2020-05-15, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten11
Det har ju redan Expressen klarlagt....."Kvinna från de fattigaste delarna av Europa"

Jag antar dom redan har kollat tjejens bakgrund och ekonomi..

Det har de givetvis inte kollat. Att hon kommer från Östeuropa betyder inte att hon är fattig. Många prostituerade drar in mycket mer deg än svensk medellön.
Citera
2020-05-15, 23:10
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Undrar varför en mångmiljonär som han köper sex från en bordell? Han vet precis som alla andra vet ju att dom nästan alltid är övervakade. Han borde skött det snyggare. Men han kanske inte är så smart. Pinsamt att torska så som han gjort.

Han ville ju skita ner sig.
Citera
2020-05-15, 23:11
Medlem
Eckiumbums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det är standard cancel culture helt enkelt, och Paolo Roberto är senaste offret för vänsterpolitiken. Paolo har ju länge kritiserat feminism, så vänstertöntarna är väl glada att de blev av med honom.

Jag hittade inte Paolo's fryspizzor när jag var förbi ICA tidigare idag, fan vad snabbt de tog bort alla hans produkter. Men nästa gång jag får syn på dem så köper jag några stycken.

Fast det här är ju bara standard mansfientlig politik: lagligt för kvinnor att ta betalt för sex, olagligt för män att betala för sex.

Hur som helst har Paolo Roberto inte gjort något fel här.
Det handlar inte om vänsterpolitik eller feminism. Inte heller moral eller juridik.

Han är på grund av sitt beteende utstött ur gruppen och inte välkommen tillbaka. Någonsin.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnGottiSr
Nu spelar det inte längre någon roll att Paolo har skapat företag, ordnat arbetstillfälle åt 200 personer som också betalar skatt, haft WBO:s interkontinentala mästarbälte och givit publicitet åt Sverige eller givit ut träningstips...

Ingen större roll nej.

Varför?

För att PR visat synnerligen dåligt omdöme genom att besöka en lägenhetsbordell och betala en tjej (eller hennes hallick) 1500 kr för att få tömma sig i henne.
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Vad hjälper pengar när du ses som en torsk? Tror du han har en chans i Italien med 60 miljoner invånare........jävla tönt.

I Italien är det lagligt att köpa sex, dvs han kommer inte ses som en brottsling där.
Citera
2020-05-15, 23:12
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Intressant att veta är om Paolo brydde sig om han knullade en rik hora eller en fattig kvinnas kropp? Vad tror du? Kollade han upp hennes ekonomiska förutsättningar och arbetsvillkor innan han knullade henne

Ratsit kör ju två veckors gratis lönekoll just nu. Han kanske testade?
Citera
Medlem
SithXMs avatar
Vad är det för övergrepp han pratar om ? Jag är ingen expert på denna Torsk, har aldrig hört nåt om det innan, har nån annan hört om dessa övergrepp ?
Citera
Avslutad
Paolo... Jag fattar inte hur du tänkte, Paolo köpte sexkmull för 1500 kr...
Det finns ju många gratis damer därute... som vill ha dig. PAOLOKÅTIS...
Paolo, du är dömd för alltid och alla vill ingen ha dig ute på marknad för PR.
Du förlorar massor pengar... over and end
Du kan aldrig ta dig tillbaka uppåt i karriären pga din (!) kåtkuken!!

Jag slutar köpa din mat, paaoolo ...
Jag slutar titta på dig i tv och Youtube paaaooollooo...
Bye bye

HAHAHA

Stackars hans barnet ... exfru... Hans mamma.... Alla ser på Paolo.... host... host...
Tänk före än efter !!!!!
Senast redigerad av NoISLAMnoNOO 2020-05-15 kl. 23:14.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold-Greger
Nu när Paolo blev tagen på bar gärning, har försökt pudla i tv och skylla på barndomstrauman (till ingen nytta, det gjorde bara saken värre) samt fått sparken från tv4 så tycker jag han lika gärna kan gå ut med sin egentliga åsikt: att sexköp bör vara lagligt och att den svenska modellen är fel. Han bör stå på sig och försöka vända opinionen till sin fördel (vilket säkert inte går, men är värt ett försök). Flickvännen kommer ändå dumpa honom och de ekonomiska konsekvenserna blir nog lika förödande oavsett vad han gör.

Det vore enklast om alla män som kan tänka sig att hora med prostituerade också stod för det. Inför sina fruar, sambos, döttrar, mammor, systrar, kollegor osv. Men det vågar de inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Om hon inte har någon hallick och träffar 3-6 kunder varje dag så...

Ja utan hallick, vilket dom flesta är. Tänk dom som går och byter blöjor på gamlingar för 23 000 brutto inom äldrevården, dom är utnyttjade inte en kvinna som lånar ut sitt underliv i 20 minuter
Citera
2020-05-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
I så fall har du stor brist på empati.

Är du efterbliven? Så om jag har empati så kan jag sätta mig in i en annan kvinnas situation som jag aldrig sett eller vet någonting om? Är du på riktig? Satans fruntimmer med era hjärnspöken. Alltid bättre vetandes med fläckfri moral.

Därför ni utnyttjar och tjänar pengar på mäns sexualitet
Citera
2020-05-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LavezziLrey
Det var du som började gagga om ”diktatur”. Sjukt oseriöst och barnsligt.

Jobbigt för dig att bli helt ägd. Försök att ta det som en vuxen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in