2020-05-16, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Vilket försvar! "Jag är minsann inte lika hemsk som en våldtäktsafghan". Ja då har man satt sin standard högt om allt är bra bara man inte tillhör det värsta slöddret.
Inget försvar, proportioner.
Ta valfri gängväldtäkt eller förnedringsrån och jämför moralsektens respons.
Citera
2020-05-16, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yabbis111
Konstigt att han inte tog varning av detta inlägget från år 2012. Borde ju ha läst tråden om sig själv på fb kan man tycka.
Han är narcissist och läser bara det som är positivt. Han gör ju likadant nu då han stäng ner kommentarsfältet så ingen kan skriva vad dom tycker. Han fortsätter sväva i det blå och tror att allt är glömt om en vecka. Bäst vore om han ringde upp Virtanen så får han höra hur folk spottar efter såna som dom. Timell sitter väl fortfarande deprimerad inne i sin lägenhet om han inte åker och tar sig ett dopp i badbaljan.
Citera
2020-05-16, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
De slipper rättegång om de erkänner på plats. Horberto vägrade erkänna enligt vad jag förstår?
Nej han erkände på plats. Fick bötesstraff.
Han erkände o pratade sedan ut i media.
De övriga sexköparna erkände visst alla.
Deras namn blir offentliga, inte bara P.R
som greps under polisens tillslag mot bordellen.
Citera
2020-05-16, 14:03
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Reproduktion har inte med sexualitet att göra. Det är, och jag upprepar, ingen mänsklig rättighet att utöva sin sexualitet med någon annan människa. Din sexualitet är du fullt kapabel att ta hand om själv.
Det är ingen mänsklig rättighet, det är ett grundläggande mänskligt behov. Om din teori vore riktig skulle det vara ganska tomt i våra skogar. Älgarna skulle tillfredsställa sig på egen hand, och inte para sig med en älgko.
Citera
2020-05-16, 14:04
Medlem
Citat:
Hon kanske är tvingad in i prostitution, dvs tvingad till att låta sig våldtas. Då handlar det definitivt om att horkarlarna betalar för att våldta.

Kanske var den där snickaren jag anlitade tvingad till att jobba också av någon utan min vetskap. Är jag då skyldig till brott eller är det den som faktiskt tvingat honom som är skyldig?

Hur kan Paulo bli skyldig till våldtäkt för att någon annan utom hans vetskap har tvingat tjejen att sälja sex? Om vi nu utgår från din fantasi att någon har tvingat henne till det.
Citera
2020-05-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Den där keterparyd är en ful gammal medelålderskärring som antagligen gått på några dejter och det slutat med att notan delats, för att hon har ett så jävla fult tryne att ingen man självmant vill betala för henne.

Därför hatar hon också sexköp och prostitution för att då förlorar hon och hennes kön den sexuella (och därmed all) makt.

Det är män som förväntas betala för dejten, även om det snackas om jämställdhet dittan och dattan så kommer hon att tycka du är en gentleman om du betalar. Det är faktum! Om det inte är att betrakta som en form av prostitution vet jag inte vad som är. Inom naturen ser vi att vissa djur erbjuder kött och mat i utbyte mot sex. Prostitution och köp är inget konstigt, men dessa viktorianska moralpanikande feministslödder har inget bättre för sig. De älskar se en framgångsrik man gå ner, särskilt i detta sammanhang där de kan måla upp det som att han utnyttjat en fattig stackars flicka till sexslav.

Det finns ingenting fulare än en skvallrare.
Du talar verkligen som du har förstånd till, det är inte bara feminister som tycker att Paolo Roberto gör fel som köper sex. De som säljer sex gör det för att de hamnat i skiten på olika tragiska sätt. Det är kvinnor från fattiga länder som utnyttjas, hade det varit en helt okej sak att genomföra sexuella handlingar med en massa okända och motbjudande män så skulle även kvinnor från rika länder pysslat med prostitution.
Citera
2020-05-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det blir inte bättre av att använda ett finare ord. Mer än att man dövar sitt eget dåliga samvete.
Vad är värst?..begär efter pengar eller begär efter sex?
Citera
2020-05-16, 14:07
Medlem
Citat:
Han verkar helt jävla handlingsförlamad? Undrar om någon kvinna måste mata honom och leda in luft i hans strupe också? Han kan varken runka själv, äta själv eller andas själv? Han måste ha en kvinna till hjälp för att ens överleva, karlstackarn.

Du verkar vara smått störd. Är det något fel att vilja ha en kvinna? Detta påstående "Han måste ha en kvinna till hjälp för att ens överleva, karlstackarn." är smått bisarrt.
Citera
2020-05-16, 14:07
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Vad är värst?..begär efter pengar eller begär efter sex?

Begär efter pengar för att ha tak över huvudet och mat?
Citera
2020-05-16, 14:08
Medlem
Jag gillar han inte i vanliga fall, men klockren sågning av Alex Schulman :

https://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/vilken-oflax-paolo-forsta-gangen-du-koper-sex-gor-polisen-razzia/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Det finns ingenting fulare än en skvallrare.
Du talar verkligen som du har förstånd till, det är inte bara feminister som tycker att Paolo Roberto gör fel som köper sex. De som säljer sex gör det för att de hamnat i skiten på olika tragiska sätt. Det är kvinnor från fattiga länder som utnyttjas, hade det varit en helt okej sak att genomföra sexuella handlingar med en massa okända och motbjudande män så skulle även kvinnor från rika länder pysslat med prostitution.

Ja det är inte bara feminister, det är även vita riddare som du själv som tycker så. Du vet uppenbarligen inte vad du pratar om för det finns gott om "kvinnor från rika länder" som "pysslar med prostitution". Men du har ju ingen insyn i denna bransch, så jag undrar varför du överhuvudtaget uttalar dig om sådant du inte begriper dig på.
Citera
Medlem
2442245335352s avatar
Citat:
Patetiskt skulle jag kalla det eftersom det inte är sex de köper. De har självsex och betalar en främmande kvinna för att beskåda eländet och att närvara med sin kropp under tiden.

Du är patetisk. Såklart en kvinna/man som säljer sex också kan njuta av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in