2020-05-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Incoming på Amilias live, 45 min skitsnack om Julia för hennes attack och "hårda" frågor till stackars, missförstådda Lennie.

MESPROPP.

Jag trodde de skulle "ställas till svars" av tidigare deltagare och att då fråga "vill du äta söndagsmiddag med oss" känns inte riktigt som det.. och dessutom komma från Amilias mamma via mobilen..? Vad är detta? Oavsett hur mycket skit Amilia kommer prata om Julia nu så är Julia ändå bara Bäst enligt mig.
2020-05-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hahahaha Lennie såklart.

Håller med. Skörhet är fint, men Lennie (trots hans väldigt bra svar på frågorna precis) har en tydlig gameplan och där ingår det även tårar när JULIA kliver in.
Hahaha SÅKLART. Vi säger så

Tror du verkligen det är en gameplan? Jag upplever honom ändå genuin (om än löjlig) med sina känslostormar? Får inte uppfattningen av att han är så pass strategisk och uträknande att han vet hur han ska bete sig för att vinna på det. MEN jag kan vara blinded by love också (det kommer nog ta ett tag innan jag får tillbaka synen helt).
2020-05-14, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jaha, nu är det övertygade igen (för vilken gång i ordningen?) om att de alla är i final. Stackars Mergim alltså, han kommer bli lite LÄTT besviken i morgon...

Synd att han inte åker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Fast problemet med Lennie är att han skall ses som den snälla, trevlig killen som inte snackar skit eller mobbar andra. Men så är han där och hänger med människor som gör det och när det händer så bara sitter han där och ler. Samma med Sami som inte riktigt vill pakta och sedan skyller på alex att han drog ner honom med paktandet och skitsnackadet när han bara kunde säga till alex att han beter sig fel eller liknande. Men han var med skitsnacket med glasman, alex, julia osv. Han är verkligen inte bättre.

Men tycker du att det är någon motsättning att vara snäll och att vara konflikträdd? Du kan fortfarande vara snäll men ha problem med att stå upp emot folk, något som både Lennie och Sami uppenbarligen har. Känner massa människor som är som Lennie och Sami och tycker inte de är elaka bara för att de inte vågar säga emot när väldigt dominanta personer beter sig illa.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Lennies försvarstal Rent haveri
Julias frågor satt där dem skulle
Olga fan vad man saknar henne, ja Lennie Studsa o grät o grät Rent haveri av Lennie👍
2020-05-14, 17:47
Medlem
Gallagherss avatar
Omröstning uppe nu. Den som får minst röster åker om 24h.

Röstade självklart på Sami. Men hoppas Mergim åker.
2020-05-14, 17:47
Medlem
Rädda jasse, rimmet ska ut imorgon!!
2020-05-14, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu ser Sami lite less ut igen. Oj oj oj vad han vill ut

Det är väl klart.. han är ju inte dum och har ju hört vilka frågor de andra fick.. Känner väl att produktionen vill honom illa. Till och med Mergim fick ju bra frågor trots allt han gjort.
Medlem
Gallagherss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Rädda jasse, rimmet ska ut imorgon!!
Ja. Sami får inte minst oavsett. Hoppas folk röstar på Jasse + Sami.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha SÅKLART. Vi säger så

Tror du verkligen det är en gameplan? Jag upplever honom ändå genuin (om än löjlig) med sina känslostormar? Får inte uppfattningen av att han är så pass strategisk och uträknande att han vet hur han ska bete sig för att vinna på det. MEN jag kan vara blinded by love också (det kommer nog ta ett tag innan jag får tillbaka synen helt).

Jag är helt säkert på att det är äkta.
Medlem
__Alez__s avatar
Rösta på Sami!
2020-05-14, 17:49
Medlem
Ska bli sååååå kul att se skriket från Halmstads och Mergims miner imorgon när dom inser att det inte är final än och att någon får åka hem imorgon tror det blir skriket som får åka hem om inte produktionen fukkar ur som vanligt bara för att dom vill ha med en tjej i finalen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in