2020-05-15, 15:03
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han har ju varit ute hela jävla natten, förhörts av polis, godkänt ett skam-brott och talar nu ut i pressen (med Expressens journalister i buskarna utanför). Han har all rätt att se "rätt så sliten ut".

Haha, förmodligen. Har man haft en så lång natt då är det inte så konstigt.
Citera
Bannlyst
Han bör inte leva äckliga människa
Citera
Medlem
Redan då slipad skitstövel nu väntar
en parkbänk i Kungsan https://youtu.be/w9hK8n1X5mQ
Citera
2020-05-15, 15:04
Medlem
"första gången" haha.
Citera
2020-05-15, 15:05
Medlem
codetracers avatar
Paulo är som han alltid varit, smuts. Ända sedan han tog över Robinson så har TV4-maffian och Schibstedt fortsatt pusha honom framåt i rampljuset.

Det ni kommer få se nu är något helt annat än vad Martin Timell och andra fick genomgå och stå ut med under metoo, även fast dom friades så är dom inte tillbaka. Här kommer det bli en helt annan framtid.

Ni kommer få se en dömd Paulo som betalat sitt straff bli rentvättad. Han kommer få sitta i diskussionsmys i morgonsoffor där han kommer ta på sig en roll, en där män ska underkastas sig allt i samhället och hur "fel" det är att köpa sex.

Paulo är och har alltid varit ett rikspucko och den riktiga insilen.
Citera
Medlem
Från en intervju med "Pungen av kungsan" för några veckor sedan
– Ja, jag är väldigt nöjd med mitt sexliv, det hoppas jag Elxn också är. Allt jag behöver och lite till finns hos den kvinnan. Hon är pusselbiten som fattades i mitt liv, säger Pa*l* R*bert* En sådan fjant
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Han kan nog få hur mkt tjejer som helst i säng . Måste nog vara nåt med just grejen att köpa sex .. makt ? Spänningen , kicken att man kan råka åka fast .
Hans ADHD som ofta gör att när det blir för lugnt och för tryggt och för bra så gör man något för att skaka om och få lite kaos .

Själv tror jag på inget av det där. Han ville ha sex, där och då, han tyckte tjejen såg ok ut o slog till. Han kan få andra tjejer men då tar det x antal veckor. Har det stackars brottsoffret anmält han?
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kortnamn
"Attraktiv" vet jag inte. Hans kamsportsintresse kommer ju av att han är en liten pyssling med komplex.

Jag vill påstå att Paolo är attraktiv för många kvinnor. Borde nästan vara självraggande på Riche, ändå väljer han en hora.
Citera
Bannlyst
Fruns mutta var tydligen inte lika bra
Citera
2020-05-15, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Hur stor är risken egentligen att åka ditt första gången man köper sex? Han måste ha haft otroligt otur.

Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Varit klargjort om hans förkärlek till analsex i 10-15 år, inget fel i det alls så länge båda är lyckliga av det. Hans förra fru bedrog han konstant för att hon inte ville ställa upp på sånt. När han hade en restaurang upp på taket i Åhlens så satte han på flera anställda och det var alltid snacket om hans förkärlek till bakdörren. Finns folk som rest med han till Italien och sett hans rätta sida mellan pastasåser och sardeller.
Paolo är så jävla skenhelig och perfekt utåt, men är riktigt jävla störd mot sina flickvänner och sin fru innan.
Dock till hans försvar, supertrevlig och verkligen ambitiös. Men han skulle ha slutat med horeri för länge sen, för i PK Sverige kommer det bli hans undergång och det visade sig stämma.

Var det verkligen otur första gången för sexköp eller ???
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Tack TV4 för en mkt humoristisk intervju med Paolo!
Citera
Medlem
BlueBarrels avatar
sikken otur på första(*) försöket....

(*) yeah right
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem