2020-05-14, 22:20
Medlem
PippiAvdesyvhavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
De tre knivbeslagen återfinns på sidan 976, samt att de hittades i diskhon.
var framkommer det att de hittades ute nånstans?
min teori är att knivarna härrör från Ikea och kanske heter något ställe, typ Mellerud eller Uruguay.
Därför du är lite förvirrad.

på side 955 i fup.(side nr på papiret) med din side angivning sida 966

2019-5000-BG132884-1
Biffyxa ( 1 st)
Platsbeskrivning
Anträffat av organisationen FIKK ute i
naturen. Se PM

2019-5000-BG132884-2
Såg ( 1 st)
Platsbeskrivning
Se beslagspunkt nr 1

2019-5000-BG132884-3
Kökskniv ( 1 st)
Platsbeskrivning
Se beslagspunkt nr 1
Senast redigerad av PippiAvdesyvhav 2020-05-14 kl. 22:25.
Citera
2020-05-14, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenrika
En viktigt sak glöms i detta fall.GM jobbade i hemtjänsten.Detta visar vilka galningar tar hand om äldre.Kommunarna har noll koll vilka de anställer.

Och Jonna Henningsson var personlig assistent. Alla (nästan) mördare har ju ett yrke förmodligen . Men Tishko är iofs en klass för sig
Citera
Medlem
Presidents avatar
Citat:
En viktigt sak glöms i detta fall.GM jobbade i hemtjänsten.Detta visar vilka galningar tar hand om äldre.Kommunarna har noll koll vilka de anställer.

Det är inte genier som får jobb i hemtjänsten direkt ok? det är samhall folk som inte kan få nåt bättre. Det är inte så attraktivt att jobba med att tvätta de äldre i röven varje dag.
Citera
Medlem
Citat:

EXXAKT!

Och
Han räknades säkert som ett "integrerat" exempel!

"-Han jooobbar ju och betaaalar skatt,, han e svensk!"
Citera
2020-05-14, 22:22
Medlem
Knuxs avatar
Ur FUP samtal med socialsekreterare:

Telefon i månadskiftet okt/nov nu sa hon (Wilma) att det var slut med killen Tishko.

Då kommer jag ihåg att hon (Wilma) sa "– Kan du ringa till Socialtjänsten och säga att jag behöver en bostad. "
Då sa jag "– Jag är ledsen Wilma men du har mamma och pappa, två vårdnadshavare

Inte så lätt att flytta hem när man har två egoistiska, oansvariga föräldrar?
Men lägenheter till skäggbarn har vi i mängder!
Senast redigerad av Knux 2020-05-14 kl. 22:28.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemsa
Jag bara säger att Tishko kanske inte var så hemsk innan Wilmas död som det verkar, och att Wilma kanske hade större del i sin död än vad det verkar, tex självmord, olyckshändelse eller slagsmål som slutar med att Tishko råkar slå ihjäl Wilma. Och sen kanske Tishko fick panik och tänkte att polisen kommer misstänka att han har mördat henne, så han bestämde sig för att stycka henne. Och då genomgick han en personlighetsförändring som gjorde honom till den han är nu.
Efter att ha läst sms-konversationen mellan Wilma och Tishko kan man helt klart säga att han är helt störd. Jag blev ännu mer övertygad att han har mördat Wilma efter att ha läst sms:en.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President
Eh nej, Haram är slangord numera och har inget mer religion att göra i orten. Kurden gillade inte islam och röstade SD och hyllade Trump. Hans kompis vittnar om att han inte gillade Islam i FUP.

Att han inte gillar islam kan jag köpa men att han röstade SD och hyllade Trump behövs det lite bevis för.
Citera
2020-05-14, 22:23
Medlem
De genomför sök igen via FIKK på lördag med tre utgångsplatser. Kan GM ha sagt något nu efter att han fått läsa FUP?
Citera
2020-05-14, 22:24
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av President
Alldeles för långsökt. Wilma var ingen ängel kanske... men hon blev mördad och styckad av Tishko Ahmed. Bevisen talar för sig själv. Han ska in på livstid och läxas upp av cellkamrater.
Ja precis! Det är ju inte pga ursprunget han är mördare utan hans vidriga personlighet.
Citera
2020-05-14, 22:25
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eline91
De genomför sök igen via FIKK på lördag med tre utgångsplatser. Kan GM ha sagt något nu efter att han fått läsa FUP?

Nja, vettefan. Tror polisen hade tagit hand om det söket isåfall. Om du tänker att han berättat var resten ligger eller liknande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norris1234
Om huvudet blev avskilt i vardagsrummet borde det finnas märken i golvet, såsom i badrummet? Nä jag tror all styckning skedde i badrummet, det enda logiska i ett irrationellt beteende.

Jag tycker det ser ut som att han gjorde det i vasken i köket
Varför annars så mkt blod där på kanten? (enligt bild från fup, postat tidigare i tråden)
Han nackade väl henne över diskhorn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Att han inte gillar islam kan jag köpa men att han röstade SD och hyllade Trump behövs det lite bevis för.

Jag kan ha rört ihop det, men jag tror Emelie sa det i sitt förhör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in