2020-05-15, 15:09
Avstängd
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Pablo sade i Expressen att det var första gången..

HAHAHAHAH säkert..
Citera
2020-05-15, 15:09
Medlem
Ballcancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Det finns många som säljer sex som inte håller med dig. Det är en snäv definition av samtycke. Kvinnor som dras till män med makt, där är deras position en del av samtycket. Om de inte hade pengar så hade de inte attraherat kvinnan i fråga. Det är komplicerat, men många vill göra det till en enkel fråga. Tror att alla, framförallt de som säljer sex, skulle tjäna på att avdramatisera sexarbete. Sen är det självklart en helt annan femma om det är någon som är tvingad till det. Det är vidrigt. Hallickar och människosmugglare kan dra åt helvete.

Tror du att det finns attraktion från offret?? På riktigt? Känner inte dig men tror inte du är så dum.
Citera
2020-05-15, 15:10
Medlem
Så torsken ska tala ut exklusivt i tv4 ikväll? Vad finns det att tala ut om?
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Paolos (ex)flickvän får de flesta 18 åringar att framstå som slappa i köttet: https://www.instagram.com/breakitandyouwillmakeit/?hl=sv

Dock måste jag erkänna att han tagit råd från en bra PR konsult - han erkänner att han sitter i skiten, bara att börja gräva.
Senast redigerad av Tarrou 2020-05-15 kl. 15:14.
Citera
Medlem
Han går ut i pressen för att försöka rädda det som räddas kan, naturligtvis så är det här inte första gången han betalar för sex. Så patetisk människa som inte vågar står för vilken slags människa han är.
Citera
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasthilda
Ni kan lyssna på honom redan nu!
https://www.tv4play.se/program/nyheterna/12745901
Där sjönk han som en gråsten. Vilken lögnare då han säger att det var första gången. Tycker han verkar gjort det lika vant och lättvindigt som att gå ut och köpa en tidning. Jag hatar när folk ljuger så uppenbart. Sen kom självömkan om att straffa sig själv och blabla bla bla...Att jag tidigare gillat honom är nu ett minne blott.
Citera
2020-05-15, 15:11
Avslutad
Jösses vilken storm i ankdammen det blev av det här. Nymoralisterna går i spinn och den spelade uppbragtheten är total.

I mina ögon är detta inget som belastar Paolo Roberto. Han köpte en tjänst som han kanske inte kunde eller ville utsätta sin livskamrat för. Det har ingenting med otrohet eller känslor att göra, han kanske ville förskona henne från sina mest perversa lidelser och såg istället till att köpa den tjänsten externt. Inget märkligt med det. Prostitution är världens äldsta yrke och inte mer förnedrande än många andra sätt vi säljer våra kroppar på i våra förvärvsarbeten. Att exempelvis jobba som undersköterska och torka rumpan ren på nedbajsade åldringar är inte heller glamouröst. Det enda som skiljer är att det ena anses vara "hederligt arbete" och det andra anses vara kriminellt och sunkigt. I båda fallen handlar det om att tillgodose behov och i gengäld får man betalt. Att prostitution är ett lagbrott beror enbart på att Sverige är extremistiska i sin syn på livsglädje. Sex och berusningsmedel omgärdas av massor av skam och förbud i Sverige och det är klart att det bjuder in kriminella intressenter att erbjuda tjänster som folk efterfrågar även när lagboken förbjuder. Det är inte svårare än så.

Sen gillar jag inte Paolo av andra anledningar, jag anser att han är en liten skrytbög med en aura av komplex men just att han betalade 1500 för att rövköra en rumänska är inget jag skulle lägga någon värdering i. Det är bara små människor som accepterar flockmoral.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2020-05-15 kl. 15:24.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Själv tror jag på inget av det där. Han ville ha sex, där och då, han tyckte tjejen såg ok ut o slog till. Han kan få andra tjejer men då tar det x antal veckor. Har det stackars brottsoffret anmält han?

Han fick kontakt med henne via nätet så någon impulshandling var det inte i den mening att han såg henne i baren, blev kåt och de knullade i busken utanför.

Paolo hade lite tid på sig att komma till insikt att detta inte var ett smart val att göra
Citera
Medlem
Novus4212s avatar
Att välja någon som uppenbarligen är tvingad till att göra vad hon gör och är ifrån ett annat land är just varför Paolo väljer en sådan lösning då detta aldrig hade kommit ut via skvaller.

Nu blev han istället tagen med handen i kakburken och kör en kraftig efterkonstruktion bara för att han ville ha något som hans nuvarande inte ville ge honom eller så är hon helt enkelt urusel i sängen.

Bara för att hon, enligt vissa, ser bra ut så kan det vara guldfisken i sängen.

Det hela är ganska så genomskinligt.

Paolo visar vem han egentligen är. Fasaden sprak helt enkelt.

Bara för att du smetar läppglans på en gris så är det fortfarande en gris.
Citera
Medlem
nickomyras avatar
Han borde raka av sig håret och skägget .
Jag tycker verkligen han ser kriminell ut i den där flinten ock inte kriminell som på ett bra sätt 😌
Citera
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Fram med alla fakta nu Paolo. Var hon bra?
Citera
2020-05-15, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Snarare Albanien. Om det stämmer med ”Europas fattigaste land”.

Moldavien är Europas fattigaste land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in