2020-05-16, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ni som kollar Amilias live, vad sa hon när han sa "NEJ"?

Njöt förövrigt när han sa "jag ska ta med min BÄSTA VÄN.... ANNA" Trodde legit att han skulle säga Amilia och Mergim.

Ha ha..där fick han pluspoäng från mig..
2020-05-16, 12:02
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossenor
Det første jeg skal gjøre er å ringe Anna. Ha! Har du fattat det nu Amilia?

Vad 17 ska han med Amilia hem till hennes mamma och äta middag för? Amilia verkar vara helt världsfrånvänd.
2020-05-16, 12:03
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ex
Stelt. Amilia är på killar som har eller nyligen haft förhållande alltså. Låt han vara!
2020-05-16, 12:04
Medlem
mscatzys avatar
De har fått frågorna i den ordningen som de kommer gå ut ur huset?
2020-05-16, 12:07
Medlem
Big Brother 2020 Vinnare
Sami Jakobsson
1.30
Lennie Hansson
3.20
Jasmine Armstrong
6.00

2020-05-16, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Ja, hon lajvar hela tiden. Följer henne för att kunna se vad som händer ibland men tittade på lajven en eller två gånger men pallar verkligen inte se henne.

Att kolla henne betyder inte att man gillar henne eller att man håller med henne. Jag är allergisk mot hennes sort, jag t o m skriker högt "håll käften kärringjävel" när hon malar i TV, som om hon kunde höra mig. Vill gärna hoppa in i rutan och klippa till och ta bort den som hon plågar. Annars brukar jag gilla nästan alla och blir sällan arg på ngn.
2020-05-16, 12:08
Medlem
Citat:
Det handlar väl inte om lojalitet utan vem man tycker är värd. Människor förändras, känslor förändras. Jag tycker det är konstigt att man bestämmer sig för en och så håller man det i 100 dagar. Utan att se olika egenskaper och hur människor förändras. Jag har ändrat mig flera gånger den här säsongen.
Jag har hållt på Sami sen dag 1. Stöttar honom alla dagar. Skulle aldrig vilja ändra mig till att hålla på nån annan. Han är värdig på alla sätt.
Tycker ändå det är konstigt att man inte vill fortsätta stödja dom man har haft en pakt med. Därför jag inte längre gillar Frida. För hon svek rainbow som hon tog i hand med och ville vara i team med och sen bytte till Rosa. Då sjönk hon som en sten
2020-05-16, 12:09
Medlem
Citat:
De har fått frågorna i den ordningen som de kommer gå ut ur huset?
Hoppas. Jassa ledsen över att Lennie tror Sami vinner.
2020-05-16, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Vinner du miljonen Lennie, börja med att köpa lite kläder och klä dig som en man. Att gå omkring med trasiga jeans som 36 åring är inte snyggt.
Och enbart svarta kläder o kalsonger har han! Han ser exakt likadan ut varje dag. Säger väl egentligen allt om honom, han är inget annat än ett rakt tråkigt streck han slutar aldrig gå på det strecket. Så jävla ospännande människa.
2020-05-16, 12:11
Medlem
Lenny verkar tro temat är gamla klassiska filmer, för detta är ju En Dåres Försvarstal. 😁
2020-05-16, 12:15
Medlem
Lord2Moynes avatar
ZZzZzzZz fyfan vilken monoton tråkig sövande röst Lennie förfogar över. Byt tonart och köp hela kläder din fullvuxna jättebäbis.
2020-05-16, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Är inne i Amilias live (fråga mig inte varför, fattar inte själv). Men alltså herregud, hon och Mergim är helt besatta av Lennie. Dom kommer ju stalka sönder honom på utsidan.

Ingenting att skämmas för om man kollar, det betyder ju inte att man gillar henne eller att man håller med henne. Redan på 1800-talet skrev Dostojevskij om personer som hon. De är så avvikande från det normala att de har ett underhållningsvärde, man har i alla tider gjort filmer och skrivit böcker om sådana som hon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in