Citat:
Ursprungligen postat av
alibaban112
Eftersom Victoria råkade avslöja att frågor har blivit tilldelade av produktionen, vilket hon nog inte fick säga egentligen kan det nog vara så att flera av dom är det. Undrar då om produktionen genom dessa frågor försöker tvätta ren Sami från hans bakgrund så kritiken inte blir lika hård när han vinner? Eller ett försök att se vad som händer om det kommer upp?
Glasman har sagt på sin live att Sami kommer behöva få betala för sin bakgrund under hela sitt liv, men nu sitter han och säger att de ska få undan det här en gång för alla i princip? Den tyckte jag var lite konstig då jag uppfattat det som att Glasman verkligen vill att Sami ska få stå till svars för sin bakgrund.
Jag tvivlar dock på att Glasman hade varit så förlåtande emot någon annan, han sitter och svär över SD på sin instagram men att vara bästis med en fd nazist har han inga problem med?

Tack för ett vettigt inlägg.
Jag tror att tv4 fortfarande brottas med frågan - ska vi låta honom vinna eller ej. Får vi i framtida röstningar rösta
ut så vann tyvärr pkismen över vår gode Sami. Får vi rösta kvar vinner han.
Glasman nämnde dock i rutan att Sami kommer få stå till svars för detta i hela sitt liv.