big Brother.

Hans nästa vinstgivande beslut är givetvis att lura Rosanna Charles att hon hädanefter enbart ska sysselsätta sig med att casta Nicke och Nilla (eftersom hon inte har någon som helst koll på NÅNTING överhuvudtaget, begriper hon inte att programmet är nerlagt sen länge) helt utan lön.

MEN, efter ett rekordkort övervägande ändrar sig den ursinniga programdirektören förstås, och beordrar att TV4s säkerhetsvakter omedelbart ska eskortera Rosanna Charles till närmsta Samhall anläggning där hon spenderar resten av sitt yrkesverksamma liv med att skala kablar (och konstant få elakartade, mycket plågsamma blåsor i händerna pga det).
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-18 kl. 07:45.
2020-05-18, 08:53
Medlem
__Alez__s avatar
Är fasen lite nervös inför kvällen.

Ska bli så förbannat skönt att ta den här skitsäsongen i mål.
Sami var min vinnare från dag 1 så ni som inte röstat gör det!

Be vänner, familj och annat löst folk att rösta på Sami!
2020-05-18, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Bra skrivet! 👏
Du har ju fullständigt rätt i allt.

Fyran började ju mygla redan 2011, och nu när dom är statligt ägda är allt så uppgjort i förväg att vi lika gärna kan rösta med våra brödrostar!

Tv4 är enbart ett stort jävla patetiskt PK-drypande skämt!

Vad hände 2011?
2020-05-18, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tänkte likadant angående bilden hänt la upp att den var förstorad på Lennie och Sami mindre längre bak. Jag undra just om det

Redan på 1200-talet målade man mindre betydelsefulla personer mindre och mer betydelsefulla större på samma tavla. Madonnan alltid störst och andra minde. Människan är sig lik...
2020-05-18, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Jamenvisst, på den gamla goda tiden när man röstade så var väl allt kontrollerat av lotterinspektionen (eller vad dom heter) tror jag.

Men lik förbannat lyckades ju fyran rigga ut Rodney 2011, så dom har ju verkligen finslipat sina fuskfärdigheter genom årens lopp, dom lömska jävlarna. 🤬

2000-2015 så var det kanal 5 som producerade Big brother. Det här är första gången TV4 kör. Så 4an kan inte ha riggat det för Rodney 2011....
2020-05-18, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
2000-2015 så var det kanal 5 som producerade Big brother. Det här är första gången TV4 kör. Så 4an kan inte ha riggat det för Rodney 2011....
Säsongerna 2011 och 2012 gick på TV11 som på den tiden ägdes av TV4, det var först år 2013 som Kanal5 köpte kanalen.
2020-05-18, 09:21
Medlem
MrsVanity1s avatar
Det har säkert tagits upp men visst var Rosanba Charles med i lyxfällan.Kollade på hennes insta och tyckte jag kände igen henne.
Hon hade sig där tjejen som har Svartenbrandt som pappa med sig .Tror jag eller så är jag heeelt fel ute.
On T : hoppas Sami vinner !

Han är så värd det och till skillnad från Lennie som inte ens varit där från början och hänger ihop med skitsnackande rosa så är Sami rolig och underhållande ensam när han pratar .

Lennie måste ju ha andra som pratar i en diskussion för att ens försöka låta rolig eller intressant för den delen.
Jag måste säga ärligt att han har varit otroligt tråkig och inte tagit avstånd när folk snackat skit heller . Men framförallt har han bara glidit med.
Nåväl ,we shall see
2020-05-18, 09:36
Medlem
umadbroskis avatar
Sa tidigt att Sami kommer vinna mest på grund ut av att han var den enda normala, att han inte flamsa och tramsa och att han behöver pengarna.

Men jag har nog svängt om och säger att Lennie bör vinna. Han är otroligt genomgod och har aldrig skapat dålig stämning, endast spridit god energi och alla som tittar bör sträva att vara mer som Lennie.

Ska bli en kul final!
2020-05-18, 09:38
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umadbroski
Sa tidigt att Sami kommer vinna mest på grund ut av att han var den enda normala, att han inte flamsa och tramsa och att han behöver pengarna.

Men jag har nog svängt om och säger att Lennie bör vinna. Han är otroligt genomgod och har aldrig skapat dålig stämning, endast spridit god energi och alla som tittar bör sträva att vara mer som Lennie.

Ska bli en kul final!

Visst Lennie är en genomgod person som är snäll mot alla men ska det räcka för att vinna Big Brother?

En vinnare ska ha mer än bara varit snäll genom en hel säsong. Åtminstone i min värld.
2020-05-18, 09:41
Medlem
umadbroskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Visst Lennie är en genomgod person som är snäll mot alla men ska det räcka för att vinna Big Brother?

En vinnare ska ha mer än bara varit snäll genom en hel säsong. Åtminstone i min värld.

Vad krävs för att vinna Big Brother för dig?

För mig ska man vara underhållande: Det tycker jag Lennie har varit
Hjälpa till i huset: Han är nästan alltid först upp, fixar kaffe, städar, lagar mat och är aktiv.
Bli räddad av tittare vid utröstning osv: Det klarade han
Vara en bra människa: Det tycker jag.
Säkerligen fler saker.

Vad gör Sami till en bra vinnare enligt dig/er? (säger inte emot, men vill höra)
2020-05-18, 09:42
Medlem
Idag är det final i Big Brother Sverige och deltagarna kommer för en sista gång möta de olika karaktärerna som i tid och otid dykt upp i huset och ställt till det under freeze. Finalfix väntar då deltagarna blir stylade inför den avgörande kvällen. Vem kommer att vinna Big Brother Sverige 2020?

Schema 18/5

Förmiddag
Ca 09.30 GOD MORGON! Det är final!
Ca 10:30 FREEZE! Conga line. Alla gamla karaktärer från huset kommer in under en Freeze, gorillan, bacillen, kaninen, yxmannen och Dr Tråk.
Ca 11:00 Underhåll i huset inför kvällens final. Sändningen kommer tillfälligt vara bruten.

Eftermiddag
Ca 14:00-17:00 Finalfix och styling inför kvällen!

Kväll
21.00 FINAL!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in