2020-05-14, 15:42
Medlem
Hahah yess. Amilia fick komma in till Jassa och slayade henne med sin fråga. Äntligen gör produktionen något bra.
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Amilia sa precis i hennes live

Till och med flashback backar mig i det här....

'' Jag har inte lästa flashback i övrigt men.. nu håller dom tydligen med mig'

Men hon väljer ju bara att komma ihåg det lilla bra som skrivs om henne än allt dåligt som har skrivits om henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha herregud vad patetisk hon är Det första hon gjorde var att gå in här och kolla reaktionerna haha. För att avsky Flashback så mycket bryr hon sig otroligt mycket om vad som skrivs här.
För att hon är känslig och vill vara omtyckt av alla. Det är ingen egenskaper hos en stark individ. En stark individ skiter fullständigt i alla åsikter någon har om denna.
2020-05-14, 15:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Eftersom Victoria råkade avslöja att frågor har blivit tilldelade av produktionen, vilket hon nog inte fick säga egentligen kan det nog vara så att flera av dom är det. Undrar då om produktionen genom dessa frågor försöker tvätta ren Sami från hans bakgrund så kritiken inte blir lika hård när han vinner? Eller ett försök att se vad som händer om det kommer upp?

Glasman har sagt på sin live att Sami kommer behöva få betala för sin bakgrund under hela sitt liv, men nu sitter han och säger att de ska få undan det här en gång för alla i princip? Den tyckte jag var lite konstig då jag uppfattat det som att Glasman verkligen vill att Sami ska få stå till svars för sin bakgrund.
Jag tvivlar dock på att Glasman hade varit så förlåtande emot någon annan, han sitter och svär över SD på sin instagram men att vara bästis med en fd nazist har han inga problem med?

Tack för ett vettigt inlägg.
Jag tror att tv4 fortfarande brottas med frågan - ska vi låta honom vinna eller ej. Får vi i framtida röstningar rösta ut så vann tyvärr pkismen över vår gode Sami. Får vi rösta kvar vinner han.

Glasman nämnde dock i rutan att Sami kommer få stå till svars för detta i hela sitt liv.
Medlem
Er där ingenting med afstand i sverige. När man er tilsammen med andra end dom man bor med. Dom er jo helt näre her.?????
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alibaban112
Eftersom Victoria råkade avslöja att frågor har blivit tilldelade av produktionen, vilket hon nog inte fick säga egentligen kan det nog vara så att flera av dom är det. Undrar då om produktionen genom dessa frågor försöker tvätta ren Sami från hans bakgrund så kritiken inte blir lika hård när han vinner? Eller ett försök att se vad som händer om det kommer upp?

Glasman har sagt på sin live att Sami kommer behöva få betala för sin bakgrund under hela sitt liv, men nu sitter han och säger att de ska få undan det här en gång för alla i princip? Den tyckte jag var lite konstig då jag uppfattat det som att Glasman verkligen vill att Sami ska få stå till svars för sin bakgrund.
Jag tvivlar dock på att Glasman hade varit så förlåtande emot någon annan, han sitter och svär över SD på sin instagram men att vara bästis med en fd nazist har han inga problem med?
Glasman är så falsk. Han har så mycket hat för vad Kim och Isabel har sagt vilket är problematiskt (många invandrare som är kritiska mot judar betyder dock inte att dom är antisemtiska) men Sami är ju annorlunda som har varit i en grupp som deras mål är att hata på judar och vilja utplåna judar. En helt annan sak men han är OK med det. Helt sjukt.
Medlem
För några veckor sedan nämnde Jasmine hon varit ihop/dejtat en tidigare deltagare
som varit med i Big Brother...alla frågade vem men hon ville inte svara. Sen för
2-3 veckor sen nämnde hon när "Amandus klev ut ur huset...då var det"... finns bara
en sån deltagare med det annorlunda namnet och det är Amandus Allstadius som var med BB 2012. Amandus var bi och rätt ogillad i huset av alla.

Det innebär nu att Martin och Amandus är buksvågrar nu *weeee*.. =)
2020-05-14, 15:44
Medlem
Antonia avslöjade nyss av misstag att det är 3 pers i finalen
Medlem
mergim lika ung mentalt som jassa ett jävla gapande
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hon mobbade henne, fram till dagen hon insåg att hon inte hade någon annan och blev "vän" med henne.

Hon och Victoria var riksvidriga mot Frida flera veckor, fram till att Victoria åkte ut. Så fort Frida lämnade rummet hånade de henne och de förlöjligade henne inför hela gruppen. Amilia pratade dessutom flera gånger illa om Fridas utseende, bland annat i maskopi med Mergim.
Nu gillar jag verkligen inte varken Amilia eller Victoria, men vem fan bryr sig ett skvatt vad dom gjorde mot det fullständigt sinnessjuka UFOt Frida?
2020-05-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning

yes + att dem kampanjar stenhårt för mergim lennie
2020-05-14, 15:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning