Citat:
Ursprungligen postat av
Arcanii
Självklart. Men om upprepat gör proklamationer om rättegångens troliga, framtida utfall borde man ange någon form av källa. Det är uppenbart en otrolig mängd bevisning som talar för hans skuld. Om man anser det motsatta behöver man ange källor, om inte prejudikat, så iaf någon lägre form av referens i rättshierarkin.
Han kommer för övrigt att bli dömd.
Tishko har bevisligen misshandlat Wilma grovt vid tillfället. Han har sedan bevisligen gjort sig av med kroppsdelar. Han har huvudet i besittning. Det behövs inte en videofilm eller exakt dödsorsak för att en dom skall kunna göras i detta fallet.
Vidare är bevisbördan lika vid grova som ringa brott, så prejudikat finns det gott om. Men att producera detta hade ju krävt kunskap, tid och ansträngning - något som vissa spekulanter verkar direkt i opposition till, utan gör istället definitiva konstaterande och utlåtanden utan några som helst källor.
Ursäkta att jag lägger mig mellan, men är nyfiken på vad du menar med att "Han kommer för övrigt att bli dömd."?
Om du läst i tråden kan du inte ha missat att alla tror att han för övrigt blir dömd.
Du ser uppenbarligen ut att vara bedrövligt kunnig, missat bara att du befinner dig på flasback och inte på någon föreläsningssal.
Du vill kasta ut mig härifrån med mina spekulationer och konspiratiosteorier, men jag stannar pga dig. Kommer lära mig mycket! Specifikt när ämnet är så allvarligt och svårt.
Du kommer galant lösa den största frågan, vem är mördaren?