Citat:
Ursprungligen postat av
XaoqcH
Kolla in Roberto när han intervjuas av
TV4 Nyheterna, inte fan är det första gången han köpt sex

Hans "förklaring" är klockren: jag köpte sex för att sabotera mitt liv. Jag brukar faktiskt göra det, fast inte genom att köpa sex dåra". Fy fan vad hans familj måste vara trött på honom.
Undrar vad hans problem egentligen är? Sprit, droger, sex? Eller vanligt barnsdomstrauma som aldrig har hanterats?
Vad hans problem egentligen är?
Hans problem är att Sverige är ett feministiskt cuckland. I de flesta länder är prostitution antingen lagligt eller så ser man mellan fingrarna med det.
Det är naturligt att en man vill knulla unga snygga tjejer. I Sverige är det ju däremot olagligt så det blir lite mer ljusskyggt och ibland blir tjejerna utnyttjade av hallickar och gangsters osv när det istället kunnat varit lagligt och då med frivilligt sex med tjejer som njuter av det och santidigt tjänar rejäla pengar.
Paolo hade åtminstone stake nog att be om ursäkt och ändå inte ställa sig på alla fyra. Han lyckas behålla en del värdighet trots hysterin.
Jag hoppas att han blir förlåten i framtiden av PK och MSM men det är nog kört tyvärr. De är helt hjärntvättade. Paolo Robertos enda brott var att han är en man med mycket testosteron, hår på bröstet och en kuk mellan benen.