2020-05-15, 17:42
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommyklubben
Klart besviken på media som låter detta avskrap till man få göra sin pudel o gråta ut inför hela landet. Skulle hellre se TV4 uppsöka brottsoffret en dag som denna. Hur ser hennes dag ut?
I ärlighetens namn lyckades han inte pudla särskilt väl.
Den enda han talar om och bryr sig om är, som vanligt, Paolo själv..
Kan vi äntligen få slippa se denna genomvidrige narcissist vart vi än vänder oss.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Vad är egentligen skillnaden på att utnyttja en trafikerad person och våldtäkt? Borde det inte ingå i samma kategori?

Det är ju en väsentlig skillnad på att köpa sex från en frivillig person som har kunnat göra valet själv och att köpa sex från en trafikerad person från dåliga omständigheter.

Paolo har ju erkänt rakt ut att han gjorde det senare.

Det är ingen skillnad. Köper man en flicka som tvingats till prostitution så har man också betalat för att våldta henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Är du dum? Tror du alla män kan få sex gratis när de vill bara för att de är kåta? Eller vad babblar du om?

KÖPA samtycke är precis vad typ alla män genom alla tider som någonsin har haft sex tvingats göra.

Sluta uttala dig om saker du inte har någon som helst aning om.

Om du tror att ”köpa sex är att köpa samtycke” så är du rent dum i huvudet.

Jag har sålt sex och jag valde mina kunder. Att jag fick pengar för det var en bonus.

Det största felet Paolo gjort här är att välja ut en billig satans hora som definitivt är en produkt av traficking.

Hade han valt en eskort som kostar 3000kr i timmen så hade han mer eller mindre varit garanterad en tjej som gör det av fri vilja som ett extraknäck.
Citera
2020-05-15, 17:43
Medlem
Sparken från alla uppdrag med tv4, coop slutar sälja hans produkter.

Snacka om att torska i fel land haha
Citera
Medlem
Paolo har väl sökt spänning hela livet och det är nog jävligt spännande att sätta på en glädjeflicka och riskera att bli avslöjad med allt han nu får förnedra sig med.

Pippa får han nog, hur mycket som helst om han vill så det är nog inte själva pippande som lockar.
Rätt sjukt som det är nuförtiden när hororna får sitta i tv och beklaga sig att kundunderlaget minskar pga Corona och torskarna får sitta och bikta sig i samma kanal.

Fan vi lever under en pågående pandemi och världen står stilla med döda liggandes i hemmen och ruttnar för det hinns inte med begravningar, då pryder ett sexköp löpsedlarna.

Jag tänker ändå köpa en Pizza utav Paolo. Det finns betydligt värre rövare att beklaga sig över.
Då tänker jag på de som skurit ner vården så innihelvete att både vårdare och de som blir vårdade dör helt i onödan pga brist på material och personal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Men jag blir ändå lite orolig, tänk om han lyckas få sympati av sina journalistkompisar. Tycker ändå hans försvar är ganska smart. Han har nog någon eller några advokatvänner som hjälper honom med krishanteringen.

Såklart varit i kontakt med Public Relation kompisar (skrev först PR, blev lite konstigt).
Han kommer drabbas mycket hårt av detta tror jag. Och även om brottet inte klassas speciellt allvarligt är det ju skillnad på om du är känd eller inte. Speciellt om du utger dig för att vara en form av renlevnadsmänniska.
Han köper inte sex för att han får för lite, han tänder på själva ”smutsiga” grejen tror jag.
Citera
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Paolo Roberto har totalknasat!!! Det kommer kosta honom mer än han ännu anar.

Men ditt jävla skitinlägg stinker bara bekräftelse.
Lägg ner.

Lägg ner spriten, sluta knarka och kom in i matchen. Jag har ingen åsikt gällande Paolos sexuella preferenser.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Du har fortfarande inte koll på att det inte handlar om det? Det handlar om att prostituerade i sverige ofta är traffickingoffer, eller styrs av grovt kriminella samt lever överlag farligt med stora risker. Det är en stor skillnad mot länder som Tyskland där det är legaliserat.

Vet du inte sådant här?

Källa på att prostituerade i Sverige ofta är traffickingoffer?

Feministernas argument för svensk sexköpslagstiftning är ju att traffickingen skulle minska.
Citera
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Tyvärr visade hela metoo rörelsen att många gärningsmän likna martin timell.. satt ditt argument dog helt och håller. Däremot måste jag ge er kred då ni oftast är jävligt duktiga på ha dolda agendor och idka brottslighet på ett smart sätt jämför med hassan.
Det är rätt. Hassan är mer, ska vi säga, rakt på sak. Pang, pang. Kan ha med inavel att göra enligt många

Det här handlar om Paulo Roberto och hans köp av glädjeflicka. Prostitution. Vad tyckte du om min jämförelse ang våra kulturer, det du ville diskutera.
Citera
2020-05-15, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthropoid.
Ja, tjejerna gör det inte frivilligt i alla fall. Paolo kan ruttna i helvetet, det miserabla äcklet

Kan hoppas att hans företag går i konken. Karma är en bitch.

Sluta tramsa dig.

Svenska eskorter som inte kostar en spottstyver gör det av fri vilja.

Nu valde Paolo en öststatshora som är en produkt av traficking. Varför han gör det med sin plånbok är den stora frågan.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Otroligt. En man har sex med en kvinna som frivilligt tar betalt för det, han godtar sitt straff (böter) men det slutar inte där. En häxjakt startar och mannens straff blir i praktiken långt grövre, han tappar allt socialt anseende och förmodligen stora delar av sin inkomst.

Det är någonting djupt ruttet i det här landet när mäns mest basala drifter (som kanske är större än hunger!) demoniseras och leder till så grova konsekvenser.

Tänk dig även att denna manliga drift, är så stor att kvinnor kan ta betalt för den. Men det pratas det aldrig om.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FastFreezer
Paolo är ju offret här!

Ja, och gärningsmannen (gärningsKVINNAN) är väl hans fru då? Som har gett honom lite för lite sex

Finns nog många sådana offer runtom i Sverige.

Stackars alla män som får för lite fitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in