2020-05-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Ja precis som du och jag då.. kanske dags för dig också att göra ngt annat..?

Ha ha ha bästa kommentaren 😂
2020-05-17, 15:05
Medlem
FriskaFreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
"Jag visste inte att man hade känsel i ögat!" - Jasmine Armstrong, 17/5-20
Riktig jävla citatmaskin det där!
2020-05-17, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Precis! Men så har det ju varit hela tiden. Så fort nån får något som är lite jobbigt så blir det "åhhh va synd om honom/henne och allt som Sami har utsatts för glöms bort direkt.
Beror nog på att Lenny och Mergims "fans" är lika veka och gnälliga fjantar som deras sk idoler.
Och vi som gillar Sami klagar lika lite och är lika obrydda som han då. 😁
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 15:10.
2020-05-17, 15:08
Medlem
Blaisens avatar
Censur nu för att de spolar Jasmines öga eller vad? Det har varit tillfälligt avbrott i en evighet nu!
2020-05-17, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Censur nu för att de spolar Jasmines öga eller vad? Det har varit tillfälligt avbrott i en evighet nu!

Förberedelser inför finalen, kommer vara en del avbrott idag.
2020-05-17, 15:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner

Ja, jag läste det men det kom lite väl nära inpå att hon skvätte något starkt i ögat.
2020-05-17, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Beror nog på att Lenny och Mergims "fans" är lika veka och gnälliga fjantar som deras sk idoler.
Ja, nåt fel är det iaf!
Sami SKA vinna BB 2020!
2020-05-17, 15:13
Medlem
julita55s avatar
Vad händer?????????????????????????????
2020-05-17, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner

Helt plötsligt står det väl 3 tre helt nya finalister i rutan när de fått spraytan och nya frisyrer..

Men mig gör det inget om det var på ändå och den ena efter den andra går iväg bara. Man vet ju vad som hänt sen i alla fall.
2020-05-17, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
Vad händer?????????????????????????????

Jag tror att produktionen är inne i huset, går igenom med dem inför imorgon. De har varit inne i annexet en längre stund var också och de har inte fått prata om vad som hänt eller sagts där inne, men de har varit på bra humör efteråt. Kan det vara att de får testa kläder? Eller välja hårfärg? Välja ton på spraytan? Lite av varje kanske.

Man blir sjukt nyfiken iallafall! Önskar att även dessa förberedelser kunde filmas
2020-05-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror att produktionen är inne i huset, går igenom med dem inför imorgon. De har varit inne i annexet en längre stund var också och de har inte fått prata om vad som hänt eller sagts där inne, men de har varit på bra humör efteråt. Kan det vara att de får testa kläder? Eller välja hårfärg? Välja ton på spraytan? Lite av varje kanske.

Man blir sjukt nyfiken iallafall! Önskar att även dessa förberedelser kunde filmas

Så jävla irriterande. Vad då sändning 24/7? Idag har det väl varit mer avbrott än sändning?
2020-05-17, 15:19
Medlem
Saxat:

”Mitt huvud bara brann”
Relationen med Lennie Hansson har varit signifikant för Mergim Fekas resa i programmet. Efter en mer tveksam och kontroversiell inledning på programmet, där han bland annat bråkade med Jasmine Armstrong och kallade henne för "hund", så hittade han en trygg punkt i Lennie.*
–*Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Han har hjälpt mig i vissa situationer och jag har hjälpt honom. Vi hade som mål att ta oss till final ihop, men jag åkte tyvärr ut tre dagar innan. Nu ska jag se till så att han vinner.*
Vad var det som hände i början?
–*Jag har ingen aning. Mitt huvud bara brann hela tiden. Jag vet inte vad som hände i början och kände inte igen mig själv.

– Alla tre är så starka. Jag var också stark, men ville ändå inte stå mot dem i en final. När Malin sa mitt namn kom det inte som någon chock.

https://www.aftonbladet.se/a/vQqolX

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in