2020-05-14, 16:57
Medlem
herpesvårtas avatar
Ni får gärna skriva vad Lennie får för frågor, pallar inte se Amilia i tv en gång till
2020-05-14, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ta det lugnt. Några få, kan räkna dem på min högra hand, som återkommande håller på. Sitt i båten, kommer en röstning så röstar man på vinnare. Sami är den jag hoppas på. Ska någon ut, ledsen men det blir Jassa. No fucking girlcode här inte.

Är bara så trött på dessa inlägg om Samis förflutna...det har ältats här med jämna mellanrum sedan start...tycker det räcker nu..börjar bli tjatigt..

Blir det rösta kvar blir det givetvis Sami men rösta ut är jag lite osäker på..vill helst rösta ut Mergim men vet också att Sami troligtvis har bäst chans att vinna om Mergim stannar...
2020-05-14, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Ja, ni sami-fans verkar vara övertygad om massa saker...utan att ens känna människan.
Och du känner alla...? Hey, fundera ett varv till.
2020-05-14, 17:00
Medlem
Är det någon som sitter på info om vad Mergim sysslat med tidigare så tar jag mer än gärna emot informationen, tycker absolut det ingår att diskutera vad deltagarna har gjort innan huset. Jag tror heller inte det varit så stora diskussioner om det ska komma en miljard försvarstal varje gång man skriver något som uppfattas negativt om vissa deltagare.

Det roligaste med hela programmet är ändå att de tror att det är så stort, att dom trodde att EA skapat huset och dom i SIMS är verkligen toppen av den grejen. Faktum är att programmet snittar 115 000 tittare varje avsnitt, mindre än trädgårdsprogrammet på samma kanal. Går det att summera den här säsongen på något sätt i ett ord så måste det vara en stor jävla flopp. Undrar om tv4 ens har råd att köra en till säsong med en produktion på över 100 personer.
2020-05-14, 17:01
Medlem
FarbrorAgges avatar
Usch! Ut med veklingen Lennie. Han är vidrig! Börjar grina när han ser Sveriges elakaste människa, Blåvalen.
2020-05-14, 17:01
Medlem
hahaha, lennie är som en 5 åring.
Amilia "hej älskling"

Vad tror hon. Att Lennie skulle va intresserad av henne?
2020-05-14, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Sjuka beteende? Det kom upp nyss i programmet så det är klart det diskuteras då också. Hade någon annan haft hans bakgrund hade det tagits upp precis lika mycket. Ni behöver ta det lugnt med att alltid försvara varje ord som skrivs om Sami, man kan gilla Sami men man behöver inte konstant ha tungan i hans röv.

Nu är det så här att jag HAR INTE tungan i hans röv! Jag har skrivit två inlägg men tror faan jag har läst det mesta här.

Det jag reagerar på är att det just är vissa här inne, som hela tiden återkommer till detta utan att det känns som man faktiskt ser hur han är 24/7.

Nu visserligen hoppas jag ju att han vinner och det just för hur han är i BB inget annat. Om Jasmine, Mergin eller Lennie hade haft denna bakgrunden och jag sett (enligt mig) att dom ändrat sig så hade jag gjort samma inlägg för att stötta dom även fast jag inte röstar på dom!
2020-05-14, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ni får gärna skriva vad Lennie får för frågor, pallar inte se Amilia i tv en gång till
Hoppade Lennie oxå... vad hände där..? FANNS det någon fråga?🤭
2020-05-14, 17:03
Medlem
Lennie är nog glad att det är en skiljevägg.
Medlem
Bbbloopers avatar
Amilia uppträder som hon och Lennie är ett par....
Medlem
Alltså förlåt men varför gråter Lennie ens?!?!??! Han gråter ju fan nästan mer än när han träffade sin pappa och bror.

Äeh. Blir inget av med Lennie känner jag nu. Så jävla osexigt att gråta över att få träffa någon som Amilia. UHHHHHHHHH. Näe. NÄEH. Nej. Nu äre nog.
Medlem
Mouchinos avatar
Ser inga tårar på¨Lennie?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in