2020-05-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Det som for meg er helt tydelig er at politiet er fullstendig sjakk matt. Ved å opprettholde noen fiktive siktelser så får de fade ut trykket. Siktelsene vil falle.

Det gikk egentlig opp for meg når jeg så at de gravde i hagen.

Jeg tror de har holdt igjen mye. Og jeg tror de fremdeles etterforsker minst en person i hemmelighet. En i nær relasjon. Kanskje to.
Citera
2020-05-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det virker som at du vil motsi meg ang det jeg skriver til Mulholland, men det du kommer med er du usikker på.
Kan noen av oss være sikre på hva som har skjedd? Nei mener jeg.
Citera
2020-05-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT

Jeg er så enig, og det du skriver her er så viktig.
Citera
2020-05-17, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
De visste jo at det ikke fantes bevis mot hagen?

Du svarer ikke på det jeg spør om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Jeg tror de har holdt igjen mye. Og jeg tror de fremdeles etterforsker minst en person i hemmelighet. En i nær relasjon. Kanskje to.

Ja, og jeg lurer på: i tillegg til denne VE er det mange som har skrevet her på forumet at sønnen til TH kan ha med dette å gjøre. Er dette basert på noe mer enn rykter/spekulasjoner?
Citera
Medlem
Citat:

Men du registrerer kanskje politiets skråsikkerhet? Det er ikke uten grunn. De ville pågripe TH på nytt. Og uttalte at de var overrasket over kjennelsen. Det er drøye ord.
Citera
2020-05-17, 17:44
Medlem
Citat:
Men du registrerer kanskje politiets skråsikkerhet? Det er ikke uten grunn. De ville pågripe TH på nytt. Og uttalte at de var overrasket over kjennelsen. Det er drøye ord.

Enig i det, men det er forskjell på politiet og oss synsere her inne.
Citera
2020-05-17, 17:45
Bannlyst
Citat:

Poenget er at du trenger ikke vinkle det som at jeg tar feil, hvis det du kommer med er noe som du selv er usikker på.
Citera
2020-05-17, 17:46
Medlem
Citat:
Du svarer ikke på det jeg spør om.
Jo jeg saat GM visste at det ikke fantes bevis mot TH, altså, at han dermed mest sannsynlig ikke ville bli fengslet, kun mistenkt.
Citera
2020-05-17, 17:48
Medlem
Citat:
Politiet har tatt feil før i flere saker.

Dette (fetad) betyr jo også MYE:
" besluttet Eidsivating lagmannsrett at Hagen skal løslates. Flertallet i lagmannsretten, to av tre dommere, mente det ikke var grunn til skjellig mistanke mot Hagen.
Det betyr at de mener det er mindre enn 50 prosent sannsynlighet for at Hagen er skyldig.
"
https://www.dagbladet.no/nyheter/forkaster-politiets-anke-tom-hagen-loslates/72445855
Citera
2020-05-17, 17:52
Medlem
Citat:
Poenget er at du trenger ikke vinkle det som at jeg tar feil, hvis det du kommer med er noe som du selv er usikker på.
Hva skrev jeg som du mener at var å vinkle det som at du tar feil?
Citera
2020-05-17, 17:54
Medlem
Citat:

I slike saker kan det være greit å forholde seg til en objektiv part uten egeninteresse, og som har sett bevismateriale. I dette tilfelle domstolen.
2 av tre personer av lagmannsretten har sagt at det ikke engang er sannsynlig at han i det hele tatt kan siktes. DET er drøyt det.

Og derfor mistet politiet retten til å ransake hjemmet hans. Derfor diktet de opp en siktelse mot RU, slik at de kunne grave litt mer i hagen (til Hagen).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in