Citat:
Ursprungligen postat av
Nyvaaken
Jeg tenker om alt som har lekket ut siste uke,selv om det er detaljer Holden og familien synes er greit kommer ut-og fordi det er til TH sin fordel...så er det vel fortsatt sånn,at det er politet som etterforsker som gir tillatelse til hva media kan få av info.? At ikke Holden og de andre advokatene kan bestemme dette på egenhånd?
En annen underlig greie er,alle vi andre kaller saken for et stort mysterium,mystisk,ufattelig,utrolig osv. Men har ikke lest at noen i familien eller TH selv har blitt sitert på noen sånne uttrykk? Det hadde vel vært helt naturlig i denne situasjonen,der en kone og mor bare forduftet i løse lufta? At de ikke har undret seg over manglende fotavtrykk og spor-sånn som alle andre synes er merkelig? Bare en tanke flom.
Jeg vet ikke helt. Holden skal fremdeles ha taushetsplikt om de klausulerte dokumentene, så langt jeg vet.
Har lest flesteparten av Dagbladets artikler rundt krypto-sporet, men de oppgir ingen kilder. Så det er uklart hvor informasjonen kommer fra. Men politiet har heller ikke kommentert eller bekreftet innholdet. Slik jeg husker det i farten.
Nå tror jeg det kan se slik ut, på kort sikt, at lekkasjene er til THs fordel. Det kan fort snu seg. Fordi det blir for avslørende.
Som nytt prat om dusør. Et blaff som dør ut.