2020-05-16, 05:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Var Eric Saade också med på horkalaset? Han och tjejen har gått från ett planerat bröllop till att göra slut på ett plötsligt och mystiskt vis.

De bråkade om bröllopet och allt inställd pga coronaviruset.
Hon påstod att det är ett tecken från coronaviruset förhindrade hela.
Eric Saade skulle inte gått till detta i fallet.
Citera
2020-05-16, 05:34
Medlem
Mr1931s avatar
Haha. Skadeglädjen känner inga gränser.

Har alltid instinktivt tyckt illa om denna spagge. Dejtade en tjej ett tag som träffat denna riksblatte och var helt betuttad i honom. Försökte förklara att han faktiskt var kriminell och har gjort sig skyldig till flera fall av misshandel och kanske inte borde hyllas som nån gullig liten husitalienare, men det var som att tala för döva öron.

Förhoppningsvis kan fler nu se vilken smutsig pissluffare det är... hoppas allt skiter sig för honom så han får sova under en bro.
Citera
2020-05-16, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juniorobserver
Vilken adress var det på öfre? Har det framkommit vem som innehar bostadskontraktet?
Grevgatan. Jag tror inte det men tidigare grep dem två män vid olika tillfällen för sexköp på samma adress.
Citera
2020-05-16, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralD
Grevgatan. Jag tror inte det men tidigare grep dem två män vid olika tillfällen för sexköp på samma adress.
Vore intressant att veta vilka andra som.greps.
Citera
2020-05-16, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelkvack
Vad tror ni om Cissi Wallins senaste inspel? Det känns lite som hon suttit och väntat på detta... Är hon en dödgrävarhynda?

Rätt så verklighetsfrånvänt, hon skriver som att hon var någon överjurist och får det att låta som att köpa sex är lika med våldtäkt och att det hon bestämmer att man inte kan köpa samtycke.

Dock det mer intressanta, hon skriver att hennes röst troligen aldrig kommer höras. Flera journalister borde vid det här laget lätt kunna leta upp henne och intervjua henne nu om hon går med/har möjlighet att prata eller få ett nys om hennes situation åtminstone. Med risk för att hennes åsikt kanske är av den sorten som är obekväm för media.

Utöver det har jag inte något emot vad hon skriver om hans självömkan och att det inte är synd om honom, han har gjort detta trots att han ''hade allt''. Vad man än tycker om sexköp är det ju väldigt fult gjort mot sambon osv.
Citera
2020-05-16, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullans123
Knappast första gången pedofil-paulo köper sex. Första gången han blir gripen bara, ingen blir gripen första gången. Och vem fan går och köper sex nykter en torsdag 19:00 när det fortfarande är ljust ute om det är första gången?!

Så tydligt att han bara är en simpel pedofil. Han är 51-år gammal och är ihop med en 25-åring, är inte det varningsklocka nog? Nej det räckte inte med någon som var hälften så gammal, han behövde någon ännu yngre, tyder inte på något annat än pedofil beteende. Och den stackars tjejen han är ihop med, har hon verkligen inte sett några varningsklockor när man är ihop med ett sådan pedofil?

Undra hur många unga restaurang anställda han hunnit utnyttja gratis, att gå direkt från gift och sambo till köpa sex är sällan så enkelt, man vandrar längs en trappa uppåt.

Folk borde verkligen få upp ögonen för vilken äcklig pedofil han faktiskt är.

Pedofili handlar om, skadade, människor som tänder på barn att vilja ha en fräsch artonåring kan aldrig vara pedofili. I övrigt anser jag också att han är ett svin men gillar verkligen inte när begrepp totalt urvattnas.
Citera
2020-05-16, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Kolla in Roberto när han intervjuas av TV4 Nyheterna, inte fan är det första gången han köpt sex Hans "förklaring" är klockren: jag köpte sex för att sabotera mitt liv. Jag brukar faktiskt göra det, fast inte genom att köpa sex dåra". Fy fan vad hans familj måste vara trött på honom.

Undrar vad hans problem egentligen är? Sprit, droger, sex? Eller vanligt barnsdomstrauma som aldrig har hanterats?
Trashfolk är trashfolk om än i snygga kläder..
Citera
2020-05-16, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Svensson
Vore intressant att veta vilka andra som.greps.
Ja definitivt :/
Citera
2020-05-16, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Kolla in Roberto när han intervjuas av TV4 Nyheterna, inte fan är det första gången han köpt sex Hans "förklaring" är klockren: jag köpte sex för att sabotera mitt liv. Jag brukar faktiskt göra det, fast inte genom att köpa sex dåra". Fy fan vad hans familj måste vara trött på honom.

Undrar vad hans problem egentligen är? Sprit, droger, sex? Eller vanligt barnsdomstrauma som aldrig har hanterats?

Vad hans problem egentligen är?

Hans problem är att Sverige är ett feministiskt cuckland. I de flesta länder är prostitution antingen lagligt eller så ser man mellan fingrarna med det.

Det är naturligt att en man vill knulla unga snygga tjejer. I Sverige är det ju däremot olagligt så det blir lite mer ljusskyggt och ibland blir tjejerna utnyttjade av hallickar och gangsters osv när det istället kunnat varit lagligt och då med frivilligt sex med tjejer som njuter av det och santidigt tjänar rejäla pengar.

Paolo hade åtminstone stake nog att be om ursäkt och ändå inte ställa sig på alla fyra. Han lyckas behålla en del värdighet trots hysterin.

Jag hoppas att han blir förlåten i framtiden av PK och MSM men det är nog kört tyvärr. De är helt hjärntvättade. Paolo Robertos enda brott var att han är en man med mycket testosteron, hår på bröstet och en kuk mellan benen.
Citera
2020-05-16, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Kanske blir ett uppsving för hans restauranger också, jag har blivit serverad av honom tidigare och blir sugen nu igen.

restauranger? han har en som har konkat/rekonstruktion för 1 månad sen
Citera
2020-05-16, 05:50
Avstängd
negrofobens avatar
Gott att den kriminelle våldsbrottslingen blir offentligt hudflängd!
Detta blattesvin som orsakat så mycket elände, borde avrättas!
Citera
2020-05-16, 05:51
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocinar
Trashfolk är trashfolk om än i snygga kläder..

Sannerligen, klass går inte att köpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in