2020-05-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Ja såklart, men hon var väl rädd också. Visste inte vad hon skulle göra. Hennes familj verkar ju ”bry sig” mer om henne nu än innan hennes död. Hon kände sig förmodligen hjälplös.
Och oavsett är hon minderårig.
Hade du skrivit samma sak om det var din dotter det handlade om? Inte hennes fel på något sätt.

Hade min dotter varit i en sådan sits så hade jag misslyckats som förälder. Föräldrarna är skyldiga för att hon hamnade i den sitsen.
Citera
2020-05-14, 18:07
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Hade min dotter varit i en sådan sits så hade jag misslyckats som förälder

Hade du skrivit samma sak dock? Det var ju det han frågade.
Citera
2020-05-14, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av President
Den här sjuka kurden har haft vidriga sexfantasier. Med tanke på dessa tror jag att han har först grovt misshandlat henne och haft sex med hennes skadade eller döda kropp. Det förekommer grova sex SMS där han skriver att han vill stycka henne i delar och knulla dessa. Säkert sparat huvudet för att fortsatt oralsex. Man ser tydligt att han har dragit kroppen till sängen och sedan finner polis sperma och blod där. Tillslut har han dragit kroppen till badrummet för att stycka i delar.

Vidrig kurd bör behandlas på samma sätt. Även hans pappa tyckte så.

Man behöver inte vara kurd för det. Man kan heta Christoffer Johansson och komma från Boden. Eller heta Billy Fagerström och bo utanför Hudiksvall (även om han inte styckade Tova). Eller heta Jönzon och bo i Alingsås. Ska jag fortsätta.
Citera
2020-05-14, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoyler
Jag skrev ju det, fick intrycket av att bevisningen inte ställer det utom rimligt tvivel.

Ja, men det räcker inte som förklaring utan du måste precisera vad som får dig att tro på en friande dom. Rimligt tvivel om att han inte är gärningsman eller vadå? Vad säger att det inte är han då? Bättre upp måste du komma med.
Citera
Medlem
Citat:
Jag skrev ju det, fick intrycket av att bevisningen inte ställer det utom rimligt tvivel.

Killen har sagt att han vill ha sex med styckade kroppsdelar och hans hus var fullt med blodspår från offret. Hur är detta inte bortom rimligt tvivel?
Citera
Medlem
Pusselhelvetes avatar
En liten, makaber, undran. Kniven i FUP. Är det den de tror han använt när han styckat henne? Skrevs en del om detta efter/under sökandet när allt ljus var på blatten. Men. Om det nu är så att han fått strö ut henne på 5-6 olika platser. Är det verkligen möjligt att karva av huvud och lemmar på en människa med endast en kökskniv?

Spekulerades kring nån annan typ av verktyg. Men inte set nåt om det i FUP. Mer än elförbrukningen som kan tyda på det. Och huggmärkena i duschen tyder ju på att han använt kökskniven. Och hur fan får odjuret ork och motivation att karva så för att få ner henne i hanterbara storlekar?

Blatten gör mig illamående...
Citera
2020-05-14, 18:10
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Ja, men det räcker inte som förklaring utan du måste precisera vad som får dig att tro på en friande dom. Rimligt tvivel om att han inte är gärningsman eller vadå? Vad säger att det inte är han då? Bättre upp måste du komma med.

Nej, det måste jag inte.

Jag tror att det kan bli friande, har absolut ingen skyldighet att motivera varför jag tror det för en anonym användare på Flashback.
Citera
2020-05-14, 18:10
Medlem
Presidents avatar
Flickans pappa har våldtagit henne, de har maskerat dessa delar i FUP men det framgår tydligt. Hennes familj verkar vara WT. Det är deras fel hon har hamnat i sådant sits att hon inte har någonstans att ta vägen så hon stannar med den här idioten. Mamman ville inte hon skulle bo med henne och hennes kille. vad är det för mamma egentligen? Beklagligt. Sedan blir hon mördad av psyk-kurden.
Citera
2020-05-14, 18:12
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpan12
Verkar som om hon blivit utsatt för övergrepp av sin egen far ja, när han hade druckit.
Det är även någon med W och hennes syster E i det som är maskat, står något om att de ihop hade gjort något i vardagsrummet om jag inte minns fel.
Det är inte så att man kan få bort maskningen på något vis?

Dysfunktionell familj. Otroligt sorgligt.
Det är verkligen sorgligt att en så ung flicka mist livet på ett så brutalt vis.

Jag tror lilla Wilma hade en svag självkänsla,något som grundläggs i barndomen. Svag självkänsla visar på den syn hon hade på sig själv och hur andra kunde behandla henne. Det var därför hon kunde behandlas så illa av Tishko. Hon fick stå ut med sexlekar som inte är något för en flicka i hennes ålder, han hade åsikter om hennes klädval m.m
Tror tyvärr att det finns många Wilma därute
Citera
2020-05-14, 18:12
Medlem
Hoylers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Killen har sagt att han vill ha sex med styckade kroppsdelar och hans hus var fullt med blodspår från offret. Hur är detta inte bortom rimligt tvivel?

Står det i FUPen?

Vad han har skrivit bevisar inte att han faktiskt dödade henne. Blodspåren kan dock bli svårare, men även där kan det finnas tvivel till om det var han som utförde det.

Jag hoppas såklart på fällande jag med, men finns risk att han också frias.
Citera
2020-05-14, 18:13
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Många brudar tänder på tuffa farliga blattar med sina falska eller stulna rolex klockor och sina leasade kukförlängare som BMW, Audi och AMGs.
Medans snälla blyga ärliga Svenska killar som kör runt i en hederlig Volvo är totalt ointressanta.

My point exactly. Men då ska man fan inte gnälla när det slår tillbaka.
Citera
2020-05-14, 18:13
Medlem
Citat:
Nej, det måste jag inte.

Jag tror att det kan bli friande, har absolut ingen skyldighet att motivera varför jag tror det för en anonym användare på Flashback.

Detta är ett diskussionsforum, så vill du inte diskutera finns det andra ställen. Så du kan alltså inte motivera utan häver ur dig saker bara. Bra då vet jag det. Nej, det blir inte friande dom i detta fallet med den bevisning som ligger till grund för åtalet. Försvaret är stor humor bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in