Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-15, 15:22
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvargen
Att köpa sex handlar inte om att få sex. Troligtvis kan personen får många frivilliga sexpartners. Att köpa sex handlar om att få makten, att inte behöva ta hänsyn till vad den andra tänker, känner och vill. Att helt enkelt få en slav som man kan göra vad som helst med.

Det kan du lika gärna få gratis också.
Citera
Medlem
Don.Cs avatar
Vet inte vem som är mest pinsam i den här historian. PB själv eller TV4 som låter honom sitta och gråta ut i TV och aktivt hjälper honom att flytta fokus från sig själv. För det är precis det han gjort. Även om han pratar om att han får skylla sig själv pratar han redan om att han ska söka hjälp, ett svart hål i hans själ, att det ofta blivit destruktivt när han är lycklig. Med andra ord ska vi tycka synd om honom, han har en sjukdom, han kunde inte hjälpa det osv.

Vi ska tycka synd om honom (något utanför hans kontroll som försatt honom i den här situationen).
Vi ska tycka att han är modig och ansvarsfull som går ut i media och tar avstånd från sig själv.
Vi ska förlåta.

Det kommer bli behandling hos psykolog, uttalande i TV-soffor, föreläsningar om dåligt psykiskt mående och det hela kommer krönas med en tell-all bok lagom till jul.
Citera
Medlem
Alltså vem bryr sig om vad han gör? Inte direkt något allvarligt brott. Borde inte ens vara olagligt enligt mig.
Citera
2020-05-15, 15:23
Medlem
Silltunnas avatar
Varför sa han inte bara: ”Jo, jag var svinfull igår och tappade omdömet totalt. Otroligt korkat och jag förstår om människor är besvikna.”

Istället börjar han psykologisera och hänvisa till övergrepp i sin barndom, vilket bara få honom att framstå som ännu mer sinnessjuk.
Citera
Medlem
Vet vi att det är en hon?
Han kanske har köpt av det andra könet. Då är det ju liksom något han inte får hemma redan.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indianhej
Men inte attraktiv för 20-åring. Det är ytterst få kvinnor i den ålderns som attraherad av 50-åringar.

Om du gör en liten ask around kommer du märka att en hel del 20 nåntingtjejer inte har några problem med en attraktiv, framgångsrik och vältränad 50 åring.
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Vad är den sliskiga pizzabagaren ute efter egentligen? Han har åkt på en räkmacka hela livet med sin pinsamma macho-stil och nu slår verkligheten tillbaka på FJANTEN! Nu lipar han ut i media och det dröjer nog inte länge innan skräptyget Malou sitter i knät på honom och torkar tårarna.

Pålle är KÖRD - SÅ UNDERBART!

CARPE DIEM!

Vad säger dvärgen Johansson och Groggisen Löfven om detta vedervärdiga beteende?
Citera
Medlem
Ni sitter liksom jag på era rum och tycker om vad världen ger men hur skulle ni bete er om ni mötte honom? Om han knackade på din dörr nu och ville snacka med dig...
Jag gissar på att chipsmagarna skulle rista till lite och att det kanske skulle falla en liten ängslig tår längs den flottiga kinden av rädsla då.
Livet kommer ikapp oss allihop. Var försiktiga när ni dömer era medmänniskor.
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Shamrock
Hur fan vet alla att det är ett trafficking-offer? Kanske är en polsk entreprenör som sparar till ett liv som ekonomiskt oberoende? Alla dessa svenskor i Dubai? Trafficking?

Moralpoliserna spekulerar. Han torskade (i ordets rätta bemärkelse), helt osannolik otur då det var hans "första" besök och nu blir det väl dagsböter. Så ser lagen ut, livet går vidare och efter utdömt straff anses man sonat sitt brott.

Han gick ju till en lägenhetsbordell och betalade 1500 kr...smutsig madrass på golvet och glidmedel och kondomer samt en håglös rumänsk utmärglad tjej som väntar där, ingen lyx-eskort på finare hotellrum.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Varför sa han inte bara: ”Jo, jag var svinfull igår och tappade omdömet totalt. Otroligt korkat och jag förstår om människor är besvikna.”

Istället börjar han psykologisera och hänvisa till övergrepp i sin barndom, vilket bara få honom att framstå som ännu mer sinnessjuk.

Tror inte att det hade hjälpt. Vi har alla varit svinfulla men inte fan har det gjort mig eller mina polare till äckliga horkarlar.
Citera
2020-05-15, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Helt ärligt nu. Vem fan gråter ut morgonen efter. Ingen känner sympati för dig mannen. Du köpte fitta av en gipsy, åkte dit på det och fick ditt liv förstört. Ingen bryr sig om ditt "hål som inte läker". Vi har alla fuckade liv, jag går och inte köper röv av utsatta flickor för det. Jävla pajas. Lås in dig, göm dig, reflektera, gråt och om ett halvår, eller ett år när det här lagt sig och du hunnit tänka igenom vilket clown du är, då kan du snacka ut om det.

Herregud, är det bara jag eller är dessa människor helt verklighetsfrånvända?

Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Han är ledsen att han åkte fast - inte för vad han gjort!
Citera
2020-05-15, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Vet inte vem som är mest pinsam i den här historian. PB själv eller TV4 som låter honom sitta och gråta ut i TV och aktivt hjälper honom att flytta fokus från sig själv. För det är precis det han gjort. Även om han pratar om att han får skylla sig själv pratar han redan om att han ska söka hjälp, ett svart hål i hans själ, att det ofta blivit destruktivt när han är lycklig. Med andra ord ska vi tycka synd om honom, han har en sjukdom, han kunde inte hjälpa det osv.

Vi ska tycka synd om honom (något utanför hans kontroll som försatt honom i den här situationen).
Vi ska tycka att han är modig och ansvarsfull som går ut i media och tar avstånd från sig själv.
Vi ska förlåta.

Det kommer bli behandling hos psykolog, uttalande i TV-soffor, föreläsningar om dåligt psykiskt mående och det hela kommer krönas med en tell-all bok lagom till jul.

Varför tror alla i denna tråden det?

Nej. Efter Me Too är man körd för alltid om man pysslat med dessa saker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in