2020-05-14, 22:34
Medlem
mscatzys avatar
Mergim: Jag vill ha min hoodie!
Jass: Kan vi inte leka nåt?
Sami: Men vad är det med dig? (nya uttrycket)
Lennie... var är Lennie?
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Undrar hur Mergim och Lennies vistelse på hotellet blir utan kameror? Då kan de ju äntligen leva ut sina känslor menar jag

Mamma är nog där första tiden för säkerhets skull...

Om hon inte är i fortsatt karantän pga av sin "fucking sjukdom"..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Fast varandras motsatser kan passa väldigt bra ihop då man kompenserar varandra väldigt bra.

Det har du alldeles rätt i.

Man kan komplettera varandra bra om man är olika.

Har trots det väldigt svårt att se dem hålla länge på utsidan. Tycker inte deras personligheter klickar så som det ska göra. Av det jag sett.

Det är mest utseendemässigt det handlar om känns det som.

Och då kommer det inte hålla länge.

Men vad vet jag... Vi får se.
2020-05-14, 22:36
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det har du alldeles rätt i.

Man kan komplettera varandra bra om man är olika.

Har trots det väldigt svårt att se dem hålla länge på utsidan. Tycker inte deras personligheter klickar så som det ska göra. Av det jag sett.

Det är mest utseendemässigt det handlar om känns det som.

Och då kommer det inte hålla länge.

Men vad vet jag... Vi får se.

Tror det började utseendemässigt, men kan ha blivit något annat.
2020-05-14, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Varför kalla vitingarna för 1cuz?
Det är väl bara en av dem som kallas för det då det finns någon rappare (?!) som någon i huset tyckte liknade en av ”vitingarna”?
2020-05-14, 22:37
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
vad är det för HOODIE mergim skriker om hela tiden?
Han vet att det finns hoodies med BB loggan i olika färger då folk sett dom redan (Sami när han var ute på tandläkarresan bla ) och Lennie har sagt det också. Så nu skojjar han att han hysteriskt vill ha en sån 😅
2020-05-14, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hur mycket jag än ogillar 50% av husets delltagare, måste jag ändå säga att jag aldrig trodde att de skulle trivas så bra tillsammans som de verkar att ha gjort denna veckan.

Sami och Mergim verkar kommit mycket närmare sista tiden och jag kommer på mig själv att uppskatta deras nyfunna skämtsamma relation faktiskt. Kul att se!
Håller helt med! Gillar endast Sami men de har ändå haft det kul u huset senaste dagarna. Hängt med varandra och försökt roa sig och skämtar med varandra.
2020-05-14, 22:42
Medlem
mscatzys avatar
Fin stund nu Jass gråter. Sami: Ni är så fina människor. Gråter Mergim också?
2020-05-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Ja det är klart, du vill ju inte ha ser här kontot avstängt som ditt ökända Observer2020 konto.
Ni spammar verkligen eran sinnessjuka dynga, din hjärndöda alban. 😂

On Topic. Morgondagen blir en nog klassad som ny nationaldag, när den där vidriga psykopatiska stjärtgossen, hysteriskt skrikande äntligen blir utdragen ur huset.
Tre månader för sent.

Skicka vad du hittat på PM till mig så tror jag dig. Ska bli intressant att se hur du lyckats med det.
OT: skön stämning nu, tror det här är helt genuint att de trivs med varandra. Kul att se oavsett vad man tycker om olika deltagare.
2020-05-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Han vet att det finns hoodies med BB loggan i olika färger då folk sett dom redan (Sami när han var ute på tandläkarresan bla ) och Lennie har sagt det också. Så nu skojjar han att han hysteriskt vill ha en sån 😅
Glasman har en sådan rosa hoodie med big brother loggan på bröstet
2020-05-14, 22:49
Medlem
Om några dagar övergår livet till det normala för oss alla...
2020-05-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag tror inte att man ska lägga för mycket vikt på tatueringarna. Grabben har hela sitt liv tatuerat på kroppen, alltifrån vänners namn till åsikter. Hade jag tatuerat alla mina åsikter jag haft genom åren så hade jag också velat tatuera över dem idag, man förändras. Sen kan man ju diskutera vad man har för omdöme när man tatuerar bajs på sin kropp men det hör inte riktigt hit.

Angående droger och nykterhet. Har han någon gång påstått att han är fri från något annat än alkohol? Vet genom säker källa (den säkraste du kan tänka dig) att ett och annat gått igenom hans näsa så sent som i julas.

Han är verkligen inte den enda drogliberala deltagaren i år heller, det pratades öppet och mycket om just detta i början av säsongen.
Vecka 1 satt Jas, Glas och Sami vid frullen och planerade en trip till Peru's djungel för att slurpa i sig lite ayahuasca efter programmet. Osv.

Jag bryr mig inte alls och hoppas att kärleken Sami kommer bemöta den 18e och framåt får honom att avstå från alla former av droger i framtiden.
Oavsett om Sami vinner pengarna eller ej så tror jag faktiskt att han har vunnit ett nytt liv genom sitt deltagande.

Samis post? Det är ju en jäkligt säker källa

(FB) ”Problem” med tjacknäsa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in