2020-05-15, 08:38
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det händer. Speciellt i fall med dessa seriemördare. De har kvar huvudet för att göra sexuella akter med det. Eller bara ha kvar som trofé. Sjuka grejer. Huruvida denna GM hade några sådana planer eller helt enkelt inte hann dumpa alla delar får man väl låta vara osagt tills vidare.
De hade ju strypsex på en kyrkogård och han har sagt att han vill stycka henne i 4 delar och knulla varje del. Jag tror nog tyvärr han fått utlopp för en del nekrofila fantasier.
Citera
2020-05-15, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ja det är därför jag undrar varför ni verkar ha antingen mord eller vållande? Har inte följt fallet de senaste månaderna eller läst FUP än så jag undrade om det fanns någon anledning till att dråp är uteslutet?
Inget är väl uteslutet. Men läs gärna fupen. Han har tigit sig genom alla förhör samt suttit och flinat. Han sa till häktesvakten att "hon fick vad hon förtjänade horungen" . För mig klingar det mord lång väg.
Citera
2020-05-15, 08:43
Medlem
Så här tänker jag.
T dödar W och ringer pappa som såklart hjälper T att bära bort kroppen medans T själv får ansvaret för huvudet då det för pappa är W. Kroppen är "ett problem ". Han ansvarar för att dumpa kroppen genom att transportera den i sin bil. T åker med och de kör antingen mot solen eller fartkameror eftersom passagerare använder solskyddet. T verkar vara otänksam eftersom han valt att slänga bevis i en adresserad påse så om han skulle lyckas gömma kroppen väl ser jag som uteslutet. Jag skulle vilja veta om det fanns några nyligen begravda på den muslimska kyrkogården vid tillfället. Det T gjorde hemma vid de 5 tillfällena var förmodligen att dumpa påsarna med tyger osv. Pappan var borta några timmar på helgen uppfattar jag i fup. Att T använder W kort och köpte tågbiljett till Göteborg är förmodligen bara för att vilseleda och få.spåren att gå mot Göteborg. mina tankar och jag hoppas han döms för mord, pappan för medhjälp för att forsla bort kroppen. Hoppas man hittar kroppen för att flickan ska få en värdig begravning ♡
Citera
2020-05-15, 08:45
Medlem
PaulPaljetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Sista smset skriver hon något om dammsugaren vilket tyder på att åter igen är dom tillsammans. Någon här skrev att det var hon som gjorde slut sista gången, men det stämmer ju inte med sista smset?
Vet inte om man ska dra så stora växlar av det sms:et. Har man någon gång varit i ett förhållande där det stormat på sådant vis men av-på-av-på och mycket känslor och annat, så vet man att det kan svänga sådär fort. Vad jag förstår bodde hon även kvar i lägenheten även om det var "slut" eftersom hon inte hade någon annanstans att gå. Så det kan ha varit slut, men att hon som tidigare helt enkelt var kvar, för så gjorde dom.
Citera
2020-05-15, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Alla utspel i media om att "kom hem, vi älskar dig " när hon var borta borde ha sagts långt innan 😏
Hennes biologiska mamma älskade inte henne. Hennes pappa kanske gillade henne lite för mycket (men om han våldfört sig på henne så älskade han inte henne).
Men systern och styvmodern verkar vara de enda som faktiskt älskade henne.

Har letat upp delarna som behandlar familjen i fup och det är uppfattningen jag fick.
Citera
2020-05-15, 08:47
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Den 18 åkte han fem gånger till lägenheten mellan sina brukare. Kan han gjort sig av med delar under den tiden?

Bilens logg visar klockslagen
Det tror jag!
Citera
2020-05-15, 08:47
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Inget är väl uteslutet. Men läs gärna fupen. Han har tigit sig genom alla förhör samt suttit och flinat. Han sa till häktesvakten att "hon fick vad hon förtjänade horungen" . För mig klingar det mord lång väg.

Ja det verkar vara mord. Men hellre dråp om det bara ska bli grovt vållande
Ska börja läsa denna FUP nu ja. Det är därför jag är tillbaka i denna tråd.
Citera
2020-05-15, 08:48
Medlem
Horrorgrams avatar
Han har mördat henne. Antagligen flippade han ur mer än någonsin den dagen, med tanke på sms konversationerna så var inte någon av dom stabil.

Sen att man styckar kroppen krävs ju att man är psykopat för att ens kunna göra det. En normal människa vet att döda är fel, en psykopat saknar konsekvenser helt vilket T gör.

Åklagaren vill ju dessutom väcka åtal innan ens kroppen har hittats så eventuellt finns det mer bevis mot T.
Citera
2020-05-15, 08:49
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaulPaljett
Vet inte om man ska dra så stora växlar av det sms:et. Har man någon gång varit i ett förhållande där det stormat på sådant vis men av-på-av-på och mycket känslor och annat, så vet man att det kan svänga sådär fort. Vad jag förstår bodde hon även kvar i lägenheten även om det var "slut" eftersom hon inte hade någon annanstans att gå. Så det kan ha varit slut, men att hon som tidigare helt enkelt var kvar, för så gjorde dom.

Hon var kvar för att han ville det och för att hon helt klart var besatt av honom.
Citera
2020-05-15, 08:52
Medlem
Enligt mig, verkar den här killen ha en extremt förvrängd bild av mansideal, samt en avsaknad av moderlig bekräftelse. Det framgår i detalj då han t.o.m är svartsjuk på sonen till W's storasyster, vilken W verkade väldigt kärleksfull mot och pratade varmt om.
Å andra sidan märks så W's desperation som en eld i en öde ö. Hon gör allt för att fylla den här tomheten, avsaknaden av bekräftelse från en trygg familj.
I mina ögon var hon ett trasigt barn som var oskyldig, och sviken av den närmaste vuxen du nånsin kan ha i denna värld, nämligen ens mor.
T verkar som att han förmodligen skulle kunna ha gjort nåt sånt här fruktansvärt förr eller senare. En splittrad mansideal och ingen som helst empati för W, vilket kan tydas i häktet då han uttrycker, "den horungen fick vad hon förtjänade".
Citera
2020-05-15, 08:54
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NowWeAreFree
Enligt mig, verkar den här killen ha en extremt förvrängd bild av mansideal, samt en avsaknad av moderlig bekräftelse. Det framgår i detalj då han t.o.m är svartsjuk på sonen till W's storasyster, vilken W verkade väldigt kärleksfull mot och pratade varmt om.
Å andra sidan märks så W's desperation som en eld i en öde ö. Hon gör allt för att fylla den här tomheten, avsaknaden av bekräftelse från en trygg familj.
I mina ögon var hon ett trasigt barn som var oskyldig, och sviken av den närmaste vuxen du nånsin kan ha i denna värld, nämligen ens mor.
T verkar som att han förmodligen skulle kunna ha gjort nåt sånt här fruktansvärt förr eller senare. En splittrad mansideal och ingen som helst empati för W, vilket kan tydas i häktet då han uttrycker, "den horungen fick vad hon förtjänade".

Den sista delen "Horungen fick vad hon förtjänade" Vart finns det att läsa om?
Citera
2020-05-15, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Hon var kvar för att han ville det och för att hon helt klart var besatt av honom.

Jag tror hon hade dragit ifall hon hade haft alternativ att flytta någon annanstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in