2020-05-15, 20:12
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Ja, man kan ju inte anklaga dom för att vara horor eftersom de inte tog betalt, men lika mycket sjukdomar kunde de säkert leverera ändå. Yäk!

Klanydia var ju en folksjukdom på den tiden. Men det gav ju en viss egobost när man läste tidningarna o såg bekanta ansikten...

Så jag är lvertygad om att herr Roberto ville ha något utöver det normala o slippa läsa om det på Instagram eller Twitter...
Citera
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Jag vet inte om det är rätt sätt att uttrycka saken.. Han är 51år ägare till egna bolag.. Har rest världen runt. Varit programledare, gått VM-fighter, knullat hundratals, om inte tusentals brudar.. !

Paolo har upplevt mycket i sina dar. Paolo vill inte ha tråkigt, det ska hända saker. Möjligen var han kanske trött på att vara framgångrik företagare med stabil flickvän, det blev för präktigt.

Nu är Paolo tillbaka på ruta ett, dvs förortskille med invandrarbakgrund som ingen vill ha nåt att göra med.

Paolo har dock pengar så att han klarar sig. Jag tror definitivt att han åker till Italien och bosätter sig på vingården, för torskstämpeln blir han inte av med här hemma.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Hur smart är du? Så du tycker företag ska fortsätta samarbeta och sponsra PR. Vilket företag vill förknippas med en horköpare, tror du det ger bra renumé - vad blir uppsidan för företagen av att fortsätta menar du?

Vi förknippas och betalar lön till sexköpare så som åklagare som tidigare köpt sex som blev påkommen, så vart vill du komma? Skall vi inte klä PR i tjära och fjädrar också och låta han löpa gatlopp`? Vi är sannerligen världens skrattobjekt nummer 1. Hallickstaten vill gärna ha pengarna som florerar det är ju ett brott i sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Det som laddes upp med Jörgen Kruth är uppladdat live alltså exakt vid den tidepunkten som det kom upp. Det var vid 19.15-19.30 då man endast kan se heltimmar och inte exakt klockslag via storys på instagram. Så jag antar att det är precis innan han går in till bordellen som han lägger upp den filmen.

Jag sparade inte ner hela filmen men här kommer två bilder ur filmen, ni som har bättre koll på husfasader på Östermalm kan säkert identifiera exakt vart de två befinner sig:

https://imgur.com/a/HDwxHRH

Den ena på väg in och den andra på väg ut?
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Det som irriterar mig är två saker.

- Pålle har pengar. VARFÖR köpa njutning för 1500? Hade det varit 15000 så hade det varit en snutning med KLASS. Men för fan en timlön och torska på det...

- Vad är det för hål Pålle köpt för 1500? Är det pojkrumpa så är det ju änmer BRA!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
..

Då hade han ju inte gått ut i snyftrepotaget att han förlorat sin kärlek
https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Citera
2020-05-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Paolo är snart på banan igen. Den man finns inte som inte kramat en hora en eller flera gånger. Och då menar jag MAN och inte någon feministisk sittkissare som tror hen är man.

De lär vara rätt få som samtidigt vill vara ansiktet utåt för olika företag. Finns många exempel på personer vars PR-värde drastiskt sjunkit efter snedtramp.

Men är man bara en WT-loser som tycker det är rätt att knulla luder så har man ju inte mycket att förlora..
Citera
2020-05-15, 20:14
Medlem
qups avatar
Vilken ångest han ser ut att ha. Härligt!

Bra Paolo! En riktig karlakarl som du tar sig an misstag genom att vara transparent och ta ansvar... eh alltså tar avstånd genom att inte skylla ifrån sig i tv och... eh...

Enligt media fanns ungdomsgruppen med från polisen. Kan Paolos romans ha inkluderat minderårig??
Citera
2020-05-15, 20:14
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Så han ska komma undan sin dubbelmoral - att han utför det han tycker är VIRDIGAST på jorden att utföra - bara för att han är..italienare...?

Är DU italienare eller,

Försök inte dribbla bort korten, Stina lilla. Du vet mycket väl att överlagt mord, är ett lindrigare brott än sexköp - Här i Sverige. Du är ju trög som en italienare.

Är du italienare...é du dé ..é du en jääävla speghettis, va ?
Citera
2020-05-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Paolo har upplevt mycket i sina dar. Paolo vill inte ha tråkigt, det ska hända saker. Möjligen var han kanske trött på att vara framgångrik företagare med stabil flickvän, det blev för präktigt.

Nu är Paolo tillbaka på ruta ett, dvs förortskille med invandrarbakgrund som ingen vill ha nåt att göra med.

Paolo har dock pengar så att han klarar sig. Jag tror definitivt att han åker till Italien och bosätter sig på vingården, för torskstämpeln blir han inte av med här hemma.

Hans "prata ut" kommer förfölja honom resten av livet

Hur sexigt är det med nån som gör det vidrigaste dom vet??

https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Citera
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Det som laddes upp med Jörgen Kruth är uppladdat live alltså exakt vid den tidepunkten som det kom upp. Det var vid 19.15-19.30 då man endast kan se heltimmar och inte exakt klockslag via storys på instagram. Så jag antar att det är precis innan han går in till bordellen som han lägger upp den filmen.

Jag sparade inte ner hela filmen men här kommer två bilder ur filmen, ni som har bättre koll på husfasader på Östermalm kan säkert identifiera exakt vart de två befinner sig:

https://imgur.com/a/HDwxHRH
Storgatan 19. Utanför Näringslivets hus.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Tänk vilka resurser man lade på denna operation. För vad? Samla in lite böter?

I och för sig så blev det nog jackpott med 11 pinnar. Då är det värt att lägga ner våldtäkter för att snygga till statistiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in