2020-05-14, 17:28
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Amilia som bett Lennie stå upp för henne mot Mergim så många gånger
Exakt, det verkar som bortblåst
2020-05-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Precis. Därför jag inte gillar Lennie alls. Han bara låter folk säga hemska saker och mobba andra utan att komma i mellan och säga att det är fel. Därför han inte är som simon från 2011. Han är ingen värdig vinnare. Fast man kan nog lite säga samma sak om Sami som inte säger emot heller.
Ursula, för en gång skull håller jag med dig.

Att Lennie säger att han inte har den kunskapen är trams. När folk beter sig som idioter så säger man åt dem att sluta. Framförallt för att visa att man inte tycker att det är ok beteende att skrika hund mm åt folk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Jasmine och Lennie var dom enda som blev grillade, de andra gled igenom sina grillningar, tråkigt!
Sami då? Behövde prata om sin nazistiska bakgrund. Det är väl en grillning?
Medlem
Stor psykvarning på Amilia. Hela hennes ansiktsuttryck och sätt att prata på är SÅ JÄVLA LÄSKIGT ATT SE.

Hon är besatt av Lennie.

Kommer hon låta någon annan umgås med Lennie efter det här?
2020-05-14, 17:30
Medlem
Lennie och Sami är ganska lika i att de båda är väldigt konflikträdda, kommer ihåg när de skulle konfrontera Jasmine i rainbow out och man såg hur han höll på att skita på sig av nervositet, var tvungen att sitta och pilla på andra grejer. Hellre vara konflikträdd som dom två än att vara ett arsle och snacka skit själv!
2020-05-14, 17:30
Medlem
SevenStarss avatar
Snark, Lennie... har han själv inte förstått att han varit med under en massa skitsnack om andra eller? pratar bara om taktiksnack.
2020-05-14, 17:31
Medlem
xrlpyts avatar
Jag tror faktiskt helt ärligt att Lennie ibland när det har snackats skit eller pakt och han INTE har gått därifrån så är det så enkelt att han tänker på annat och inte lyssnar. Speciellt när Amilia har försökt snacka taktik med honom så har det ju synts på honom att han är hundratals mil därifrån i tankarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Så in i helvete.

"Jag badar med dig. När du badar i nuggen badar jag i mitt badkar med dig och tar bilder på dig".

Woah liksom.

Jaa läskigt.. och sorgligt.. när han sa att de kan umgås som vänner på utsidan kom hennes tårar..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Amilia som bett Lennie stå upp för henne mot Mergim så många gånger
Haha, ja men nu kan hon ju inte säga det för hon vill framställa Lennie i dålig dager.
2020-05-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ursula, för en gång skull håller jag med dig.

Att Lennie säger att han inte har den kunskapen är trams. När folk beter sig som idioter så säger man åt dem att sluta. Framförallt för att visa att man inte tycker att det är ok beteende att skrika hund mm åt folk.
Precis. Vadå kunskap? Finns ingen kunskap i att ta ställning mot mobbning. Idiot han är. Men Sami är ju inte heller bättre trots alla som älskar han här. Han har fan också snackat skit om människor en del och inte tagit ställning.
2020-05-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Jaa läskigt.. och sorgligt.. när han sa att de kan umgås som vänner på utsidan kom hennes tårar..

Sa han det nu under mötet??
2020-05-14, 17:33
Medlem
Raskaoverisens avatar
Julia ställde han mot väggen..Helt underbart
Nu tror dem att BB gett Julia frågorna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in