2020-05-17, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Men sättet hon pressade och pressade fram en liten tår precis efter hon hört första ordet av sin hälsning var lite väl. Samis var genuint han behövde ju inte pressa fram något utan blev rörd och man såg tydligt hur det vattnades till i hans ögon. Brukar inte tycka att folk fejk gråter men reagerade starkt på hur hon höll på och pressa fram som en skådespelerska under en film.
Det hysteriskt komiska med Jasmine är ju att än hur desperat hon försöker, lyckas hon ALDRIG klämma fram en enda tår när hon kör med sitt konstanta låtsasgrinande. 😂
Synd för henne att hon inte begriper att lök vore lösningen.

Det här verkligen varit som en enda jävla grin orgie i år, Jasmine, Amilia, Lenny, Lisa och fejkdrottningen av dom alla narcissisten Victoria.
Senast redigerad av HighEndAudio 2020-05-17 kl. 13:48.
2020-05-17, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Läs mitt inlägg över ditt

Jag såg det direkt när jag skrivit mitt 😜
Tack för svaret! 😊
2020-05-17, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Varje utröstning när Jasmine varit nominerad har jag velat ha ut henne, Men här i tråden skrevs det "henne plockar vi nästa vecka".
Så, här är vi nu, med skriet i final

Ja du

Hon är inte den första som gått långt i BB eller paradise hotel genom att leka söt fjortis.
2020-05-17, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Ja du

Hon är inte den första som gått långt i BB eller paradise hotel genom att leka söt fjortis.
Mergim var mycket värra. Hans skrik spräkkade nästan fönstar
2020-05-17, 13:51
Medlem
Var är sammi. Sover han. Nu kom han präcis
2020-05-17, 13:52
Medlem
Vad är det som sker bakom ridåerna nu tro?? Blir ju galet nyfiken!!
2020-05-17, 13:53
Bannlyst
Konstigt dom inte börjat med finalröstningen ännu?
2020-05-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighEndAudio
Det ☝️ tycker jag är det mest osympatiska, som någon av dom så kopiöst efterblivna deltagarna har gjort i årets gödselhög till säsong.

Till Jasmines försvar var hon ju verkligen inte den drivande bakom detta illdåd, det var ju hela Sveriges "kärleksgudinna" den perversa gruppsexpsykopaten med norra halvklotets mest motbjudande skratt, nudistFrida som ju hade duperat alla lättlurade idioter att hon var godare än jungfru Maria men dom sista veckorna verkligen visade vilket illasinnat, beräknande rövhål hon egentligen var.

Den så sjukt påträngande kram och skrattnazistens honungsattack slog verkligen hennes "snäll men extremt korkad och lite sött sympatiskt flummig" illusion i spillror.

Jasmines slakt av Samis kvast på en hedrande andra plats, enligt mig iaf.

Sen kan man ju alltid diskutera om tex Amilias ständiga och oändliga Ritalinamonologer och Alex konstanta, fullständigt hjärndöda babblande, Fridas vedervärdiga skratt och förstås Mergim och Jasmines hemska skrikande också var osympatiska gärningar, men kan väl bara att bara så här i efterhand betraktas som unikt hyperirriterande inslag i en som sagt oöverträffat usel säsong.
Glömde ju för fan den narcissistiska, mytomaniska fläskläppen surVictorias eviga jävla gnällande och paranoida beteende.
Hon var ju värst av alla! 🤮
2020-05-17, 14:06
Medlem
Jasmine lär ju besöka en öron- näs- och halsmottagning när hon kommer ut. Hennes bihålor låter helt förstörda efter all nässpray hon använt.
2020-05-17, 14:13
Medlem
samis tjat varenda dag, kliv ut ur exit dörren om du vill ut
2020-05-17, 14:14
Medlem
123....s avatar
Jag tänkte bara titta in här för att förvissa mig om att vi är överens.
Visst är vi väl eniga om att det är Lennie vi ska rösta fram som vinnare BB2020? ….
2020-05-17, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
”kommer du att stanna kvar” av Stefan Fredriksson

Den var fin och vilken fin stund det blev med Lennie i duschen och Sami utanför som dansade och njöt av låten. Verkligen underbart att se. Lite sorgligt också med tanke på låtens refräng..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in