Citat:
Ursprungligen postat av
alkomannen
Man får ju inget vidare gott intryck av Wilmas föräldrar, inte konstigt att flickan mådde dåligt med två föräldrar som inte verkade bry sig om henne, och ett kontrollerande psykfall till pojkvän.
Exempel:
"Min syster bodde hos mig, Wilmas föräldrar har inte tagit ansvar över Wilma, hon bodde hos mig heltid, jag hade ju koll på henne. Försörjde henne såg till att hon gick till skolan."
"Min syster ville gärna bo hos mamma, hon bönade och bad för det men mamma sa nej. Mamma har inte någon modersinstinkt."
"Jag har inte haft någon kontakt med min mamma på över ett år innan jag pratar med henne på
söndagen då Wilma var borta. Jag sa till mamma att Tishko låter påverkad och då svarar hon
att ja han har rökt hasch, jag frågade visste du det och hon svarar att jag vet mer än du tror.
Mamma vet mycket men jag vet inte hur mycket hon säger till er"
"Under kalaset med min son då Wilma öppnade upp sig lite så sa hon att Tishko tvingat Wilma
att ha med sig sina 15 åriga vänner i en trekant. Hanna från Kungälv nabbade på detta. Wilma
berättar att de sitter i vardagsrummet och så säger Tishko att Wilma kan stå i hallen och titta
på när han har sex med Hanna men Wilma kunde inte de utan gick in i sovrummet och hörde
allt istället. Jag sa till Wilma att detta inte var okej och sa detta till pappa också.
När Wilma berättade detta för min mamma så svarade mamma "det var väl dumt att välja en
kompis"."
- Wilmas syster
Samma intryck får man lite överallt. Även tidigt vid Wilmas försvinnande så verkade Wilmas mamma ha ett större intresse för att vurma för invandrare än att hitta sin egen dotter.
Riktigt tragiskt.
Dessa twitterkonton, tillhörde de Tishko? Jag har läst att han var en Trump fanatiker iallafall.
Ja spontant så känns det inte som att han kunde klara av allt detta själv.
Highlight från FUP:
Vart är Wilma, Tishko - inget svar
Tishko sitter på förhörstolen och plötsligt kissar han på sig med förklaringen att han har druckit mycket vatten
Instämmer till fullo!
Hennes mamma har varit helt frånvarande. Fast det var styvmamman, inte mamman, som vurmade för afghaner på facebook,.
"Min syster ville gärna bo hos mamma, hon bönade och bad för det men mamma sa nej. Mamma har inte någon modersinstinkt."
När Wilma berättade detta [ trekanten ] för min mamma så svarade mamma "det var väl dumt att välja en kompis".
Ur förhör med Ws kompis om Ws mamma:
”Nu på senaste har hon försökt bli en bra mamma, hon har pratat mycket i telefon med Wilma.”
Förstår nu mer varför mamman i princip varit osynlig i media genom hela utredningen.
Så jäkla tragiskt hela historien.